dali imam sihir u sebi

Pitanja vezana za oblast lijecenje i neobjanjenog putem savremene nauke

Moderatori: Haris, EMIRgr, Yassin

Odgovori
EMIRgr
Moderator
Postovi: 307
Pridružio se: Pet Apr 15, 2005 11:24 am
Lokacija: U.S.A. Michigan Grand Rapids
Kontakt:

Post od EMIRgr » Uto Nov 27, 2007 9:46 pm

Selam alejkum

Sto se tice menzesa moguce je da se radi mozda o nekom poremecaju hormona ili slicno i da zbog toga dobijas glavobolju i padas kako se meni cini po tvojoj prici ne samo u strah nego i u depresiju....jesi isla doktorici da porazgovaras da nije neki problem sa medicinske strane ?
- Preslusaj rukju i vidi imas li kakvih reakcija.
- Uci Kur`an kada si u mogucnosti i pokusaj da obavljas jutarnji i nocni zikr.
- Pokusaj da se druzis sa ljudima u vjeri.
- Kada te sejtanska sablast pokusava uznemiravati kao sa svjetlom ti od Allaha trazi utociste i samo se na njega oslanjaj.
- U danima kada imas menzus, pokusaj u vremenu kada je vrijeme za
namaz da sjedis, razmisljas o Allahu i zikris tako da bih na taj nacin nakon odredjnih dana lakse se ponovo privikla na namaz.

Enes
Site Admin
Postovi: 666
Pridružio se: Čet Apr 14, 2005 3:17 pm
Lokacija: Zavidovici
Kontakt:

Post od Enes » Uto Nov 27, 2007 10:23 pm

Prelistaj malo po netu, ti moras da obavljas namaz!
Sto se tice tvog statusa,ti si osoba koja se naziva sahibi uzur(tako nekako) tj nakon 10tak dana( ne znam tacno), ako krv ne prestane, moras se okupati i obaljvati namaz s tim da ces za svaki namaz uzimati abdest.
A ako je s medicinski strane nema nikakvih pokazatelja, onda ti ne preostaje nista drugo nego li rukja.
U svakom slucaju pocni sa rukjom http://www.lijecenje-kuranom.com/download/audio.html
bez obzira na medicinsek pretrage.

Senad
Veteran
Postovi: 1054
Pridružio se: Čet Apr 21, 2005 7:43 am
Lokacija: Doboj Istok
Kontakt:

HAJZ-MENSTRUACIJA-MJESEČNI CIKLUS

Post od Senad » Sre Nov 28, 2007 3:35 pm

Esselamu alejkum!

HAJZ-MENSTRUACIJA-MJESEČNI CIKLUS

Istihaza i propisi o njoj
Istihaza je stalno krvarenje kod žene koje se nikada ne prekida ili se prekine na kratko vrijeme, kao što je dan ili dva u mjesecu.

Dokaz za prvo stanje potvrđen je u Sahihu od El-Buharija, od Aiše, radijallahu anha, koja je rekla: “Fatima bint Ebi-Hubejš rekla je Allahovom Poslaniku salllallahu alejhi ve sellem: ‘Allahov Poslaniče, meni se krvarenje ne prekida.’” U drugom predanju stoji: “Stalno krvarim i nikada mi ne prestaje.”
Dokaz za drugo stanje u kojem se krvarenje prekida samo nakratko jeste hadis u kojem se navodi da je Hamna bint Džahš došla Allahovom Poslaniku salllallahu alejhi ve sellem i rekla: “Allahov Poslaniče, ja imam jako i dugo krvarenje.” Hadis bilježi Ahmed, Ebu-Davud i Tirmizi, koji ga smatra vjerodostojnim. Prenosi se da ga je Ahmed ocijenio vjerodostojnim, a El-Buhari dobrim.

Stanja žene sa istihazom

Žena sa istihazom ima tri stanja:

Prvo stanje: jeste da ženi bude poznato određeno vrijeme hajza prije istihaze. Ona će se ravnati prema tom vremenu hajza i u tom vremenu važit će propisi hajza. Sve preko toga jeste istihaza i za to važe propisi istihaze.
Primjer za to jeste da ženi hajz traje šest dana od početka svakog mjeseca, a onda joj se na to nastavi istihaza i krvarenje joj ne prestane. U tom slučaju njen će hajz biti šest dana od početka svakog mjeseca, a sve preko toga je istihaza, na osnovu hadisa koji prenosi Aiša, radijallahu anha, da je Fatima bint Ebi-Hubejš rekla: “Allahov Poslaniče, ja imam krvarenje i ono mi se ne prekida, pa hoću li ostaviti namaz?” On je odgovorio: “Ne, to je samo krv iz kapilara, ali ostavi namaz onoliko dana koliko si uobičajeno imala hajz, zatim se okupaj i klanjaj.” (El-Buhari)
U Muslimovom Sahihu stoji da je Allahov Poslanik salllallahu alejhi ve sellem rekao Ummu Habibi bint Džahš: “Ostani u stanju kada ne klanjaš i ne postiš onoliko koliko ti je trajao hajz, zatim se okupaj i klanjaj.”Na osnovu ovoga, žena koja ima istihazu, a hajz joj traje poznato, određeno vrijeme, neće klanjati i postiti u tom određenom vremenu. Nakon toga, okupat će se i klanjati i neće se obazirati na krv.

Drugo stanje: jeste da ženi ne bude poznato određeno vrijeme hajza prije istihaze, tako da joj je krvarenje neprekidno od trenutka kada joj se prvi put pojavila krv. Ona će postupiti tako što će hajz određivati na osnovu onoga čime se on odlikuje: crne krvi, gustoće ili mirisa, i tada će važiti propisi hajza. Sve je preko toga istihaza i za to će važiti propisi istihaze.

Primjer za to jeste da je kod žene krvarenje neprekidno od trenutka kada je vidjela krv, s tim da tih deset dana krv bude crna, a u ostatku mjeseca crvena. Ili, deset dana bude gusta, a u ostatku mjeseca rijetka. Ili, da deset dana krv ima miris karakterističan za hajz, a u ostatku mjeseca nema tog mirisa.

Njen je hajz u prvom slučaju ono vrijeme kada joj je krv bila crna, u drugom slučaju kada je bila gusta, a u trećem kada je imala miris karakterističan za hajz. Sve preko toga je istihaza, na osnovu riječi Allahovog Poslanika salllallahu alejhi ve sellem upućenih Fatimi bint Ebi-Hubejš: “Ako je krv hajza, ona se poznaje po tome što je crna. Ako bude tako, ostavi namaz, a ako bude drugačije, uzmi abdest i klanjaj, jer je to krv iz kapilara.” (Ebu-Davud i En-Nesai, a Ibn-Hibban i El-Hakim ocijenili su ga vjerodostojnim).

Učenjaci, Allah im se smilovao, postupaju po ovom hadisu i pored toga što postoje određene primjedbe na njegov lanac prenosilaca (sened) i tekst (metn). Postupati po ovom hadisu preče je nego da žena u ovakvom stanju računa hajz kao što on traje kod većine žena.

Treće stanje: jeste da ženi ne bude poznat određeni period hajza, niti se on ičim odlikuje, tako da joj je krvarenje od početka neprekidno, a krv joj je jednolična ili se javlja u promjenljivim stanjima i ne može biti hajz. Ona će postupati na osnovu uobičajenog trajanja hajza kod većine žena. Njen će hajz biti šest ili sedam dana svakog mjeseca, počevši od trenutka kada joj se pojavila krv. Sve preko toga je istihaza.

Primjer za to jeste da žena vidi krvarenje petog u mjesecu i ono joj se nastavi s tim da u njemu ne bude nešto čime se odlikuje hajz, kao što je boja i drugo. Njen hajz će biti šest ili sedam dana, počevši od petog dana svakog mjeseca, na osnovu hadisa u kojem stoji da je Hamna bint Džahš rekla: “Allahov Poslaniče, ja imam jako i dugo krvarenje. Ono me sprječava da klanjam i postim, pa šta kažeš u vezi s tim?” On je rekao: “Objasnit ću ti. Stavi krpu od pamuka na spolni organ jer to zaustavlja krvarenje.” “Krvarenje je jače od toga”, reče ona, a on na to doda: “To je onda šejtanska kušnja, a ti smatraj hajz šest ili sedam dana, a tačno znanje o tome je kod Uzvišenog Allaha. Zatim se okupaj dok ne vidiš da si postala čista i da ti je krv prestala, pa klanjaj dvadeset četiri ili dvadeset tri noći i dana i posti.” (Ahmed, Ebu-Davud i Et-Tirmizi, koji ga smatra vjerodostojnim. Prenosi se da ga je i Ahmed ocijenio kao vjerodostojan, a El-Buhari kao dobar).

Riječi Allahovog Poslanika salllallahu alejhi ve sellem: “…smatraj hajz šest ili sedam dana“, ne znače da žena jednostavno odabere jedan od dva perioda, nego ona treba razmotriti svoju situaciju i usporediti je sa situacijom žene koja joj je najbliža izgledom, godinama ili rodbinski. Ona će razmotriti krv pa će ono što je najbliže da je hajz smatrati hajzom. Također, uzet će u obzir i druge okolnosti, pa ako je bliže da hajz bude šest dana, smatrat će da je šest. A ako je bliže da je sedam, smatrat će da on traje sedam dana.

Stanja žene slična ženi sa istihazom
Ženi se nekada desi nešto što dovede do krvarenja iz spolnog organa, poput operativnog zahvata na materici ili nešto drugo. Ovo se manifestuje na dva načina:

1. Da se zna da nije moguće da ona dobije hajz nakon operacije, kao npr. da se operacijom odstrani materica ili se ona zatvori tako da iz nje ne može izaći krv. Ova žena ne tretira se kao žena sa istihazom, nego kao žena koja vidi žućkastu ili tamnobojnu (smećkasta) krv ili tečnost nakon što se očistila. Ona neće ostaviti namaz niti post i nije joj zabranjen spolni odnos niti joj je obavezan gusul zbog ove krvi, ali kada hoće klanjati, mora oprati krv i na spolni organ staviti krpu ili nešto drugo (vatu, uložak), kako bi spriječila prolazak krvi na odjeću. Ona će se abdestiti za svaki namaz nakon što nastupi njegovo vrijeme, ako su u pitanju namazi koji imaju određeno vrijeme, kao što je pet dnevnih namaza. U suprotnom, ona će se abdestiti kada htjedne obaviti neki namaz, kao što je slučaj sa nafilama općenito.

2. Da se ne zna sigurno da žena poslije porođaja neće imati hajz, nego postoji mogućnost i jednog i drugog. U ovom slučaju ova se žena tretira kao žena s istihazom. Dokaz za to su riječi Allahovog Poslanika salllallahu alejhi ve sellem upućene Fatimi bint Ebi-Hubejš:
“To je krv kapilara i nije od hajza, pa ako ti dođe hajz, ostavi namaz!”
Njegove riječi “…ako ti dođe hajz”, ukazuju na tretiranje one žene kod koje je moguć hajz i kod koje bude i prođe, kao žene s istihazom
. A što se tiče žene kod koje ne postoji mogućnost hajza, krv koja se kod nje javlja, u svakom slučaju, jeste krv iz kapilara.
Propisi vezani za istihazu
Prethodno smo saznali kada je krv hajz, a kada istihaza, pa kada je hajz, za njega važe propisi hajza, a kada je istihaza, za nju važe propisi istihaze.

Prethodno smo spomenuli i važne propise hajza, a što se tiče propisa vezanih za istihazu, oni su kao i propisi koji važe za čistu ženu. Žena s istihazom ne razlikuje se od čiste žene, osim u sljedećem:

1. Obavezna je abdestiti se za svaki namaz, na osnovu riječi Allahovog Poslanika sallallahu alejhi ve sellem upućenih Fatimi bint Hubejš: “…zatim se abdesti za svaki namaz.” (Buharija u poglavlju Sapiranje krvi)
Ovo znači da će se abdestiti za namaze koji se obavljaju u određenom vremenu, nakon što nastupi njihovo vrijeme. Međutim, ako nije u pitanju namaz koji se obavlja u određenom vremenu, ona će se abdestiti kada htjedne da ga obavi.

2. Kada se htjedne abdestiti, oprat će trag krvi i stavit će pamuk (uložak) ili slično na spolni organ kako bi zaustavila krvarenje. Ovo se temelji na riječima Allahovog Poslanika salllallahu alejhi ve sellem upućenih Hamni: “Objasnit ću ti. Stavi pamučnu krpu, jer to zaustavlja krv.”
Rekla je: ‘Ono (krvarenje) je jače od toga.’ Rekao je: ‘Pa, uzmi komad platna.’
‘Ono je jače od toga’, reče ona. ‘Pritegni to’, reče on.”

Ne smeta ono što izađe nakon toga, na osnovu riječi Allahovog Poslanika salllallahu alejhi ve sellem upućenih Fatimi bint Ebi-Hubejš: “Ostavi namaz u danima u kojim imaš hajz, zatim se okupaj i abdesti za svaki namaz, a onda klanjaj, pa makar i kapala krv na prostirku.” (Ahmed, Ibn-Madže)

3. Spolni odnos. Ulema se razišla oko dopuštenosti spolnog odnosa za vrijeme istihaze ako bi u njegovom izostavljanju došlo do poteškoća. Ispravno je da je on općenito dopušten zato što je mnogo žena (deset ili više) u vrijeme Allahovog Poslanika salllallahu alejhi ve sellem imalo istihazu, a Allah subhanehu ve te’ala, kao ni Njegov Poslanik salllallahu alejhi ve sellem nisu zabranili spolni odnos tim ženama.

Čak, riječi Uzvišenog “Zato ne općite sa ženama za vrijeme mjesečnog pranja,” dokaz su da nije zabranjeno općiti sa suprugom u stanjima izvan hajza. S obzirom na to da je ženi s istihazom namaz dopušten, onda je i spolni odnos, koji je manje bitan u odnosu na namaz, također, dopušten.
Upotrebljavati analognu komparaciju između spolnog odnosa sa ženom u ovakvom stanju i ženom u hajzu neispravno je, jer slučaj ove dvije žene nije isti. To čak smatraju i oni koji smatraju zabranjenim spolni odnos sa ženom u stanju o kojem je riječ. Analogija (kijas) nije ispravna ako postoji razlika između stanja (stvari) koja se porede.



Esselamu alejkum!

Odgovori