SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Pitanja vezana za oblast lijecenje i neobjanjenog putem savremene nauke

Moderatori: Haris, EMIRgr, Yassin

Enes
Site Admin
Postovi: 663
Pridružio se: Čet Apr 14, 2005 3:17 pm
Lokacija: Zavidovici
Kontakt:

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od Enes » Sre Feb 15, 2012 6:22 pm

Učenje Kur`ana na latiničnoj transkripciji


Pitanje: Selam!
Postovani imam za vas dva pitanja:
1. Ukoliko starija osoba ne zna harfove tj. učiti u Kur`anu da li je ispravno spremati hatma dovu na latiničnim slovima ali na arapskom jeziku, jer nije u mogućnosti naučiti harfove u starosti?
2. Na koliko osoba se može pokloniti hatma dova?

Odgovor: Esselamu alejkum!
1. Ko ne zna učiti Kur'an na arapskom jeziku, već se oslanja na latiničnu transkripciju, ne može pravilno proučiti Kur'an, te se tako proučeni Kur'an ne može tretirati hatmom. Ako osoba ne zna učiti na arapskom, može učiti ono što zna napamet i slušati učenje Kur'ana. Imat će, ako Bog da, sevapa od toga.
2. Prije svega treba znati i imati na umu da je Kur'an objavljen živima, a ne mrtvima, kako bi se po njemu ravnali i primjenjivali njegove upute u svom životu. To je njegov osnovni cilj, a ne da se uči za duše umrlih. Međutim, kako i za samo učenje Kur'ana slijedi nagrada i sevap, taj sevap se može pokloniti i umrlim vjernicima i vjernicama prema mišljenju većine uleme. Nema ogranićenja broja vjernika kojima se može pokloniti sevap od učenja Kur'ana.

Izvor: rijaset.ba
Odgovorio: Prof. dr. Enes Ljevaković, fetva-i-emin

Senad5
Mlađi član
Postovi: 120
Pridružio se: Ned Jan 15, 2012 8:07 pm

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od Senad5 » Sre Feb 15, 2012 10:48 pm

Otišli ste predaleko. Nisam govorio da je isto učiti transkripciju i sufaru, ali nema veze. Opet me tjerate da se pravdam, ne baziram svoje znanje iz Ilmihala, samo sam vam naveo tu knjigu kao primjer. Ali uzalud je jer dokaze koje navodim ignorišete i napadate me produbljujući temu. Selam.

Senad5
Mlađi član
Postovi: 120
Pridružio se: Ned Jan 15, 2012 8:07 pm

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od Senad5 » Čet Feb 16, 2012 12:22 am

kanchy79 napisao: Uciti Kur'an transkripcijom nije u redu
Pa reci mi u tom slučaju koja je uloga i svrha transkripcije?
ali je upitno ucenje tih ajeta kroz transkripciju.
Zašto? Nemoj mi reći samo zato što nemamo slovo u latinici za Arapsko slovo ك ili خ? Zašto postoje tolike knjige sa transkripcijom, pa čak i Ilmihal kojeg se sada neki odriču.
ulema je na stavu da se takvo ucenje ne dozvoljava
Slijediš pogrešnu ulemu koja isto tako lažno tvrdi da se mora znati Arapski jezik. Znao je Jusuf Barčić r.a sve što su tražili pa su ga opet ubili. Slučajno sam šejh iliti ko što bi u Bosni rekli hodža, pa znam što govorim.
Isto tako, ljudi dosta grijese kada dove, da li one bile Kur'anske ili Poslanikove s.a.w.s., trnskriptuju i kao takve uce, jer postoji velika mogucnost pogresnog ucenja, ukoliko nisu pisane arapskim pismom. Stoga, najbolje je dove i Kur'an uciti iskljucivo arapski, a NIKAKO transkripcijom.

A Allah s.w.t. najbolje zna.
Dobro reci mi pa zašto se prodaju knjige sa latiničnom transkripcijom dova? Vi shvatate Islam previše zadrto i radikalno, pa nije ni čudo što 99% Bosanaca niti klanja, niti zna bilo šta proučiti iz Kur'ana. To nije prava vjera, prava vjera se jasno razlikuje od zablude i nije potrebno Znati Arapski jezik da bi to saznali. Vi ste pravo zaribali kao i katolici koji misu drže na Latinskom iako taj jezik niko više ne poznaje.

Haris
Veteran
Postovi: 1466
Pridružio se: Pet Nov 14, 2008 6:35 pm
Lokacija: Zavidovici, Bosna i Hercegovina
Kontakt:

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od Haris » Čet Feb 16, 2012 5:56 am

Vidi nešto Senade.. Nije da te nazivam tim imenima, ali tvoje razmišljanje liči na nekoga ko je daleko od vjere, ko je pri vjeri samo površno i imenom, ko nema znanja pa makar imao sve diplome svijeta.
Ne mogu ja reći, svaka tebi čast ako stvarno posjeduješ diplomu, ali moraš razumjeti neke stvari.

Djecu je od 7.-me godine potrebno privikavati na namaz, a od 10.-te i tjerati. E sad, kao takva djeca možda nisu u stanju da uče sufaru, otežano im je arapsko pismo. Evo primjer, Enes kaže da je njegova kćerka sa 7 godina završila sufaru, a ja sam svjedok jednog dječaka koji ima 10 godina, koji ima probleme, ne može sastavit, jedva pročita, griješi..

E sad, za takve kao taj od 10 godina je izmišljen ilmihal, koji je za početnike, koji je sažeo osnovne stvari o islamu (islamske, imaanske šarte, kratke sure, način klanjanja i sl.)
Dalje, kao što kaže Enes, u Titino vrijeme se vjera krila ko zmija noge.. "Nedo Bog" da imaš kakve naučne vjerske knjige. Ilmihal ti je dosta, i šuti..

Ja sam u početku učio kratke sure iz Ilmihala, ali kad mi se pružila prilika da naučim Kur'ansko pismo, prihvatio sam, jer mi je to i dužnost ako imam mogućnost, i vjeruj, teže mi je ispravit ono što sam naučio transkripcijom na arapski, nego naučit iznova nešto.

Onaj ko hoće, on će prihvatit Islam i sa ilmihalom, a problem naših Bošnjaka nije u ilmihalu nego u njima, zato što im je važnije da uživaju i da budu muslimani od bajrama do bajrama, od ramazana do ramazana.

A zašto se prodaju knjige sa latiničnom transkripcijom dova? Pa vrlo jednostavno, zato što nisu svi naučili Kur'ansko pismo i zato što postoje ljudi u tranziciji u pogledu Islama.. Koliko bi ljudi znalo Fatihu i transkripcijom da nema ilmihala? Nije potrebno znat Arapski jezik, potrebno je znat Arapsko pismo. Razlikuj to.

akhi
Stari član
Postovi: 342
Pridružio se: Pon Avg 23, 2010 7:50 pm
Lokacija: dunya
Kontakt:

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od akhi » Čet Feb 16, 2012 7:49 am

Bismillah. Elhamdulillah.
Enese, forum radi, ma sa Allah, desetak godina. Dolazio sam i ja na forum mozda neke 2001. Citao, ucio... Barakallahu feekum!
Allah te nagradio za uzdizanje njegove Subhane vjere, amin.
Tada je se, mislim, vise pisalo sa znanjem na ovom forumu. Bio je ibn Fadl, drugi moderatori i mozda i neki clanovi, koji su bili ozbiljniji.

Kazes ljudi traze pomoc. Slozit ces se da je za uspjesno lijecenje i zastitu uvjet vracanje vjeri.

Znamo da je dozvoljeno nevjerniku uciti rukju. Jedno je lijecenje, drugo zastita.
Jeli nevjernik zasticen? Nije, naravno.

Da bi neko bio vjernik, valja ispuniti uslove dva sehadeta, valja se u potpunosti prihvatiti serijata.

Iman cine:stanje srca, potvrda rijecima i djelima.

Postavio sam nekolicinu fetwi i knjiga o akidetskim pitanjima. Ulema ih je pisala. Da opet nabrojim neke:Knjiga tewhida, Iman, Riznica znanja, Komentar nevakidul islam,Komentar Tahavijine poslanice, Olaksano poimanje tewhida, Komentar Allahovih lijepih imena...

Fakt je da neke daije i hodze izbjegavaju akidetske teme.
Govor o la ilahe illallah izaziva reakcije kod ljudi. Dokazi su ti vjerovatno poznati.

Bez imana nista ne koriste dobra djela.

Valja ljudima prvo govoriti o ispravnoj akidi.

Ne znam zasto tolerises likove kao Senad5. Valjda ti je jasno da su sejtani u ljudskom obliku, smutljivci i moguci sahiri. Izneseni su mu jasni dokazi, na lijep nacin. Odbija. Takav se razgovor prekida. Gotovo.
Sta ce dzahil pomisliti kad vidi onakvo pisanje i tolerisanje toga o tebi i opcenito o muslimanima?

Trebas dobro razmisliti o radu ovoga foruma. Cini mi se da mnogi postavljeni odgovori donose vise stete vec koristi.
Ti imas vec razradjen posao ucenja rukje. Ne treba ti forum za marketing.
Ako zelis svojim sebebom pomoci bolesnima, od kojih su vecina dzahili, preporucujem ti da zatrazis od daija suradnju. Jer, mnogo je pitanja, mnogi su bolesni, a par ljudi to ne moze stici kvalitetno odgovoriti. Valja svakoj osobi individualno pristupiti, nakon sto se dobro upozna njena situacija. Tu treba dosta vremena, sabura i znanja.
Nije sporno da naplacujes ucenja i stadom ovaca. Tako su ashabi naplatili, nevjerniku. Mogao bi, in sa Allah, tako platiti vise daija da rade na stranici i da sa tobom uce rukje. Znci,veci bi ti bio hajr da sto vise naplatis (dozvoljeno je), in sa Allah. Vjerovatno si i sam svjestan koliko je bolesnih, a koliko malo ispravnih qarija. Ovakav pristup bi mogao biti sebeb popravljanja situacije. Tu su velika vrata dawe. Mislim da bi Ljakic bio voljan na ovakvu sradnju, Allaha radi.

Prioritet bi trebao biti pozivanje u vjeru, prevodjenje knjiga sa arapskog na temu, ali posebno i o kiraetu, tedzvidu, drzanje dersova, otvaranje skole Qurana...


Potrudi se.

Enes
Site Admin
Postovi: 663
Pridružio se: Čet Apr 14, 2005 3:17 pm
Lokacija: Zavidovici
Kontakt:

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od Enes » Čet Feb 16, 2012 10:44 am

Forum nikad nije bio moja prrmocija, nego jedan nacin da se dopre do ljudi...jer da jeste, ne bi postojali kontak tel o drugim ljudima koji uce rukje, niti bi forum postojao, jer ima jos puno stranica koje obaduju tematiku lijecenje kur'anom ali niti na jednoj nema forum niti mogucnost da saznas o nekim drugim ucacima.

Cinjenica jeste, da je forum izgubio prilicno svoj smisao i bilo je faza u ovih godina gdje bio zatvoren, upravo zbog neznalica.
JEdan od razloga zasto sam se ja, abuamir, jasin i drugi povuklim, upravo sto je bilo puno onih ''koji znaju'' i izgubli smo volju za rad.

Ti i ja se razumijemo, iako imamo nekih nesluglasica, a one su samo razlog sto si ti malo temperamentnijinego ja.Tolerisem ovog Senada5 iz razloga sto zelim da nesto i on nauci a ako nastavi sirit svoje ne znanje, naravno ima opcija i za takve.

Cinjenica je da ima puno postova koji nemaju utemljenja i nema koristi od njih, ali ljudi su neuki,pa im treba pruziti priliku da nauce.
Kada su pitali jednog alima, odakle mu fin ahlak,odgovor je bio od neznalica i pokvarenih ljudi.
Ljudi se zacudili i upitali ga kako?
Pa samo sam gledao ono sto oni rade iklonio se tih stvari.

Ko radi taj i grijesi, pa nadat se Allahovoj milosti da cemo i iz svoji i tudih gresaka izvuci pouke.
Tako i ovi postovi koji govore o necijem ne znanju, mogu biti pouka svakom onom tko zeli da razumije....a samo razumom obdareni, pouku primaju(Kur'an)

Senad5
Mlađi član
Postovi: 120
Pridružio se: Ned Jan 15, 2012 8:07 pm

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od Senad5 » Čet Feb 16, 2012 12:41 pm

Haris napisao:Vidi nešto Senade.. Nije da te nazivam tim imenima, ali tvoje razmišljanje liči na nekoga ko je daleko od vjere, ko je pri vjeri samo površno i imenom, ko nema znanja pa makar imao sve diplome svijeta.
Ne mogu ja reći, svaka tebi čast ako stvarno posjeduješ diplomu, ali moraš razumjeti neke stvari.
Esselamu alejkum we rahmetullah.
Nema problema brate. :) Svaku konstruktivnu kritiku primam svim srcem bez imalo ljutnje.
Ali, brate Harise, probaj mi navesti citat ili na Engleskom "quote."
Na taj način ti mogu bolje odgovoriti u cilju da otklonim određene sumnje upućene na moj račun.
Djecu je od 7.-me godine potrebno privikavati na namaz, a od 10.-te i tjerati.
Moja djeca, kćerke od 7 i 9 godina klanjaju 5 vakata dnevno i znaju čitati i pisati sufaru.
E sad, kao takva djeca možda nisu u stanju da uče sufaru, otežano im je arapsko pismo. Evo primjer, Enes kaže da je njegova kćerka sa 7 godina završila sufaru, a ja sam svjedok jednog dječaka koji ima 10 godina, koji ima probleme, ne može sastavit, jedva pročita, griješi..
Svakako, bolje je ljude odmah učiti sufaru, bilo da su djeca ili odrasli.
E sad, za takve kao taj od 10 godina je izmišljen ilmihal, koji je za početnike, koji je sažeo osnovne stvari o islamu (islamske, imaanske šarte, kratke sure, način klanjanja i sl.)
Dalje, kao što kaže Enes, u Titino vrijeme se vjera krila ko zmija noge.. "Nedo Bog" da imaš kakve naučne vjerske knjige. Ilmihal ti je dosta, i šuti..
Slažem se, Ilmihal jeste za početnike, ta knjiga se zove Kratka Uputa u Islam.
Ja sam u početku učio kratke sure iz Ilmihala, ali kad mi se pružila prilika da naučim Kur'ansko pismo, prihvatio sam, jer mi je to i dužnost ako imam mogućnost, i vjeruj, teže mi je ispravit ono što sam naučio transkripcijom na arapski, nego naučit iznova nešto.
Isti je slučaj kod mene i moje žene, poslije Ilmihala koji smo učili, krenuli smo na Sufaru i dalje.
A zašto se prodaju knjige sa latiničnom transkripcijom dova? Pa vrlo jednostavno, zato što nisu svi naučili Kur'ansko pismo i zato što postoje ljudi u tranziciji u pogledu Islama.. Koliko bi ljudi znalo Fatihu i transkripcijom da nema ilmihala?
E tu sam te čekao. Isto tvrdim brate dragi. Greška je u koracima, ništa strašno. Znaš kao u košarci kada bude greška u koracima.
Nije potrebno znat Arapski jezik, potrebno je znat Arapsko pismo. Razlikuj to.
Svakako, slažem se. Nikada nisam ni tvrdio drugačije. Neko je rekao da se mora znati Arapski jezik, zato sam rekao da to po Islamu nije istina.

Selam braćo.

kader
Mlađi član
Postovi: 52
Pridružio se: Sre Okt 05, 2011 7:50 am

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od kader » Čet Feb 16, 2012 12:45 pm

Selam
Drago mi je sto ima nas takvih da se borimo da se Islam ne temelji na "dzahilima",ali nije lijepo u svakoj ispavci dodavati tako neprimjerene rijeci kao "dzahil", a pogotovo nazivati "vecinu bolesnika koji idu Enesu -dzahilima-". Zivimo nekad sa ljudima tako dugo pa neznamo koliki je dzahil,iskreno zar nije tako,a kamoli da nazivamo vecinu ljudi dzahilima a i neznamo ih uopce. Iskreno nije nam to lijepo a po najmanje Islamski. Svi smo mi neznalice, Allah dz.s. samo sve zna,i zato poduprimo jedni druge i pomozimo jedni drugima a nemojmo se u svakoj temi izmedzu redova umalovazavati,ispraviti i navesti da je u krivu naravno da treba ali bez popratnih "epiteta-dzahili i dr." Allah dz.s. da nas ucini boljima, insAllah.

Senad5
Mlađi član
Postovi: 120
Pridružio se: Ned Jan 15, 2012 8:07 pm

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od Senad5 » Čet Feb 16, 2012 12:50 pm

Ne znam zasto tolerises likove kao Senad5. Valjda ti je jasno da su sejtani u ljudskom obliku, smutljivci i moguci sahiri.
Esselamu alejkum brate. Nazivaš me šejtanom, a ne znaš da sam Allahov mudžahid koji je prolio svoju krv za Islam. Ja se ipak na tebe ne ljutim i nisam nikada nikog na ovom forumu osobno napao.
akhi napisao:Mislim da bi Ljakic bio voljan na ovakvu sradnju, Allaha radi.
Znam Ljakića, on tvrdi da se mora znati Arapski jezik. Zar Ljakić nije sam u stanju da napravi svoju online prezentaciju? Halali, ali postavljam ti čisto i dobronamjerno pitanje.
Prioritet bi trebao biti pozivanje u vjeru, prevodjenje knjiga sa arapskog na temu, ali posebno i o kiraetu, tedzvidu, drzanje dersova, otvaranje skole Qurana...

Potrudi se.
Ljakić i ti bi ste trebali znati da je u Islamu zabranjeno nametati svoju volju drugome. Enesu ne trebamo ni ja, a ni ti da govorimo šta da radi.
Selam.

Senad
Veteran
Postovi: 1054
Pridružio se: Čet Apr 21, 2005 7:43 am
Lokacija: Doboj Istok
Kontakt:

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od Senad » Čet Feb 16, 2012 3:18 pm

Selam
Tema SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA ne znam koliko će biti off topic. Za one koji nisu obavješteni evo link , bujrum ;

http://www.zijadljakic.com/

MOžda bi trebalo i tamo postaviti pitanje SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA i predložiti mr.Ljakiću da i tamo otvorimo ovakve rasprave tipa off topic :mrgreen:

A da je već neko postavio pitanje koje se tiče i ovog foruma pogleaj te na;

http://www.zijadljakic.com/index.php?op ... Itemid=120

kenan79
Stari član
Postovi: 305
Pridružio se: Ned Avg 22, 2010 11:22 am

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od kenan79 » Čet Feb 16, 2012 7:01 pm

Senad5 napisao: Pa reci mi u tom slučaju koja je uloga i svrha transkripcije?
Zašto? Nemoj mi reći samo zato što nemamo slovo u latinici za Arapsko slovo ك ili خ? Zašto postoje tolike knjige sa transkripcijom, pa čak i Ilmihal kojeg se sada neki odriču.
Dragi Senade petico, da te Allah s.w.t. ucvrsti na pravom putu i podari svako dobro i ovog i buduceg svijeta. Svrha transkripcije zavisi od autora knjige.
Svrha transkripcije u Ilmihalu, obzirom da je isti namijenjen totalnim pocetnicima u vjeri, s naglaskom na djecu uzrasta 7-8 godina, te za one koji tek zele nesto da nauce o ovoj nasoj predivnoj vjeri jeste da omoguci ljudima da nauce osnovne stvari o vjeri. Neshvatljivo je jednom covjek od preko 16 godina, do nekih 40ak treba uopce transkripcija iz ilmihala kada sufaru i osnove tedzvida koji su navedeni u sufarama moze "sazvakati" za 7 dana MAX. Ako autor neke knjige misli da pomaze ljudima tako sto ce sureta i dove pisati transkripcijom, trebao bi da uzme u obzir koliku stetu moze time nanijeti. Sto neko vec rece, teze ispraviti pogresno nauceno, nego ispocetka nesto nauciti.
Da ti bespotrebno ne bi crtao, jer mi se ne da bakcati sa MS Paintom, ucenje transkripcijom stvara pogreske, jer upravo zato sto nasa latinica ne poznaje glasove i slova kakva postoje u arapskom pismu, u potpunosti mijenja smisao, znacenje i kontekst Kur'ana, dova, sto je apsolutno pogresno.
Slijediš pogrešnu ulemu koja isto tako lažno tvrdi da se mora znati Arapski jezik. Znao je Jusuf Barčić r.a sve što su tražili pa su ga opet ubili. Slučajno sam šejh iliti ko što bi u Bosni rekli hodža, pa znam što govorim.
Ja ne slijedim nikakvu ulemu. Slijedim Kur'an i sunnet, slijedim naseg prvaka, Muhammeda s.a.w.s. i nadam se da cu inšaallah tako i umrijeti. Slijediti ucenije od sebe u vjeri je ono sto treba raditi. Govoriti u moje ime da ja slijedim pogresnu ulemu, dragi Senade5-ico, govori ipak vise o tebi nego o meni, a ja molim uzvisenog Allaha s.w.t. da nas pomogne u vjeri, da se bespotrebno ne napadamo, klevecemo i da hladne glave primamo savjete, pouke i ono sto je od vjere i od koristi. Ja nigdje, ama bas nigdje, nisam tvrdio da se mora znati arapski jezik. Vec neko napomenu, arapski jezik i arapsko pismo su va razlicita pojma. Musliman je duzan da nauci citati pravilno arapsko pismo, iskljucivo radi pravilnog ucenja Kur'ana. Onaj ko ne zna arapsko pismo, tesko da moze pravilno izgovarati Kur'anske ajete. Ti, kao hodza kako velis, bi ovo MORAO znati.
Dobro reci mi pa zašto se prodaju knjige sa latiničnom transkripcijom dova? Vi shvatate Islam previše zadrto i radikalno, pa nije ni čudo što 99% Bosanaca niti klanja, niti zna bilo šta proučiti iz Kur'ana. To nije prava vjera, prava vjera se jasno razlikuje od zablude i nije potrebno Znati Arapski jezik da bi to saznali. Vi ste pravo zaribali kao i katolici koji misu drže na Latinskom iako taj jezik niko više ne poznaje.
Deder ti meni reci, ko smo to MI? Zasto iznosis ovakve lazi o bosancima? Nije tacno da 99% bosanaca ne klanja, Allah ti se smilovao. Bosanci cine i muslimani, katolici, pravoslavci, jevreji, jehovi svjedoci, ateisti i Bog dragi zna kakvih sve nema vjera jos u Bosni. Tvrditi da 99% bosanaca ne klanja niti da zna bilo sta prouciti iz Kur'ana je cista laz.

Samo cu navesti jedan predivan ajet iz sure En-Nahl 125 ajet, gdje Allah s.w.t. kaze: "Na put Gospodara svoga mudro i lijepim savjetom pozivaj i s njima ne najljepši način raspravljaj! Gospodar tvoj zna one koji su zalutali s puta Njegova, i On zna one koji su na Pravome putu."

Pametnom i isaret dovoljan.

akhi
Stari član
Postovi: 342
Pridružio se: Pon Avg 23, 2010 7:50 pm
Lokacija: dunya
Kontakt:

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od akhi » Čet Feb 16, 2012 7:52 pm

Sporan je dio Ljakiceve fetwe.

"Ona ako ti je ovo rekla vjerujući u to onda je njen Islam upitan, naravno ako je muslimanka, jer vjerovanje da nebeska tijela utiču na ljudsku sudbinu je širk, zavisno od uvjerenja može biti veliki koji izvodi iz vjere ili mali koji ne izvodi iz vjere"

Prethodno navodi:

"- "Kada sam došao kod nje počela me je
gledati i prvo što mi je rekla da nemam
nikakve loše energije niti sihira", Ove riječi ukazuju da se ona bavi
proricanjem, vračanjem, gatanjem, jer
samim prvim susretom sa tobom i
gledanjem u tebe ne može znati nešto
što ona naziva lošom energijom niti
postojanje sihra."


Naveo je da je gatara (sahirka).

Znaci bez obzira sto je predhodno prihvatio da je sahirka po predhodnom pitanju, kasnije opet ostavlja mogucnost sa: ", naravno ako je muslimanka" da je muslimanka po nekom drugom pitanju.

Dokaz da je sahir kafir je 102 ajet El Beqare, uz druge. On sumlja u to ili nije svjestan sta pise.

Dalje, kada govori "ako je rekla vjerujuci u to(zvijezde)". Nema smisla. Posvjedocila je jezikom.

Mislio sam da se Ljakic popravio, ali izgleda ne.

Haris
Veteran
Postovi: 1466
Pridružio se: Pet Nov 14, 2008 6:35 pm
Lokacija: Zavidovici, Bosna i Hercegovina
Kontakt:

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od Haris » Čet Feb 16, 2012 11:39 pm

To je nešto kao da sad ja kažem, Enese pogriješio si u rukji ili načinu obavljanja nečega (ja koji sam jučer došao na ovaj forum, a Enes koji se godinama školuje kroz praksu, a i čita).. ili čak možda i gore je to da ti ispravljaš Ljakića..

Još samo trebaš reć da je Ljakić nevjernik jer ostavlja mogućnost da je muslimanka ustvari muslimanka po nekom drugom pitanju.

akhi
Stari član
Postovi: 342
Pridružio se: Pon Avg 23, 2010 7:50 pm
Lokacija: dunya
Kontakt:

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od akhi » Pet Feb 17, 2012 5:02 am

Nema slijepog slijedjenja ucenjaka i daija:

Znaj, da je slijepo slijeđenje prihvatanje
govora određenog čovjeka bez spoznaje
njegovog dokaza, ‘i nema razilaženja
među ljudima da se slijepo slijeđenje ne
naziva znanjem niti da se slijepi sljedbenik
ne naziva učenim.’[1] Zbog toga su učenjaci, Allah im se
smilovao, zabranili da se slijepo slijede i
nema imama od islamskih imama, a da se
od njega to ne prenesi, zbog toga što je
obaveza svakom muslimanu i muslimanki
spoznaja upute sa dokazom.[2] Postoji puno govora, a posebno četvorice
imama, Allah im se smilovao, o
obaveznosti pridržavanja za hadis i
ostavljanju slijepog slijeđenja. Evo njihovih govora, jer, zaista je u njima
korist i pobijaju sve pristrastne
sljedbenike: 1) Kaže Ebu Hanife, Allah mu se smilovao: ‘Nikom nije dozvoljeno da uzima naš
govor što neće znati odakle smo ga mi
uzeli (tj. dok ne bude saznao šta je naš
dokaz za pomenut govor (op.prev.)’ 2) Što se tiče imama Malika, Allah mu se smilovao, poznato je njegovo slijeđenje
sunneta i čvrsto držanje za njega zbog
čega je bio, Allah mu se smilovao, od
najčvršćih ljudi u pridržavanju sunneta i
odbacivanju novotarija. Vlasnik je govora: ‘Zaista sam ja samo čovijek, griješim i
pogodim, pa pogledajte u moje mišljenje
te sve što se ne bude slagalo sa
Kur’anom i sunnetom ostavite.’ I rekao je, Allah mu se smilovao: ‘Nema nikog poslije Vjerovjesnika,
sallAllahu alejhi we selleme, a da se od
njegovog govora i uzima i ostavlja osim
Vjerovjesnika, sallAllahu alejhi we
selleme.’ To zbog toga što je on zaštićen i
nepogriješiv u onome što mu se dostavlja
od Allaha, dok se od drugih govora uzima
ono što se slaže sa Kur’anom i sunnetom,
a ono što im se suprostavlja ostavlja se. Za razliku od nekih pristrastnih sljedbenika
i gulata (zanesenjaka, fanatičara) koji su
pretjerali po pitanju svojih imama, pa tako
kaže jedan od njih: ‘Zaista će Isa sin
Merjemin kada se spusti suditi po
mezhebu Ebu Hanife.’ Ovo je žestoko pretjerivanje i upropaštavajuća
privrženost. Od onoga što se također
pripisuje nekim pristrasnim sljedbenicima
imama Ebu Hanifu jesu i riječi: ‘Svaki ajet
ili hadis koji se ne podudara sa hanefijskim
mezhebom jeste tekst koji treba da se protumači ili je derogiran.’ Ova privrženost
ukazuje na manjkavost vjere i
preovladavanje strasti. Na ovakve riječi
nema potrebe uzvraćati već ih je
dovoljno spomenuti jer je sam njihov
spomen odgovor na njih. Primjera ovakvih pristrastnih riječi slijepih sljedbenika je
mnogo. Koliko je samo ova pristrastnost povukla
za sobom fitni među muslimanima i
razjedinjavanja njihovih riječi, potresa u
njihovim saffovima i raspirivanja mržnje
među njima, sa uspostavljanjem ljubavi i
mržnje (el-vela vel-bera) na osnovu ovih mezheba, tako da se svako ko se
pristrastno drži za određeni mezheb
neprijateljski ophodi prema sljedbeniku
drugog mezheba,[3] iako njihovi imami
nisu zadovoljni sa tim, naprotiv, zabranili
su to na najžešći način ukoravajući one koji tako postupaju. Allah se smilovao Ibn ebi el-I’zzu kada je
rekao: ‘Onaj ko se pristrastno veže za
određenog čovjeka, mimo Vjerovjesnika,
sallAllahu alejhi we selleme, kao što je
Malik, Ebu Hanife, Šafija i Ahmed, i vidi da
je njegov govor (tj. govor imama koji
slijedi) jedini ispravan govor kojeg treba slijediti, mimo govora ostalih imama, pa on
je džahil (neznalica), zalutao, a ako
vjeruje da je taj govor obavezan da se
slijedi, mimo govora drugih imama, pa
zaista se bojimo za njega.’ 3) Što se tiče imama Šafije, Allah mu se smilovao, i njegov govor o obaveznosti
pridržavanja za sunnet Allahovog
Poslanika, sallAllahu alejhi we selleme, je
poznat. Šta više on kaže: Nema nikoga a da mu ne promakne
nešto od sunneta Allahovog Poslanika,
sallAllahu alejhi we selleme, pa šta god ja
rekao od govora ili zanovao neku osnovu
a od Allahovog Poslanika, sallAllahu alejhi
we selleme, se prenosi oprečno onom što sam rekao, pa govor je ono što je
rekao Allahov Poslanik, sallAllahu alejhi we
selleme, i to je i moj govor.[4] I rekao je, Allah mu se smilovao: ‘Muslimani su saglasni da onome kome
sunnet Allahovog Poslanika bude jasan
(tj. postane mu jasno da je određenja
stvar sunnet Poslanika, sallAllahu alejhi we
sellem. Op.prev.), da mu nije dozvoljeno
ostaviti sunnet zbog nečijeg mišljenja.’ Kaže šejh Sulejman ibn Abdillah, Allah mu
se smilovao: ‘Naprotiv, stroga je obaveza i dužnost
vjerniku da ukoliko do njega dođe dokaz
iz Allahove Knjige i sunneta Allahovog
Poslanika, sallAllahu alejhi we selleme, i
sazna značenje toga, bez obzira o kojoj
se stvari radilo, da radi po tome, bez obzira suprostavljao se neko tome ili ne.
To nam je naredio naš Gospodar,
tebareke we te'ala i naš vjerovjesnik
Muhammed, sallAllahu alejhi we selleme, i
na tome je složna sva ulema osim
neznalica od slijepih slijedbenika. Takvi nisu oni koji su učeni po idžmau kojeg
prenosi Ebu Omer ibn AbdilBerr i drugi. Kaže Uzvišeni: ﻢﻜﻴﻟﺍ ﻝﺰﻧﺃ ﺎﻣ ﺍﻮﻌﺒﺗﺍ
ﻦﻣ ﺍﻮﻌﺒﺘﺗ ﻻﻭ ﻢﻜﺑﺭ ﻦﻣ
ﺎﻣ ﻼﻴﻠﻗ ﺀﺎﻴﻟﻭﺃ ﻪﻧﻭﺩ
ﻥﻭﺮﻛﺬﺗ “Slijedite ono što vam se od Gospodara
vašeg objavljuje i ne slijedite mimo Njega
druge kao gospodare, a malo je onih koji
pouku primaju.” (sura El-Earaf - Bedemi 3.
ajet) I kaže Uzvišeni: ﺎﻣﻭ ﺍﻭﺪﺘﻬﺗ ﻩﻮﻌﻴﻄﺗ ﻥﺇﻭ
ﻍﻼﺒﻟﺍ ﻻﺇ ﻝﻮﺳﺮﻟﺍ ﻰﻠﻋ
ﻦﻴﺒﻤﻟﺍ “Ako mu budete pokorni bit će te
upućeni, a Poslanik je jedino dužan
da jasno obznani.” (sura En-Nur – Svjetlost 54. ajet) Uzvišeni svjedoči onome ko se pokorava
Poslaniku, sallAllahu alejhi we selleme,
uputom, a kod slijepih slijedbenika onaj
ko se pokorava Poslaniku, sallAllahu alejhi
we selleme, nije upućen, nego je upućen
onaj koji mu se nepokorava i odstupa od njegova govora i daje prednost
određenom mezhebu ili šejhu i slično
tome. U ovo zabranjeno slijepo slijeđenje
je upao veliki broj ljudi koji se pripisuju
znanju i spoznaji stvari, pa piše djela iz
hadisa i sunneta, a potom vidiš kako se uhvatio za određeni mezheb i smatra da
je izlaženje iz okrilja tog mezheba krupna
stvar. U riječima imama Ahmeda: ‘Čudim se ljudima koji su spoznali isnad
(lanac penosilaca) i njegovu ispravnost,
pa pored toga uzimaju mišljenje
Sufijana.’[5] (?)je išaret da taklid (slijepo slijeđenje)
prije dolaska dokaza nije pokuđen, već je
pokuđen i grijeh kada čovjek ustraje na
njemu poslije dolaska dokaza. Da!
negiramo ostavljanje Allahove Knjige i
sunneta Njegovog Poslanika, sallAllahu alejhi we selleme, i izučavanje knjiga iz
fikha ostavljajući po strani Kur’an i sunnet.
Ako takvi i pročitaju nešto iz Knjige
Uzvišenog Allaha i sunneta Njegovog
Poslanika, sallAllahu alejhi we selleme,
onda to čitaju radi berketa, ne radi izučavanja i razumjevanja. Takvi su
najpreči da potpadnu pod riječi
Uzvišenog: ﺎﻧﺪﻟ ﻦﻣ ﻙﺎﻨﻴﺗﺁ ﺪﻗ ﻪﻧﺈﻓ ﻪﻨﻋ ﺽﺮﻋﺃ ﻦﻣ ﺍﺮﻛﺫ ﺍﺭﺯﻭ ﺔﻣﺎﻴﻘﻟﺍ ﻡﻮﻳ ﻞﻤﺤﻳ ﻢﻬﻟ ﺀﺎﺳﻭ ﺎﻬﻴﻓ ﻦﻳﺪﻟﺎﺧ ﻼﻤﺣ ﺔﻣﺎﻴﻘﻟﺍ ﻡﻮﻳ “Dali smo ti od Nas Opomenu, ko se
od nje okrene na Sudnjem danu će
doista, veliku odgovornost nositi,
vječno će tako ostati, a jeziv tovar
će im na Sudnjem danu biti.” (sura Ta-ha, 99 – 100. ajet) Ovaj govor je šejha je jako važan, treba
ga se čvrsto držati i radi njega ako treba
jahalicu zauzdati (tj. odputovati da bi se
njemu poučio). A ovo što je šejh, Allah
mu se smilovao, spomenuo od stanja ovih
slijepih slijedbenika i njihove jasne zablude, je samo zrno u pijesku i kap u
moru. A ko detaljnije pogleda stanje ovih
slijepih sijedbenika vidjeće velika čuda u
slijeđenju strasti. Allah se smilovao, onome koji je iskren i
koji slijedi Kur’an i sunnet ma ko mu se u
tome suprostavio. Divno li je rekao Ibnul - Kajjim, Allah mu
se smilovao: ‘O ti, koji želiš spas na Danu obračuna Od vatre i vatrenih ognjišta Slijedi Allahovog Poslanika u rijčima i djelima I ne izlazi iz okrilja Kur’ana Te uzmi dva Sahiha koji su Čvoru vjere i imana posrednici I čitaj ih nakon oslobođenja od strasti, Pristrastnosti i šejtanskog zanosa I učini ih sudom, a ne sudi Onome što je u njima govorom fulana i fulana.” Ono što također raduje vjernička srca i
osuđuje pristrastnost slijepih sljedbenika
jesu riječi šejha Ibn Abdis-Selama, Allah
mu se smilovao, koji kaže: ‘Jedna od jako čudnih stvari jeste i
činjenica da pravnici iz redova slijepih
sljedbenika, kada neko od njih vidi slabost
dokaza na kojeg se oslonio njihov imam a
kojeg ne može odbraniti, pored toga
slijepo slijedi svog imama ostavljajući riječi onoga čijem mezhebu svijedoči Kur’an,
sunnet i ispravan kijas. Šta više, kako bi
opovrgao vanjsko značenje Kur'ana i
sunneta i odbranio stav onoga koga
slijepo slijedi, koristi hilet i tumači
šerijatske tekstove dalekim vidom tumačenja.’ Kaže: ‘Vidjeli smo ih kako se okupljaju u
medžlise, pa kada se spomene jednom od
njih nešto što je oprečno onome što se
usadilo u njegovoj duši vidiš ga kako se
čudi bez obaziranja na dokaz već na
osnovu onoga na čemu se već navikao od slijepog slijeđenja njegova imama da
čak počinje misliti da hakk ne izlazi iz okrilja
mezheba njegova imama. A da je dobro
razmotrio stvari preče bi bilo da se čudio
mezhebu svog imama, nego li mezhebu
nekog drugog. Raspravljanje sa takvim je gubljenje vremena i vodi ka kidanju
međusobnih odnosa i okretanju leđa
jedan drugom bez ikakve koristi.’ Kaže: ‘I nisam vidio ni jednog da se
povratio od mezheba njegovog imama
kada bi mu se ukazala istina kod drugog.
Naprotiv ustrajava u svom mezhebu
pored toga što vidi i zna za njegovu
slabost i udaljenost od Kur'ana i sunneta. Zato je preče ostaviti raspravu sa ovima
koji kada nisu u stanju progurati mezheb
svoga imama govore: ‘Vjerovatno je moj
imam našao dokaz kojeg ja nisam našao.’
A ne zna miskin da mu i drugi može
uzvratiti na isti način (pa da sljedbenik drugog mezheba kaže prvom: Vjerovatno
je i moj imam našao dokaz kojeg ja nisam
našao. Op.prev.) a uz to onaj kome se
on suprostavlja ima dokaz. Pa neka je
Slavljen Allah, koliko li je samo onih koje
je njihovo slijepo slijeđenje dovelo do ovoga što sam spomenuo.’ Kaže: ‘Ljudi bi uvijek pitali koga god nađu
od uleme, bez slijepog slijeđenja,
pridržavanja određenog mezheba i bez
negiranja onome ko postavlja pitanja, sve
dok se nisu pojavili ovi mezhebi i oni koji
su pristrastni njima od slijepih slijedbenika. Vidiš nekog od njih kako slijepo slijedi
svog imama pored toga što je njegov
mezheb u nekim meselama daleko od
dokaza kao da je on vjerovjesnik koji je
poslan njemu. Ovo je udaljenost od istine
i ispravnosti kojom nije zadovoljan ni jedan od onih koji su razumom
obdareni.’[6] 4) Što se pak tiče imama Ahmeda ibn Hanbela, Allah mu se smilovao, on je
pomagač sunneta, suzbijač novotarija,
strpljivi u vremenu iskušenja. Njegove su
odlike i vrline poznate. Bio je autoritet u
znanju u svom vremenu, ali pored toga,
poznata je njegova osuda slijepog slijeđenja. Kaže imam Ahmed: ‘Nemojte me slijepo slijediti, ni mene ni
Malika ni Šafiju, ni Evzai’ja, ni Sevrija, uzmi
odakle su oni uzeli.’ Govor uleme, Allah im se smilovao, o
osudi slijepog slijeđenja i obavezi slijeđenja
dokaza su mnogobrojni i poznati. ‘Obaveza je svakom onome do koga je
došla Poslanikova, sallAllahu alejhi we
selleme, naredba i spozna je, da je
pojasni ummetu, da ga savjetuje i naredi
im da slijede njegovu naredbu, makar se
to suprostavljalo nekom od velikana ummeta, jer je naredba Poslanika,
sallAllahu alejhi we selleme, najpreča da
se uvažava i da se se slijedi nego li
mišljenje nekog uvaženog imama koji se
greškom suprostavio u nekim stvarima.
Otuda su ashabi i oni poslije njih od uleme odgovarali svakom ko bi se suprostavljao
vjerodostojnom sunnetu. Možda bi bili i
žestoki u svom odgovoru i kritici, ne iz
mržnje prema toj osobi, naprotiv, on je
voljeni kod njih i cijenjen među njima
samima, ali Allahov Poslanik, sallAllahu alejhi we selleme, im je draži i njegova
naredba je iznad naredbe svih stvorenja.
Pa kada naredba Poslanika, sallAllahu alejhi
we selleme, bude u suprotnosti sa
naredbom drugog, pa naredba Allahovog
Poslanika, sallAllahu alejhi we selleme, je preča da se slijedi i da se ne odbija zbog
uvažavanja određene osobe koja se
suprostavila Poslaniku, sallAllahu alejhi we
sellem, pored toga što je njemu
oproštenu (tj. mudžtehidu koji pogriješi
op.prev.). Šta više sama osoba kojoj je oprošteno (mudžtehid koji je pogriješio)
ne mrzi kada se postupi suprotno
njegovom mišljenju i da se slijedi naredba
Allahovog Poslanika, sallAllahu alejhi we
selleme, onda kada se ukaže da je
njegovo mišljnje u suprotnosti sa Poslanikovom naredbom. Kao što je to
oporučio Šafija kada se njegov govor
suprostavi vjerodostojnom hadisu – da se
slijedi hadis i da se ostavi njegov govor – i
govorio je: ‘Nisam se raspravljao ni sa kim, a da sam
poželio da pogriješi, i nisam se raspravljao
ni sa kim, a da sam brinuo da li će se
istina ispoljiti na njegovom jeziku ili mom.’
To je zbog toga što je njihova rasprava
bila zbog isticanja naredbe Allaha i Njegovog Poslanika, ne zbog isticanja i
trijumfa njihovih ličnosti. Također, šejhovi
i znalci su oporučili da se prihvata istina od
svakog ko kaže istinu, bio mlad ili star, i da
se prihvati njegov govor koji je istina [7]
... Autor: šejh Sulejman el-Ulvan Iz knjige: Skretanje pažnje ummetu, poglavlje O osudi slijepog slijeđenja Fusnote: [1] I'lamul muvekki'in (1/45)) [2] Kaže Ibn ebi el-Izz, jedan od hanefijskih učenjaka, Allah mu se smilovao: ‘I ne kažemo da pojedincima od običnog svijeta /avam) ove i njima slične imame i da je i njima obaveza da idžtihade u svakoj meseli. Ovo mišljenje je slabo, a zastupaju ga neki apologetičari. Apsolutna
većina imama ovoga ummeta je stava da je ovakvo mišljenje pogrešno jer veliki broj običnog svijeta nije u stanju da spozna dokaz u svakoj meseli.’ (el-Ittiba’a 43. str.) [3] Kaže Jakut el-Hemevij u Mudžemul buldan: (1/209) govoreći o mjestu Asbehan: 'Već je postalo rašireno razaranje u njemu i njegovim krajevima, zbog mnoštva fitni i pristrastnosti Šafija i Hanefija i neprekidnim ratovima između ove dvije skupine. Kad god bi jedna skupila bila preovladala uništila bi položaj druge i popalila bi ga ne vodeći računa o ugovoru i rodbinskim vezama... [4] I rekao je, Allah mu se smilovao: ‘Sve što sam rekao, a od Vjerovjesnika, sallAllahu alejhi we selleme, se vjerodostojno prenosi oprečno tome, onda uzmite hadis Vjerovjesnika, sallAllahu
alejhi we selleme, i nemoj te me slijepo slijediti.’ Prenosi Ibn ebi Hatim u (Adabu eš-Šafi'ij 67. str.) i pogledaj el-Hiljetu od Ibn Nuajma (9/106 – 107) i el-Fekih vel- Mutefekkih od Hatiba (1/150) [5] Tejsirul Azizil Hamid (546 – 548) [6] Prenešeno je posretstvom Sujutija u njegovoj knjizi (Er-redu ala men ahlede ilel
erdi 140 – 141 str.) Pogledaj također knjigu Kavidul ahkami 2/305 od Ebu Muhammeda Abdul-Aziza ibn Abdis- Selama. Osim što dio onoga što je spomenuo Sujutij od govora Ibn Abdis- Selama, nisam našao u Kavaidu . [7] El-hikemul džedire bil iza’a (41. – 42. str.) – od Hafiz ibn Redžeba, Allah mu se smilovao. 0 KOMENTAR(A

Ummah
Stari član
Postovi: 306
Pridružio se: Ned Dec 04, 2011 7:44 pm

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od Ummah » Pet Mar 02, 2012 9:17 pm

Esselamu alejkum.

nakon tretmana samorukjom ovih mjesec dana desilo se to da su mi se jednom preko noci pojavile modrice na desnoj nozi, 5-6, a po prvi put u zivotu mi kasni menstruacija i to dvije sedmice otprilike. mozda da se nekad ranije desilo da kasni dan ili dva, ali nikad kao sada.i, iako imam cistu kozu, naisao je talas sitnih bubuljica, ne mnogo, ali ih ima.

sve to, naravno, povezujem sa samorukjom.zna li mi iko objasniti sta sve to znaci i jesu li to dobri ili losi znaci s obzirom da su uslijedili nakon rukje.

Odgovori