SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Pitanja vezana za oblast lijecenje i neobjanjenog putem savremene nauke

Moderatori: Haris, EMIRgr, Yassin

akhi
Stari član
Postovi: 342
Pridružio se: Pon Avg 23, 2010 7:50 pm
Lokacija: dunya
Kontakt:

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od akhi » Sub Feb 11, 2012 10:25 pm

We alejkumusselamu we rahmetullahi we berekatuh.

Imas li zenski dzemat?

Vidi da se druzis i savjetujes sa ucenijim sestrama.

Knjiga o koristima zikra:

tewhid.blogspot.com/2010/02/dzennetski-vrtovi-ibn-kajjim-el_10.html

Ummah
Stari član
Postovi: 306
Pridružio se: Ned Dec 04, 2011 7:44 pm

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od Ummah » Ned Feb 12, 2012 2:02 pm

Esselamu alejkum.

nisam ni u kakvom dzematu, ali slusam predavanja sa youtube-a i citam redovno, a znam i nekoliko ucenijih sestara, tako da je sve ok.

hvala ti na savjetima i trudu. Allah te nagradio.amin.

akhi
Stari član
Postovi: 342
Pridružio se: Pon Avg 23, 2010 7:50 pm
Lokacija: dunya
Kontakt:

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od akhi » Pon Feb 13, 2012 8:03 am

We alejkumusselam we rahmetullahi we berekatuh!

Bismillah! Elhamdulillah!

Preporucujem ti da sto vise zikris, u svakoj prilici, svakoj.

Izbjegavaj da putujes bez mahrema.
Ne osamljuj se sa strancima.
Vidi sa ocem da ti trazi muza, vrijeme ti je, a ovome treba posvetiti dosta paznje. Ako ti otac nije u vjeri i nemas od rodbine drugog velijja, onda trebas kontaktirati nekog daiju,**************** da ti trazi muza, jer zena ne moze sama sebe udati, a neki od sejhova bi ti bio zastupnik, velijj.
Ponesto od poslanikove, saws, medicine:
I)
5687. PRICAO NAM JE Abdullah b. Ebu-Sejba, njemu Ubejdullah, a ovome Irsail, prenoseci od Mensura da je Halid b. Sa'd rekao:

"Izisli smo (na put), a s nama je bio Galib b. Ebddzer, koji se razbolio na putu. Stigli smo u Medinu, a on je i dalje bio bolestan. Obisao da je Ibn-Ebu-Atik, pa nam je rekao: 'Upotrebljavajte ovo crno zrnce (curekot); uzmite pet ili sedam bobica, istucajte ih, a zatim ih nakapajte s kapljicama ulja u njegov nos, u jednu i u drugu nosnicu. Jer, Aisa mi je govorila da je cula Vjerovjesnika, saws, da kaze: 'Ovaj curekot lijek je od svake bolesti osim od sama.'
'A sta je to sam?', rekoh.
'Smrt', odgovorio je.' "

Hadis biljezi Buharija, 4. tom, prvi dio, Knjiga o medicini.

Mljeveni curekot i ulje imas kupiti u nekim supermarketima, Ga-Me-Ha proizvodi i mislim da je kvalitetno.

II)
Trebala bi obaviti hidzamu. Vidi sa nekm sestrom. Al hidzama je od sunneta poslamika saws. Dokaze ima na:

http://www.alhijamah.com/authentic-narrations-en

Pogledaj i ostatak stranice.


III)
Koristi domaci med. Treba napomenuti da je dosta tesko naci pravi. Pravi izaziva reakcije kod oboljelog, skuplja usta (slicno limunu), ima daleko jaci miris i okus. Okus ostaje u ustima.

Evo jedan od hadisa:
"Drzite se dva lijeka: Kurana i meda"
Ibn Madze, a Hakim ga smatra sahih.

Haris
Veteran
Postovi: 1466
Pridružio se: Pet Nov 14, 2008 6:35 pm
Lokacija: Zavidovici, Bosna i Hercegovina
Kontakt:

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od Haris » Pon Feb 13, 2012 11:07 am

Nemoj molim te predstavljat žene kao neku robu koju drugi prodaje. Itekako da ona sebe udaje. Njena je zadnja, ona odlučuje da li pristaje ili ne. Ako pristaje kaže da pristaje, ili šuti, u protivnom kaže da ne želi. I to je njeno pravo.

A sad da li će njoj neko naći muža, da li će otac, prijateljica, brat i slično, to je druga politika koja se zove "preporuka"..
Opet na kraju njeni roditelji daju dozvolu da li smije da se uda.

akhi
Stari član
Postovi: 342
Pridružio se: Pon Avg 23, 2010 7:50 pm
Lokacija: dunya
Kontakt:

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od akhi » Pon Feb 13, 2012 1:39 pm

Bismillah! Elhamdulillah!
Razmisljao sam da li da odgovorim na tvoj napad, i, evo, odgovaram, jer se bojim da bi bilo stete po citaoce (ukljucujuci tebe...) da ti ne odgovorim.

Ja nisam i ne predstavljam zene. Nisam bio njihov zastupnik (predstavnik, velijj), niti zena, niti sam govorio o zenama. Nisam rekao da su zene trgovacka roba, niti sam spomenuo nekakvu prodaju.

Nasihatio sam sestru kako da postupi.
Ako ima nesto gdje sam pogrijesio u: savjetu, dokazi.

Ti ne znas sta je razlika "pristanka zene" i "velijja". Nije to neka novost kod tebe, stari si ti dzahil. Ismijavas se svako malo sa vjerom ili negiras islamske propise-moze se vidjeti u nekoliko zadnjih tvojih postova.

Ja gore nisam spominjao pravo na pristanak zene, ali ti to nisi shvatio.

Trazenje prikladnog muza je obaveza njenog velijja, a pravo zene, nije to nikava politika niti zadaca prijateljica, niti neka "preporuka". Upoznavanje ide preko mahrema.

Ne daju roditelji "dozvolu", vec velijj daje "pristanak na ponudu", a postoje propisi ko moze biti velijj i na osnovu cega daje taj pristanak.

Propisi islamskoga braka lijepo su objasnjeni u knjigama fikhskih propisa, pa pogledaj.

akhi
Stari član
Postovi: 342
Pridružio se: Pon Avg 23, 2010 7:50 pm
Lokacija: dunya
Kontakt:

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od akhi » Pon Feb 13, 2012 1:40 pm

Evo tekst jedne fetwe Zijada Ljakica:

1. UDAJA DJEVOJKE PROTIV VOLJE
NJENIH RODITELJA Pitanje: Esselamu alejkum. Zanima me da li je devojci, muslimanki, dozvoljeno da
se, protiv volje svojih roditelja, uda za
vjernika? ODGOVOR: Alejkumusselam. U ovom pitanju ima nekoliko bitnih tema
koje treba pojasniti prije odgovora. Prvo: Udaja djevojke bez pristanka i volje
njenih roditelja (ili sa njihovim pristankom)
se vraća na pitanje velija, tj. da li je
pristanak velija (oca, brata, amidže, ...)
da se djevojka uda za određenu osobu
šart valjanosti braka prilikom njegovog sklapanja. Džumhur (većina) učenjaka, od
kojih su i tri mezheba malikijski, šafijski i
hanbelijski, je na stavu da brak sklopljen
bez pristanka velija nije ispravan. Dok je
manja skupina učenjaka, od kojih su i
hanefije u zvaničnom stavu mezheba (a unutar nahefijskog mezheba su tri
mišljenja po ovom pitanju ), na stavu da
pristanak velija nije šart valjanosti braka,
odnosno da žena može samu sebe da
uda bez dozvole velija. Iako i jedni i drugi imaju dokaze sa kojima
podupiru svoje mišljenje, ipak ispravan
stav je ono na čemu je džumhur
učenjaka, tj. da je pristanak velija šart
valjanosti braka, jer vjerodostojan hadis
presuđuje po ovom pitanju. Kaže Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem: "Nema
braka bez velija", hadis bilježe Ebu Davud,
Tirmizi, Ahmed i ostali, a većina
muhaddisa ga ocjenjuje prihvatljivim i
vjerodostojnim. Naravno, ovo pitanje je
tema sama za sebe. Drugo: Nema razilaženja među učenjacima
da po pitanju dozvole za udaju djevojke
njena majka i svi drugi ženski članovi
familije namaju uticaja na dozvolu udaje
djevojke, tj. njihova zabrana šerijatski nije
mjerodovna, osim naravno sa strane savjeta i upute. Odnosno, velij je muška
osoba iz familije djevojke. Učenjaci imaju
podijeljeno mišljenje ko može biti velij. Tri
mezheba su na stavu da velij može biti
samo muška osoba (rodbina) samo sa
očeve strane, znači poput oca, brata djevojke, amidže, djeda od oca i drugih
koji je nasljeđuju. Dok kod hanefija velij
može biti muška osoba (rodbina) i sa
očeve i sa majčine strane, tj. može biti i
djed po majci, dajdža i slično. Po ovom pitanju nije prenešen neki
šerijatski tekst a složni su učenjaci i
jednog i drugog stava da velij može biti
muškarac iz uže rodbine (shodno
razilaženju među njima) ko bi bio
osramoćen ako bi se udala za nekoga ko joj nije dostatan, tj. nije na njenom
nivou. Ispravno je, a Allah zna najbolje,
da je ono na čemu su hanefije da je taj
stav bliži istini, jer muška rodbina i sa
očeve i sa majčine strane biva
podjednako osramoćena ako bi se ona udala za nekog ko joj ne priliči. Nema
razilaženja među učenjacima da je prvi i
najpreči velij djevojke njen otac i da se
ne prelazi na drugog velija ako je on živ i
prisutan. Treće: Od šartova koji treba da se
zadovolje kod velija je između ostaloga i
to da bude musliman, a oko njegove
pravednosti, tj. da ne bude od onih koji
čine velike grijehe (pije alkohol, uzima
kamatu, čini zinaluk, ne klanja redovno namaz i slično) učenjaci imaju podijeljeno
mišljenje. A konkretno u ovom pitanju
nije pojašnjeno kakav je status tvog oca,
tj. da li je on uopće sebe smatra
muslimanom, da li praktikuje išta od vjere
mimo verbalnog deklarisanja i tako dalje, a što bitno utiče na odgovor o onome što
pitaš. Četvrto: Takođe, treba poznavati razlog
odbijanja oca da se njegova kćerka uda
za nekog prosca kako bi se moglo
ispravno prosuditi da li je to njegovo
odbijanje prihvatljivo ili spada u tzv. adl,
tj. neopravdano odbijanje oca prosca njegove kćerke iako joj je on dostatan
(tj. na njenom nivou). Oko pitanja
dostatnosti prosca učenjaci imaju
podijeljeno mišljenje a ispravno je ono na
čemu su malikije, tj. da je dostatnost koja
se uzima u obzir samo da prosac bude na nivou djevojke po pitanju vjere, dok sve
ostale stvari poput ugleda njegove
porodice, njegovog bogastva, posla kojim
se bavi i slično ne ulaze u šerijatom
potvrđenu dostatnost. Peto: Zabrana tvojih roditelja da nosiš
hidžab, u čemu nije dozvoljeno da im
budeš poslušna jer je poslušnost
roditeljima samo u dobru a ne u haramu,
nema veze sa pristankom velija, tj. tvog
oca (ako uzmemo da je musliman), da se udaš za neku osobu. Ovo su dva različita
propisa koji nisu usko vezani jedan za
drugi. Odnosno, nije ispravno da
analogno tome što nije dozvoljeno da im
budeš poslušna u njihovoj zabrani da nosiš
hidžab da budeš ocu neposlušna u njegovoj zabrani da se udaš za osobu sa
kojom on nije zadovoljan. Sve gore navedeno ukazuje da se na ovo
pitanje ne može odgovoriti na osnovu
samo onoga što si ti spomenula u pitanju.
Nego je neophodno da svoj slučaj izložiš
učenoj osobi koja ima ima dovoljno
šerijatskog znanja po ovom pitanju kako bi ona procijenila na osnovu tvog stanja
da li je tvoj otac šerijatski validan staratelj,
a ako jest da li ima opravdanje što ti
zabranjuje da se udaš, a ako nije ko je
najpreči da ti bude staratelj poslije njega.
Ve billahi tevfik.

Ummah
Stari član
Postovi: 306
Pridružio se: Ned Dec 04, 2011 7:44 pm

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od Ummah » Pon Feb 13, 2012 5:15 pm

Esselamu alejkum we rahmetullah we berekatuhu.

'tacno ste me nasmijali'- sto bi rek'o haris. :) vidim pisalo se dok me nije bilo.

nego, da ja vas posavjetujem - manite se corava posla. kako ne kapirate? nema meni udaje dok se ne rijesim ovog sihra. prilika ima. ali, poslije prilika bude i neprilika...:) kontate?

akhi, ja sam ti vise tip kao haris. razmisljam slicnije njemu. prihvatam tvoje stavove i razlicitost, ali pusti ti mene da razmisljam svojom glavom. hvala na nasihatima, korisnim savjetima... procitam ja sve sto napises, uvazavam tvoje misljenje ali sam previse samosvjesna za prepustanje svoje odluke nekom strancu, pa koliko god da je u vjeri. i meni odgovaraju malo opusteniji likovi. naidju, dodju, prodju...

ne brinite za mene. ok? to je ionako sve kader. na covjeku je da se trudi. ja sam se malo 'pokasno' sjetila, ali evo trudim se. pocela sam sa rukjom.

i vas dvojica se ne prepucavajte, pliz. harise, ima da me slusas. starija sam te.

Haris
Veteran
Postovi: 1466
Pridružio se: Pet Nov 14, 2008 6:35 pm
Lokacija: Zavidovici, Bosna i Hercegovina
Kontakt:

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od Haris » Pon Feb 13, 2012 6:40 pm

Hhhhhhhr. Dobro gospođo, moram Vas slušat.. :P

Elhamdulillah akhi :) Hvala Allahu, pa hvala tebi ;)
PITANJE: Da li je dozvoljeno da otac natjera svoju kćerku da se uda za osobu koju ne želi?

ODGOVOR: Otac, niti bilo ko drugi, nema pravo prisiliti svoju štićenicu da se uda za onoga koga ne želi. Štaviše, on mora da od nje traži suglasnost i dopuštenje, na osnovu Poslanikovih, s.a.v.s., riječi: ”Ne udaje se raspuštenica dok se sa njom ne posavjetuje niti se udaje djevojka dok se ne zatraži njezino dopuštenje.” Ashabi rekoše: ”Allahov Poslaniče, šta je njeno dopuštenje?” ”Da šuti”, reče on.
U drugom predanju stoji: ”…njena suglasnost je njena šutnja”, a u trećem predanju stoji: ”… od djevojke njenu suglasnost traži njen otac, a njena suglasnost je njena šutnja.”
Dužnost (vadžib) oca jeste da traži suglasnost od svoje kćerke kada ima devet i više godina, a tako svaki staratelj ne može udati svoju štićenicu, osim s njenom saglašnošću. Ovo je dužnost svih. Ako neko uda svoju štićenicu bez njene saglasnosti, bračni ugovor nije valjan jer je uvjet za to pristanak mladenaca. Ako bi je udao bez njenog pristanka i prisilio je na to prijetnjom ili udaranjem, brak neće biti valjan, osim u slučaju da otac uda svoju maloljetnu kćerku mlađu od devet godina. To ne smeta, po ispravnijem mišljenju, jer se Poslanik, s.a.v.s., oženio Aišom, r.a., bez njene saglasnosti, a bila je mlađa od devet godina, kao što se to navodi u vjerodostojnom hadisu.
U slučaju da djevojka navrši devet ili više godina, ne može se je udati bez njenog pristanka, pa makar se radilo o njenom ocu. Ako zna da ga djevojka ne želi, mladenac je dužan da ne prihvata taj brak, pa makar njen otac radio u prilog njemu. Dužnost mu je, dakle, da se boji Allaha, dž. š., i da se ne ženi sa onom koja ga ne želi, makar njen otac smatrao da je ne prisiljava. On je, također, dužan čuvati se onoga što mu je Uzvišeni Allah zabranio, jer je Poslanik, s.a.v.s., naredio da se od djevojke traži saglasnost.
Djevojci koja se prosi savjetujemo da se boji Allaha, dž. š., i da dadne svoju suglasnost ocu, ako on želi da je uda, a ako je mladoženja lijepog morala i vjere. To joj savjetujemo i u slučaju da joj je staratelj neko drugi, a ne otac, jer je u braku mnogo dobra i opće-duševnih koristi, a u usidjelosti i neženstvu opasnost. Stoga, savjetujemo sve djevojke da pristanu na udaju onda kada ih zaprosi onaj ko je adekvatan i da ona ne traži ispriku u studiranju, zaposlenosti, u obrazovanju ili nečem drugom. Allah Uzvišeni upućuje na ono što je ispravno.

Šejh Ibn-Baz

Fetve o ženskim pitanjima- sakupio Muhammed el-Musnid 110 str.

Preuzeto sa www.minber.ba
Kako god, ako uzmemo tvoj tekst (Z. Ljakićev tekst) i moj (Bin Bazovu fetvu) dođemo do toga da je opet ono kako sam i ja rekao.
Djevojka pristaje potvrdnim odgovorom ili šutnjom, a odbija negacijom, a opet na kraju njen roditelj (velijj) daje dozvolu o samom braku (jer da nije tako djevojke bi se krale i bez znanja roditelja udavale)..

Esselamu alejkum.

akhi
Stari član
Postovi: 342
Pridružio se: Pon Avg 23, 2010 7:50 pm
Lokacija: dunya
Kontakt:

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od akhi » Pon Feb 13, 2012 7:13 pm

Bismillah! Elhamdulillah!

Ja nisam ono gore napisao radi pisanja, vec radi naredjivanja dobra, a odvracanja od zla. Allahovo Subhane zadovoljstvo mi je cilj.

Nije mi namjera raspravljati se sa dzahilom kao sto si ti. Tvoj prijekor ili pohvala isti su mi.

Ne govorim ti da si dzahil da te vrijedjam, vec u nadi da ces se mojim sebebom malo trgnuti, razmisliti o svom stanju, uciti o vjeri i ostvariti tewhid, insaAllah!

Da te Allah uputi, amin!

Evo, da ti ponovo kopiram dio posta.

Ti ne znas sta je razlika "pristanka zene" i "velijja". Nije to neka novost kod tebe,stari si ti dzahil. Ismijavas se svako malo sa vjerom ili negiras islamske propise-moze se vidjeti u nekoliko zadnjih tvojih postova. Ja gore nisam spominjao pravo na pristanak zene, ali ti to nisi shvatio.

Ummah
Stari član
Postovi: 306
Pridružio se: Ned Dec 04, 2011 7:44 pm

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od Ummah » Pon Feb 13, 2012 7:30 pm

Esselamu alejkum.

zao mi je sto je ova moja tema na kraju izazvala negativne komentare, koji nama vjernicima ne prilice. voljela bih da mogu da prekinem ovo. ako postoji ta opcija, objasnite mi. ili neka neko od moderatora samo to uradi umjesto mene. nema se vise sta pisati.

akhi
Stari član
Postovi: 342
Pridružio se: Pon Avg 23, 2010 7:50 pm
Lokacija: dunya
Kontakt:

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od akhi » Pon Feb 13, 2012 7:44 pm

xyxyxy, tebi je ta tvoja bolest, koje si svjesna, izgleda najmanji problem.

Procitaj knjige "Knjiga tewhida", "Riznica znanja-ibn Qajjim" i "Cuvanje cednosti".

Allah te uputio, amin!

Haris
Veteran
Postovi: 1466
Pridružio se: Pet Nov 14, 2008 6:35 pm
Lokacija: Zavidovici, Bosna i Hercegovina
Kontakt:

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od Haris » Pon Feb 13, 2012 8:30 pm

Hvala opet, da te Allah nagradi akhi.. Jedva čekam da mi se na Sudnjem danu kaže da imam dobrih djela zbog toga što su me drugi vrijeđali i potvarali.. :)

Također, citiram tebe..
"Ne govorim ti da si dzahil da te vrijedjam, vec u nadi da ces se mojim sebebom malo trgnuti, razmisliti o svom stanju, uciti o vjeri i ostvariti tewhid, insaAllah! "
Kao ispade, nisam ostvario tewhid. Evo kopiram sa wikipedije da vidimo šta je tewhid.
Tevhid (arapski: توحيد‎) je islamski izraz za monoteizam i znači jedinstvo Allaha, tj. svjedočenje da nema drugog boga osim Allaha. Suprotno od tevhida je širk (arapski شرك), što znači podjela na arapskom, tj. idolopoklonstvo ili Politeizam u prenesenom značenju.
Rezultat toga ispade da mi govoriš da činim širk, da sam idolopoklonik, politeista, vatropoklonik, nevjernik i sl.

Evo šta na to kaže Allahov miljenik s.a.w.s.:
Bilježi Buharija u svom "Sahihu" u knjizi o edebu poglavlje "Ko protekfiri svoga brata, bez te'vila" onda je on kao što je rekao". Od Ebu-Hurejre se prenosi da je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "Kada čovjek kaže svome bratu o kafire, jedan od njih dvoje je to stekao."

I bilježi (Buharija) isto tako u svom "Sahihu" u poglavlju o zabranjenom kuđenju (psovci) i prokletstvu, od Ebu-Zerra da je čuo Allahova Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, da je rekao: "Neće nijedan čovjek napasti drugog fiskom ili kufrom a da se neće vratiti na njega ako onaj kojeg je napao nije takav."
I uz to..
"Ko napusti raspravu kad nije u pravu, bude mu napravljena kuća u džennetskoj mahali, a ko ostavi raspravu kad je u pravu, bude mu izgrađena kuća u najodabranijem dijelu dženneta." (Ibn Madze i Tirmizi)
Esselamu alejkum.

Lajla
pisem pomalo
Postovi: 14
Pridružio se: Uto Jan 24, 2012 9:56 am

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od Lajla » Pon Feb 13, 2012 9:05 pm

Selam.

Ova Sestra je bila lijepo zapocela temu,steta sto prede u prepucavanje.

akhi: Ohladi brate malo,drugi sute nece da se jave,ali moras malo

da se kontrolises,ispade da to sto ti savjetujes sestri gore NAREDBA !

"Moras ovo,moras ono,procitaj ono,pogledaj ovo,tvoja bolest ti najmanji

problem" itd...Svi mi imamo muke i niko nije Perfekt,nema covjeka bez

greske,kako mi svi,tako i ti si covjek koji grijesi.

Postujmo pravila foruma,nema prepucavanja!

Selam.

kenan79
Stari član
Postovi: 305
Pridružio se: Ned Avg 22, 2010 11:22 am

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od kenan79 » Pon Feb 13, 2012 9:10 pm

DA je pameti od kadije, ko do kadije, svi bi kadije bili.
Budi sam svoj kadija.

sellma
pisem pomalo
Postovi: 25
Pridružio se: Ned Feb 05, 2012 7:39 pm

Re: SAMOLIJECENJE SIHRA PROTIV RASTAVLJANJA

Post od sellma » Uto Feb 14, 2012 12:44 am

selam alejkum!da ne otvaram novi post,ja bih zamolila za savjet.naime,ja se lijecim od teskog i zastarjelog sihra vec dugo vremena,idem redovno na rukju svakih mjesec,dva i uzimam terapiju i stanje je mnogo bolje.klanjam,postim,zikrim,slusam kuran,svaku noc zaspim uz bekaru,cinim istigfar,moja dusa je zaista okrenuta ka Allahu dz.s i svim srcem se pouzdajem u Njega.od pocetka lijecenja imala sam svakakve reakcije,padanje na pod,bolovi,dzini su pricali i dalje pricaju tokom rukje,tijelo se toliko trese da dodje da padnem u nesvijest,ponekad su trebali da me drze zbog agresivnosti ali ovo zadnje je proslo.ono sto mene muci je da svaki put kada zikrim,cinim dovu,a pogotovo kada klanjam tijelo se trese.sto se vise koncetrisem na namazu to je gore,pokusam da zaustavim noge,a ono pocne gornji dio bukvalno da se drma.najgore,a sto me najvise boli, je, kada cinim sedzdu,ne mogu kontrolisati tijelo,noge i ramena ne mogu zadrzati u istom polozaju.mozda je ovo faza tokom lijecenja,ali imate li kakav savjet za ovo?znam da ce prestati ali nekako ovo mjesecima traje,nikako da oslabi taj osjecaj u tijelu i bolovi,ali mogu reci da sam psihicki odlicno,kako sam nekada bila.halalite na ovako dugom postu...

Odgovori