Viđenje šejtana

Sve što je za pouku, bujrum pisite ovdje kao novu temu radi ljepše preglednosti

Moderatori: Haris, EMIRgr, Yassin

Odgovori
Korisnikov avatar
Yassin
Moderator
Postovi: 984
Pridružio se: Pet Apr 15, 2005 6:41 pm
Kontakt:

Viđenje šejtana

Post od Yassin » Uto Nov 22, 2005 10:50 pm

Oni koji sudjeluju u vracanjima i zakletvama cesto se kunu nekim sejtanima da bi im ovi pomogli protiv drugih. Ponekad zao dzinn ispuni njihov zahtjev ali cesto oni to ne ucine, pogotovo ako je dzinn protiv koga im traze pomoc cijenjen medu njima. Niti onaj koji vrsi vracanja niti njegova vracanja nemaju nikakvu moc da prisile sejtane da im pomognu. Vrac gorljivo zaziva bice koje smatra velikim – sto moze a i ne mora biti slucaj – da nasteti drugima koji mogu biti veci. U slucaju kada pojedinac usrdno moli dzinna da nasteti nekome koga dzinni veoma postuju, oni ce ga ignorisati. Njihov polozaj je poprilicno jednak polozaju ljudi s tom razlikom sto su ljudi opcenito inteligentni, povjerljivi, pravendi i iskreni dok su dzinni ignorantni, nepovjerljivi, nasilni i prevaranti.
Bitno je kazati da, premda zazivanja i vracanja obozavaoca sejtana mogu u sebi sadrzavati izjave idolatrije i nevjere, one su cesto nedjelotvorne protiv dzinna. Kada se zahtijeva da se ubije ili uhvati drugi dzinn koji je opcinio covjeka, dzinni ce cesto zavarati one koji to zahtijevaju dajuci im utisak da su ubili ili odstranili dzinna napasnika, narocito u slucajevima kada ljudi vjeruju u prividenja koja prave dzinni.

Dzinni obicno komuniciraju sa onima koji traze informacije medu obozavaocima idola bilo putem prividenja ili glasova. Krscanski, jevrejski i muslimanski heretici su zastranili zahvaljujuci dzinnima. Dzinni mogu uzeti oblik zive slike prikazujuci tako sve ono sto vracari i predskazivaci zele da znaju. Kada ovi nastranici vide sliku onoga sto su zeljeli vidjeti, oni potom obavijeste ostale ljude o tome. Neki od njih mogu znati da je ta slika zapravo prividenje, dok ostali mogu biti zavedeni u vjerovanju da se zapravo osvjedocuju pravom prizoru. Dzinni mogu takoder uciniti da ljudi cuju glas onih koje su zvali nakon sto su otisli. Ovakvi slucajevi su cesci medu mnogoboscima, krscanima, jevrejima i neobrazovanim muslimanima koji traze utociste u onih koje smatraju svetima.

Kada neki posvecenjaci zazivaju svoje duhovne gospodare za pomoc govoreci: “O moj Gospodaru tako i tako!”, dzinni ce im se obratiti glasom njihovog ucitelja. Kada ucitelji odgovore na njihov zahtjev dzinni, zauzvrat, odgovaraju posvecenicima uciteljevim glasom. Ovo se desilo mnogim ljudima od kojih su mi neki poznati.

Sejtani ce cesto dogovarati dok uzimaju oblik zaklinjanog, bez obzira bio on ziv ili mrtav, cak i ako se ne boji onih koji ga zazivaju. Ovakve osobe cine sirk u svom slijepom vjerovanju da zazivana osoba odgovara dok zapravo to dzinn odgovara. Ovo se cesto desava krscanima koji prizivaju one sto uzdizu, bilo oni zivi ili mrtvi, poput George- a ili drugih. Navedeno se, takoder, pojavljuje kod heretickih muslimana koji zazivaju mrtve ili one koji nisu tu, a sejtani poprimaju oblik onoga koga se zaziva cak da ovaj to i ne primijeti. Znam o mnogim slucajevima gdje se ova pojava javila i ljudi koji su zvani su mi rekli da nisu znali da su bili zvani, premda oni koji su ga zazivali za pomoc su vidjeli njegove slike i bili su ubijedeni da se radilo o stvarnoj osobi. Vise od jedne osobe je spomenulo da su me zazivali u vrijeme nedaca, svaki od njih govoreci razlicitu pricu o tome kako sam ja odgovorio. Kada sam im ja rekao da nikada nisam odgovorio nijednom od njih niti sam znao da su me pozivali, neki su rekli da to mora da je bio melek. Rekao sam im da meleki ne koriste onima koji cine sirk i da je to zapravo bio sejtan koji je pokusavao da ih dalje zavede.

Ponekad dzinni uzimaju oblik onih vrlo cijenjenih i stoje na ‘Arefatu, i oni koji misle dobro o njemu ce misliti da je ta osoba zapravo stajala na ‘Arefatu. Mnogi drugi su takoder bili noseni od strane sejtana na ‘Arefat. U ovakvim slucajevima oni prolaze mikat (granice) bez formalnog oblacenja ihrama, ili izvrsavanja mnogih propisanih pravila hadzdza poput cinjenja telbije ili tavaf Ka’be, i obavljanja sajja izmedu Saffe i Merve. Medu njima su neki koji cak I ne produ kroz Mekku, drugi pak stoje na ‘Arefatu a da prethodno nisu obavili propisanu duznost bacanja kamencica na dzemretima. Putem ovih i njima slicnih vjestina sejtan vodi naizgled pobozne ljude u propast. Uistinu oni pobozni medu predanima su na ovaj nacin zavedeni da cine djela koja su zabranjena ili nepozeljna po vjeri. Sejtan je u mogucnosti da im ovakva zlodjela priblizava ubjedujuci ih da su to kerameti. Ipak ona su, bez sumnje, sejtanove varke, opsjene, jer se Allah, dz.s., ne moze obozavati putem vjerskog propisa koji nije niti vadzib niti mustehab. Tko god cini djelo obozavanja koje nije ni vadzib ni mustehab vjerujuci pri tom da jeste, on je zaveden od strane sejtana. Cak i ako je odluceno da ce ovakvoj osobi biti oprosteno ovo djelo usljed dobre namjere i srdacnosti, taj cin sam po sebi je jos uvijek neprihvatljiv za Allaha, dz.s. Ovakva djela nisu medu stvarima kojima Allah pocascuje Njegove pobozne sluge koji su Mu bliski, kao sto nema casti u vrsenju harama ili mekruha.

Uzvisena pocastvovanost se nalazi u sticenju onoga koga Allah, dz.s., voli od cinjenja ovakvih djela i njegovom sprecavanju da ih ne cini. Jer, pocinjavanje prijestupa ponizava onoga koji ih cini i ni na kakav nacin ne koristi, cak i ako nije kaznjen za njihovo pocinjavanje. Vrsenje pokudenih ili haram djela nuzno umanjuje duhovni stepen onoga koji in cini podjednako kao i onih njegovih sljedbenika koji hvale ovakva djela i velicaju ga. Jer, hvaljenje zabranjenih i pokudenih djela, i postovanje onoga koji ih cini je zasigurno oblik zastranjenja sa Allahovog puta. Sve sto covjek vise ulazi u novotariju sluzeci se neovisnom prosudbom (idztihadom), to sve dalji postaje od Allaha, zato jer ga novotarija skrece sa Allahovog puta: “oni (h) koji su poslusni Allahu i Poslaniku bice u drustvu vjerovjesnika, i pravednika, i sehiada, i dobrih ljudi.” (Kur’an, An-Nisa’, 69) a ne na put “onih koji su protiv sebe srdzbu izazvali, niti onih koji su zalutali.” (Kur’an, Fatiha, 7)

Ibn Tejmijje je spomenuo sljedeci (ovdje pocinje isjecak iz vol. 35 Ibn Tejmijjinog komendijuma, Medzmu’el-Fetava) slucaj u historiji u pogledu el-Halladza i grupe njegovih sljedbenika: “Neki od njih su trazili nesto slatkisa za El-Halladza, stoga je on ustao i otisao do odredenog mjesta nedaleko odatle, potom se vrativsi sa mnogo slatkisa. Kasnije je otkriveno da su bili ukradeni iz jedne prodavnice slatkisa u Jemeni i da su ih sejtani donijeli tamo.” Ibn Tejmijje je o tom dogadaju rekao: “Slucajevi slicni ovome koji su se desili drugima, poput el-Halladza, su postigli kulminaciju sejtanskih izjava, i mi znamo za nekoliko ovakvih ljudi u nasem vremenu podjednako kao i u proslim vremenima. Na primjer, postoji osoba koja trenutno zivi u Damasku koju sejtan uobicava nositi od planine Salihije do sela u okolini Damaska. On bi se pojavio iz oblaka i ulazio bi kroz prozore kuca u kojima bi bili okupljeni ljudi da bi mogli biti svjedoci njegovog ‘zacudnog ulaska.’

Ibn Tejmijje je takoder naveo drugog mistika koji je priznao da je uobicavao bludniciti sa zenom i da napastuje djecake. On je rekao: “Crni pas sa dvije bijele tacke izmedu ociju bi mi dosao i rekao: ‘Uistinu ovakva i ovakva osoba se zaklela tobom i doci ce ti sutra da te o tome obavijesti. Ja sam vec ispunio njegove potrebe radi tebe.’ Ta osoba bi mu potom dosla sljedeceg dana i mistik bi objelodanio pojedinosti njegove zakletve njemu i kako je ova ispunjena. Mistik je nastavio govoreci: ‘Uobicavao sam hodati po gradu i svjetlo na vrhu motke koju sam nosio mi je osvjetljavalo put.’ Ibn Tejmijje je rekao: “Kada se ovaj mistik pokajao i poceo klanjati, postiti i izbjegavati zabranjeno, crni pas je otisao.” On je takoder prenio sljedece o drugom mistiku koji je imao pomoc sejtana koje je on slao da opsjedaju ljude: “Kada bi porodica opsjednutog dosla trazeci lijek, on bi poslao poruku svojim prijateljima sejtanima i oni bi napustili opsjednute osobe, a kao posljedica toga, mistiku bi bilo dato mnogo dirhema za uslugu. Ponekad mi bu dzinni donijeli dirheme i hranu koji bi ukrali od ljudi, do te mjere da bi mistik zahtijevao hurme od sejtana i oni bi ih donijeli iz kosnica u kojima su neki krili svoje hurme. Kada bi vlasnici tih kosnica potrazili svoje hurme nasli bi da su one nestale.”

Korisnikov avatar
Yassin
Moderator
Postovi: 984
Pridružio se: Pet Apr 15, 2005 6:41 pm
Kontakt:

Post od Yassin » Uto Nov 22, 2005 11:21 pm

Musliman, takoder, vjeruje da, i medu ljidma, sejtan ima svojih prijatelja kojih se domogao, njima zavladao, naveo ih da zaborava da se sjecaju Allaha, pa ih navraca na zlo, uliva im neistinu i cini gluhima da ne cuju istinu i slijepima da ne vide ocite dokaze, do te mjere da su mu potcinjeni i njegovim zapovijedima pokorni. On ih – prikazujuci im ruzna djela lijepim, a lijepa ruznim – navodi na zlo i ocarava neredom, dotle da postaju neprijatelij Allahovih miljenika i njihova susta suprotnost, protiv kojih se svim silama bore: jer jedni prema Allahu pokazuju naklnost, a drugi, neka je na njih Allahovo prokletstvo i gnjev, mrze i gledaju kako ce Ga rasrditi.

Sejtanovi prijatelij ostaju neprijatelji Allahu i Njegovom miljenicima, cak i u slucaju da pokazu natprirodne sposobnosti; da lete u zraku ili hodaju po vodi, jer to moze biti samo rezultat ili: Allahova zavodenja onih koji Mu se suprostavljaju ili sejtanove obmane onih koji se sa njim pirjateljuju. Potvrda toga su sljedeci dokazi:

1. Govoreci o tome, Uzviseni Allah veli:
Allah je zastitnik onih koji vjeruju I On ih izvodi iz tmina na svjetlo, a onima koji ne vjeruju – zastitnici su sejtani I oni ih odvode sa svjetla u tmine; oni ce biti stanovnici Dzehennema, oni ce u njemu vjecno ostati. (El Beqare, 257)

A sejtani navode sticenike svoje da se s vama raspravljaju, pa ako biste im se pokorili i vi biste sigurno, mnogobosci postali. (El En’am, 121)
A na Dan kada On sve sakupi: “O skupe sejtanski, vi ste mnoge ljude zaveli!” – “Gospodaru nas” – reci ce ljudi, sticenici njihovi – “mi smo jedni ddrugima bili od koristi i stigli smo do roka naseg koji si nam odredio Ti!” – “Vatra ce biti prebivaliste vase”- reci ce On – “u njoj cete vjecno ostati osim ako Allah drukcije ne odredi.” (El En’am, 128)
Onome ko se bude slijepim pravio da ne bi Milostivog velicao, Mi cemo sejtana natovariti, pa ce mu on nerazdvojan drug postati; oni ce ih od Pravoga puta odvracati, a ljudi ce misliti da su na Pravome putu. (Ez Zuhurf, 36-37)
Mi smo ucinli sejtana zastitnicima onih koji ne vjeruju. (El A’raf, 27)
Oni mjesto Allaha, sejtane za zastitnike uzimaju i misle da dobro rade. (El A’raf, 30)
Mi smo im bili odredili lose drugove koji su im lijepim prikazivali ono sto su uradili i ono sto ce uraditi. (Fussilet, 25)
A kada smo rekli melekima: “Poklonite se Ademu!” – svi su se poklonili osim Iblisa, on je bio jedan od dzinna I zato se ogrijesio o zapovjest Gospodara svoga. Pa zar cete njega i porod njegov, pored Mene, kao prijatelje prihvatiti, kad su vam oni neprijatelji? (El-Kehf, 50)

2. U vezi sa gore navedenim postoji i vise vjerodostojnih predaja od Allahova Poslanika, s.a.v.s.:
Ugledavsi blistavu svjetlicu na nebu kako pada (meteor), Allahov Poslanik, s.a.v.s., je upitao svoje drugoeve: “Sta ste za ovakvo nesto govorili u dzahilijjetu da je?” – pa su odgovorili: “Govorili smo da je umor ili se rodio neko od velikana.” Na to je on rekao: “Ne, nije to. Ona ne pada ni zbog cije smrti, niti rodenja, nego meleki koji nose Ars, kada Allah odredi da nesto bude, pocnu velicati i slavti Allaha, zatim to od njih preuzmu stanovnici neba koji su nize njih, zatim stanovnici neba koji su nize ovih, i tako redom se dok velicanje i slavljenje ne dopre do stanovnika ovog neba, koji upitaju meleke koji nose Ars: ‘Sta je to odredio nas Gospodar?’ – pa ih obavijeste. Zatim se isto pocnu raspitivati stanovnici svakog neba, sve dok vijest ne dode do nama najblizeg neba, gdje gadani svjetlicama, sejtani prisluskuju vijesti i dojavljuju ih svojim prijateljima. Ono sto na ovaj nacin kazu je istina, samo sto (uz istinu) dodaju (lazi).” (Muslim, Ahmed i drugi)

- Upitan sta misli o vracarima, Allahov Poslanik, s.a.v.s., je odgovorio: “Nisu oni nista.” Pa su ga upitali: “Da, ali nam oni ponekad nesto kazu sto, zaista bude tako?” Na to je on rekao: “To je rijec istine koju ugrabi dzinn i dosapne je u uho svoga prijatelja, dodajuci uz nju stotinu lazi.” (Buharija)
- Drugom prilikom, Allahov Poslanik, s.a.v.s., je rekao: “Nema od vas niko, a da nema svoga druga (koji ga stalno prati).” (Muslim)
- Allahov Poslanik, s.a.v.s., je, takoder, rekao: “Sejtan kruzi covjekom kao sto krv kruzi krvnim sudovima. Stijesnite mu prolaze postom!” (Hadis se, u nesto drugaciojoj verziji, nalazi i u zbirkama od Buharije i Muslima)

3. Na stotine hiljada osoba, u svim vremenima i prostorima, svjedoci su cudnih sejtanskih rabota sa svojim priajteljima. Nekima od njih sejtan donosi najrazlicitja jela i pica, nekima obavlja svakodnevne poslove i potrebe, nekima donosi vijesti odogadajima koji ce se tek dogodili, nekima neda da im naudi oruzje, nekima se prikazuje u liku dobrog covjeka u cije ime traze pomoc, sve sa ciljem daih sto vise obmane, zavede i navede na pripisivanje Allahu sudruga. Ima i takvih koje je sejtan u stanju odnijeti u daleke zemlje, ili mu iz njih dovesti odredene osobe, oili donijeti ono sto mu e potrebno i slicno, sto je u mogucnosti prkosnih sejtana i pokvarenih dzinna. Do ovakvih i slicnih sejtanskih stanja, dolazi zbog pokvarensto covjekove duse i upustanja u sakojaka zlodjela, cinjenja nereda na Zemlji, nevjerstva i grijeha, daleko od istine, dobroistovsti, vjere, bogobojaznosti ic estitosti, pri cemu covjek, u pokvarenosti svoje duse i ogrezlosti u zlu, moze pasti tako nisko da se u zlu i pokvarenosti srodi sa svijetom zlih duhova i sejtana. A kada do toga dode, izmedu njega i sejtana se sklopi prijateljstvo, pa jedan drugoga pocnu inspirirati zlim mislima i, koliko god mogu, potpomagati. Zato ce, kada im se na Sudnjem danu rekne: “O skupe sejtanski, vi ste mnoge ljude zaveli!” (El En’am, 128) – njihovi sticenici iz reda ljudi odgovoriti: “Gospodaru nas, mi smo jedni drugima bili od koristi.” (El En’am, 128)

Sto se, pak, tice razlike izmedu kerameta Allahovih miljenika i stanja sejtankih prijatelja, ona se vidi iz covjekova stanja i nacina ponasanja. Ako je covjek cvrst vjernik, bogobojazan, te formalno i prakticno privrzen Allahovom vjerozakono (Serijatu), natprirodni postupci i cudotvrostva koja pokazuje su Allahovi kerameti koje preko njega daje, a ako je zlotvor, pokvarenjak, daleko od bogobojaznosti, ogrezao u svakojakim grijesima, nevjerstvu i sklon cinjenju nereda na Zemlji, natprirodni postupci i cudotvorstva koja pokazuje, su svojvrsno zavodenje ili rezultat usluga koje mu cine njegovi sejtanski drugovi i njihovi pomagaci.

Korisnikov avatar
Yassin
Moderator
Postovi: 984
Pridružio se: Pet Apr 15, 2005 6:41 pm
Kontakt:

Post od Yassin » Uto Nov 22, 2005 11:26 pm

Dzinni su inteligentna ziva bica kojima je data uzvisena Objava sa zapovijedima i zabranama, i stoga su pogodni za nagradu ili kaznu na buducem svijetu. Posto je Resulullah, s.a.v.s., takoder poslat i njima, nadalje je obavezujuce za muslimane da se prema njima ophode na isti nacin na koji bi se trebali ophoditi prema drugim ljudima s obzirom da nareduju dobro i odvracaju od zla. Dzinni bi trebali biti pozvani da potvrde Allaha, dz.s., upravo onako kako je Njegov Poslanik, s.a.v.s., pozvao covjecanstvo da to potvrdi, i onako kako je i Resulullah, s.a.v.s., pozvao njih. Muslimani bi takoder trebali opomenuti i ophoditi se prema dzinnima na isti nacin na koji bi se ophodili prema ljudima koji krse Allahove zakone. To jest, oni bi trebali suzbiti nasilje dzinna usvajajuci iste metode kojim suzbijaju nasilje ljudi.

Povremena opsjednutost covjeka od strane dzinna moze biti usljed senzualnih zelja sa dzinnove strane, kapricioznih ideja, ili cak ljubavi, upravo na nacin na koji to moze biti medu ljudima. Dzinni i ljudi mogu isto tako imati medusobni spolni odnos i zaceti djecu. Ovo je cesta pojava koja je dobro poznata mnogima. Vecina pravnika su osudili brak sa dzinnima. Ipak, opsjednutost je cesce posljedica frustracije dzinna zato sto im je ucinjeno neko zlo i prema tome taj postupak je kazna za one koji su se ogrijesili o njih. Naprimjer, kada ljudi slucajno nastete ili povrijede ih urinirajuci na njih, posipajuci vrelu vodu na njih, ili ubijajuci nekog od njih, dzinni misle da su namjerno povrijedeni.

Premda ljudi ne shvataju sta su ucinili, dzinni su po svojoj prirodi veoma neobrazovani, grubi i lakoumni u svom ponasanju, pa tako mogu osvetnicki kazniti ljude vise nego sto oni zapravo zasluzuju. Sejtanovo opsjedanje se takoder ponekad javlja kao posljedica grube sale, izrugivanja ili pukog zla od strane dzinna kao sto se zlo i varanje javljaju kod ljudi iz razloga slicni ovima.

U prvom slucaju kada je opsjednutost posljedica raskalasenosti od strane dzinna, Allah, dz.s., je to zabranio kako ljudima tako i dzinnima. Bez pristanka covjeka koji je opsjednut to postaje smrtni slucaj okrutnog djela i nasilja. U ovakvim slucajima dzinnima se treba obratiti i obavijestiti ih da su njihova djela odvratna i zabranjena, ili divlja i nasilnicka, tako da se protiv njih moze iznijeti dokaz na Sudnjem Danu i oni ce biti preplaseni sto su prekrsili Allahove zakone i zakone Njegovog Poslanika kog je On poslao svim svjetovima: svijetu ljudi i svijetu dzinna.

U slucajevima drugog primjera kada ljudi nisu svjesni da su nanijeli stetu dzinnima, trebalo bi se obratiti dzinnima i obavijestiti ih da je taj ljudski cin bio nenamjeran i kao takav ne zasluzuje kaznu. Ako se to desi u covjekovoj kuci ili na imanju, dzinn bi trebao biti obavijesten da ta kuca i imetak pripadaju tom covjeku, a kao takvima njemu je dozvoljeno da ih koristi na nacin kako on (njihov vlasnik) to zeli u granicama dozvoljenog. Dzinnima se takoder treba reci da oni nemaju pravo da naseljavaju ljudsku imovinu bez dozvole vlasnika. Oni sam imaju pravo da stanuju na mjestima koja nisu zauzeta od strane ljudi poput napustenih zgrada i otvorenih povrsina.

Zato se najcesce dzinni mogu naci na napustenim rusevinama, otvorenoj pustinji ili otvorenom polju. Oni takoder zaposjedaju mjesta necistoce poput nuznika, semtljista i grobalja. Osobe koje izvode istjerivanje dzinna cesto se uzmicu od ovakvih mjesta gdje oni najcesce zive.
Postoje mnogi hadisi koji govore o zabrani obavljanja namaza na necistim mjestima posto su ona stanista dzinna (U hadisima prenesenim od strane Ebu Sa'ida el-Hudrija, a koje je sabrao Tirmizi, Ebu Davud, Ibn Madze, Ibn Kuzejma, Ibn Hibban, El Hakim i drugi zabranjuje se obavljanje namaza na mezarlucima i nuznicima. El Albani je lanac prenosilaca ocijenio kao sahih, a u skladu sa uslovima koji su se koristili u dva Sahiha (Buhari i Muslim). Ove predaje su takoder ovjerodostojili El-Hakim i Ez-Zehebi. Dokaz onih koji su kritizirali ove hadise nije dovoljan da ih oslabi. Sejh El-Islam ibn Tejmijje je izjavio sljedece: "Njihovi senedi su dobri i tko god govori protiv toga nije provjerio sve njihove lance prenosilaca." Buhari je takoder uputio na njihovu vjerodostojnost u poglavlju o kiraetu). Neki ucenjaci su tvrdili da je razlog zabrane molitve na grebljima i nuznicima velika vjerovatnoca postojanja necistoce, dok su drugi tvrdili da je ova zabrana strogi vjerski propis cija svrha je neshvatljiva. Ipak, ispravan stav je taj da razlog u slucaju nuznika, obora za deve i svemu sto je slicno tome je to da su to stanista sejtana, a na grebljima zbog toga sto je to sredina za idolatriju, pored toga sto je staniste sejtana (Dova za koju je Resulullah, s.a.v.s., rekao da se treba prouciti prije ulaska u nuznik jasno upucuje da nuznici mogu biti nastanjeni dzinnima. Dova glasi: Allahumme inni e'uzu bike min el-hubsi ve el-habaisi; prenose Buhari i Muslim, Sahihul-Muslim: vol.1, str. 205, br. 729. Sto se tice obora za deve, El-Beraa ibn 'Azim je prenio da je Resulullah, s.a.v.s., bio upitan o uzimanju abdesta nakon jedenja devinog mesa, a on je odgovorio: "Uzmite abdest nakon njegovog jedenja." Kada je bio upitan o uzimanju abdesta nakon jedenja bravetine, on je odgovorio: "Ne uzimajte abdest nakon jedenja bravetine." Potom je bio upitan o cinjenju namaza u oborima za deve, a on je odgovorio: "Ne obavljajte namaz u oborima za deve jer su to sejtanova mjesta." Kada je bio upitan za molitvu u oborima za ovce, on je odgovorio: "Mozete moliti u njima, posto su to mjesta blagoslova," Sunen Ebu Davud, vol.1, str. 44-5, br. 184).

Askete koji su zastranili i heretici posveceni molitvi koji dozivljavaju prividenja i vizije, obicno se osamljuju na mjestima koja su cesto posjecivana od strane sejtana na kojima je namaz zabranjen. Oni odabiru ovakva mjesta zato sto ih sejtani tamo posjecuju i komuniciraju s njima na isti nacin na koji oni komuniciraju sa vracarima i onima koji gataju. Dzinni isto tako ulaze u idole, govore onima koji obozavaju idole i ispunjavaju neke od njihovih potreba. Oni cesto pomazu obozavaocima zvijezda u vrijeme obavljanja obreda koje dzinni smatraju pogodnima, poput molitvi u obliku spjevova upucenih idolima kao sto su: sunce, mjesec i planete; poput oblacenja idola u otmjenuodjecu i kadenja tamjanom, itd. Sejtani se mogu pojaviti svojim robovima u oblicima koje ljudi pogresno identificiraju kao uzvisene duhove, a sejtani mogu ispuniti neke od njihovih zahtjeva ubijanjem njihovih neprijatelja, uzrokovanjem bolesti kod njih, pridobivanjem nekoga koga oni zele, ili donosenjem materijalnih dobara. Ipak, zlo koje ih moze pogoditi pri koristenju ovih usluga mnogostruko je vec od koristi koju su trazili.

Korisnikov avatar
Yassin
Moderator
Postovi: 984
Pridružio se: Pet Apr 15, 2005 6:41 pm
Kontakt:

Post od Yassin » Uto Nov 22, 2005 11:33 pm

Na zalost, u vremenu u kojem zivimo i osjecamo veliku potrebu za iznalazenjem rjesenja za probleme u kojima se nalazimo, jer smo sa svih strana opkoljeni nasim neprijateljima, umjesto da razmisljamo o mogucim islamskim alternativama preko kojih bi podigli svoj islamski nivo putem kojeg bi , Allahovom pomoci, povratili pravo koje nam pripada, podrucja koja su nam ikupirali i kuce koje su nam porusili, mi smo jos uvijek zauzeti sejtanskom zamkom zvanom sihr. Tako nam sejtan jos uvijek uzima dragocjeno vrijeme koje umjesto da upotrebimo u borbi protiv sejtana u ljudskom obliku, mi upotrebljavamo protiv dzinna i sejtana koji, u biti, iskrenim Allahovim miljenicima ne mogu nicim nauditi. Inace, sihr izgleda privlacan i koristan samo kjafirima. Sihr je sve ono tajno i nepoznato cime se zeli nanijeti bol i steta ljudima. On je mjesavina vradbine i magije koje u biti stvaraju dojam stvarnog stanja, sto je laz. Isto dako sihr predstavlja i tajno puhanje u cvorove od strane sahira (vracara) putem kojih kontaktira sa sejtanima neb i li naskodio onome kome je sihr namijenjen. Inace, sihr je dobro poznata sejtanska vjestina i drevnim narodima. Inace sihrom sus e kroz historiju vracari varali i zavodili ljude kratke pameti sluzeci sejtanima, nasilnicima, tagutima, vladarima i svojim licnim prohtejvima. Sahiri su kroz historiju zaradivali, a i danas zaraduju ogromne svote novca kojeg uzimaju, uglavnom od veoma siromasnih ljudi slabog imana i niskog nivoa inteligencije. Medutim, dosta cestslucaj je da i milioneri potpadnu pod uticaj sahira koji ih veoam strucno ‘iscjede’. Sahiri trpaju u svoje stomake samo vatru, kraduci ljude, a na Sudnjem danu ce biti zestoko kaznjeni, kao sto je spomenuto u Kur’anu i sunnetu. Sahir ne moze uspjeti u sihru sve dok sebe ne preda na robovanje sejtanu. Sto je vredniji u robovanju ovom prokletom stovrenju, to je bolji i uspjesniji u shiru. Uslov kojeg sejtan postavlja sahiru za uspjeh u njegovom sihru jeste potpuni kufr i sirk u Allaha dz.s. i potpuno neprijateljstvo prema Allahu i Njegovom Poslaniku. Sejtan nareduje sahiru cinjenje djela koja izazivaju srdzbu Uzvisenog, pa i pored iskrenog robovanja sahira prokletom sejtanu, sejtan ga uvijek izdaje i ostavlja na cjedilu u pravo u momentima kada mu je najpotrebniji. Na kraju sjetan ce ga se potpuno odreci kada ce oboje biti baceni u vatru dzehennemsku ali prije toga ce ga potpuno unistiti na dunjaluku.

IbnKuddame, rahimehullah, kaze:”Sahir cini kufr time sto proucava sihr i djeluje s njim. Sahir je kafier bez obzira da l ion vjerovao da je sihr haram ili ne. Neki ljudi misle da je sihr samo veliki grijeh ne mogavsi da shvate da je to kufr i robovanje sejtanima i dzinnima koji nisu nista jaci i sposobniji od covjeka.” Imam Muslim rahiemehullah u svom ‘Sahih-u’ prenosi od Poslanika, s.a.v.s.:”Ko pode vracaru i upita ga o necemu, namaz mus e nece primiti cetrdeset dana!”. Ebu-Hurejre r.a. kaze da je Poslanik s.a.v.s, rekao:”Kop ode vracaru i povjeruje u ono sto ovaj govori, porekao je ono sto je objavljeno Muhammedu s.a.v.s.” (Prenosi Ebu-Davud)
Ovi hadisi dovoljno govoreo tome da je sahir (vracar) kjafir jer ljude navodi u zabludu govoreci im da zna nepoznato i tajne koje su samo Allahu dz.s. poznate.

Takoder iz hadisa zakljudujemo da je muslimanima haram ici kod sahira. Kako traziti lijek kod sejtanskog sluge od stete koju je nanijeo drugi sejtanski sluga!? O lijecenju sihra sihrom Poslanik s.a.v.s. kaze: “To je djelo sejtanovo!”(Prenosi Ebu-Davud)

U vezi sa ovim pitanjem Ibn Mes’ud r.a. kaze:”Sihr je haram i kufr; zar da neko cini kufr samo zato da bi bolesne duse ozivjele”!? Islam je predvidio zastitu protiv sihra i sahira. Najbolji lijek protiv sihra je sprijecavanje istog prije nego lion pogodi covjeka. Sahir je covjek koji voli zlo i smutnju u tome ga nesebicno pomaze njegov gospodar, sejtan, la’netullahi alejhi. Kur’an nam je detaljno objasnio kako cemo se zastititi od sejtana i njegovih sljedbenika:

Prije svega utociste i zastitu od sejtana trebamo traziti u Allahu subhanehu we te’ala: “I reci:”Tebi se ja, Gospodaru moj, obracam za zastitu od prividenja sejtanskih, i Tebi se, Gospodaru moj, obracam da me od njihova prisustva zastitis!” (Kur’an XXIII/97-98) “A ako sejtan pokusa da te na zlo navede, tipotrazi utociste u Allaha, On uistinu sve cuje i sve zna” (Kur’an, VII/200) Najbolje cime se musliman moze zastititi od sejtanskog zla je citanje poglavlja El-Felek i El-Nas.

Iskreno se bojati Allaha dz.s. i kloniti se svega sto je zabranio. To urada pozitivnim plodom po mu’mina:”…a onome koji se Allaha boji, On ce izlaz naci.” (Kur’an, LXV/3)
Potpuno se uzdati i osloniti samo na Njega dz.s.:”…onome koj se u Allaha uzda, On mu je dosta”. (Kur’an, LXV/3)

Iskreno pokajanje od svih grijeha, udjeljivanje milostinje i cinjenje dobrocinstva su djela koja veoma efikasno onemogucavaju nevolje i sprijecavaju sihr i zavist ljudi. Allah dz.s. je taj koji daje korist i stetu jer On kaze:”…ali nisu time mogli nikome bez allahove volje nauditi…”(Kur’an, II/102) “Ako te od Allaha neka nevolja pogodi, - pa, niko je osim Njega ne moze otkloniti; a ako ti kakvo dobro podari, - pa samo je On Svemocni, i jedino On vlada robovima Svojim…” (Kur’an, VI/17-18)

Cesto citanje Kur’ana i praktikovanje izgovaranja Poslanikovih s.a.v.s. dova ujutro i uvece i poslije vakog namaza. Allah dz.s. kaze:”Zato strpljivo podnosi ono sto oni govore i velicaj Gospodara svoga i zahvaljuj Mu prije sunceva izlaska i prije zalaska, i velicaj Ga nocu i poslije obavljanja namaza”. (Kur’an, L/39-40)
Buhari rahimehullah, prenosi od Ibni-Abbasa r.a. da je Poslanik, s.a.v.s. rekao Hasanu i Husejnu:”Vas otac (mislis e na Ibrahima) je za Ismaila i Ishaka ovim rijecima trazio zastitu od Allaha:”E’uzu bikelimatillahi tammeti min kulli sejtanin we hammetin we min kulli ajnin lammetin” (Utjecem vas Allahovim savrsenim rijecima, od sejtana i tuge, i od zla oka).

Poslije sabah i aksam namaza po tri puta citati poglavlja El-Ihlas, El-Felek i En-Nas. Tri puta izgovoriti:” E’uzu billahi min serri ma haleka (utjecem se Allahovim savrsenim rijecima od zla kojeg je stvorio)”. “Bismillahi-llezi la jeduru me’a we huwe semi’un ‘alim (U ime Allaha s cijim imenom ne moze naskoditi nista ni na Zemlji ni na nebu; On sve cuje i zna).

Cesto citanje poglavlja El-Bekare a posebno Ajetul-Kursijju iz ovog poglavlja. Poslanik s.a.v.s kaze:”Nemojte svoje kuce pretvarati u grobove; zaista sejtan bjezi od kuce u kojoj se cita poglavlje El-Bekare!”(Prenosi Muslim) Ako neko nije u stanju citati ovo poglavlje, onda na njemu ostaje da sebi nabavi audio-kasetu sa ovim poglavljem (ili sa interneta) kako bi mogao redovno slusati ovu suru. Takoder je
preporucljivo cesto citanje dva zadnja ajeta ovog poglavlja.

Cesto izgovaranje Poslanikove dove:”La ilahe illa-llahu wahdehu la serike lehu lehul-mulku we lehu-hamdu we huwe ‘ala kulli sej’in kadir”, nakon sabaha i aksam namaza po sto puta. Poslanik s.a.v.s. kaze:”Ko kaze:”La ilahe illa-llahu wahdehu la serike lehu lehul-mulku we lehu-hamdu we huwe ‘ala kulli sej’in kadir”, sto puta na dan, to mu je kao da je oslobodio deset ljudi; upisano mu je stotinu dobrih djela, optroseno mu je stotinu grijeha i to mu je zastita od sejtana u tom danu sve dok ne omrkne, i niko ne moze uciniti bolje djelo od tog njegovog osim onog covjeka koji to isto ucini vise od njega.”(Prenosi Buhari i Muslim)

Citanje ajeta protiv sihra. To su ajeti iz poglavlja VII/118-119, XXXVI/81, XX/69, i dr.
Allaha dz.s. molimo da nas sacuva zla svakog sahira, sejtana.
Vrijedno je napomenuti da su sejtani i dzinni ziva stovrenja koja su veoma zla ali i veoma slaba. Sejtani idzinni su slabiji od covjeka i oni nisu ustanju pobijediti muslimana, osim ako je u pitanju musliman slabog imana tj. Uvjerenja u Allaha dz.s. Starac ne moze oboriti jakog mladica, medutim ako je taj starac jak i izdrzljiv, zbog svoje stalne fizicke aktinvosti, onda tom mladicu nece biti lahko uhvatiti se u kostac sa tim starcem koji ce ga mozda i premlatiti. Isti je primjer sa covjekom i sejtanom, naprovit, jos je lakse covjeku protiv sejtana jer je njegova spletka veoma slaba, kako nas je otome obavjestio Silni i Mocni Gospodar, subhanehu we te’ala.

Korisnikov avatar
Yassin
Moderator
Postovi: 984
Pridružio se: Pet Apr 15, 2005 6:41 pm
Kontakt:

Post od Yassin » Uto Nov 22, 2005 11:40 pm

O jos jednom mistiku, Ibn Tejmijje prenosi: “Poznavao sam mistika koji je bio znan u vjerskim znanostima i ucenju Kur’ana. Njemu su dosli sejtani i zaveli ga. Oni su mu rekli da se namaz vise od njega ne trazi i da ce mu oni donijeti sve sto zeli. Tim prije cim bi nesto pozelio, oni bi mu poceli donositi brojne poslasticei i voce. Ovo se nastavilo sve dok mu neki ucenjaci koje je posjetio nisu predlozili da se pokaje i da nadoknadi vlasnicima posltastica stetu koju je on prouzrocio jedenjem dok je bio pod utjecajem dzinna.” On je kasnije rekao: “Mnogi od onih koji zazivaju sejhove u vrijeme potrebe govoreci: ‘O ucitelju tako i tako, ili sejhu to i to, ispuni moju potrebu,’ su vidjeli sliku sejha kako govori: ‘Ispunit cu ti potrebu i olaksat cu ti srcu,’ potom ispuni njihove potrebe ili porazi neprijatelje. U ovakvim slucajevima sejtan uzima sejhov oblik kada su oni pocinili sirk pripisivajuci parnera Allahu i zazivajuci druge pored Njega.”

Ibn Tejmije je potom presao na nabrajanje slicnih slucajeva u kojima je on sudjelovao navodeci: “Znam o mongim ovakvih slucajevima cak i medu skupinom mojih prijatelja koji su me zazivali u vrijeme kada su bili pogodeni odredenim nedacama. Jedan se bojao Rimljana, a drugi se bojao Tatara. Obojica su kazala da kada su me zazivali, vidjeli bi me u vazduhu I ja sam porazio njihove neprijatelje za njih. Obavijestio sam ih da nisam cuo njihov plac niti sam ja porazio njihove neprijatelje. To je bio sejtan koji je iskoristio moju pojavu da ih zavede kada su oni pripisali druga Allahu Svemogucem. Slicni dogadaju su se takoder desili ucenicima mojih prijatelja ucenjaka, gdje su neki zatrazili utociste kod njih i vidjeli su da su im oni ispunili njihove potrebe. Ucenjaci su takoder odbacili cinjenje toga i upozorili da je to zapravo bilo djelo sejtana.” (Medzmu’el Fetava, vol, 35, str. 112-116)

U drugom djelu, Ibn Tejmijje je rekao: “Znam ljude koji razgovaraju sa biljkama koje ih obavjestavaju o svojim korisnim sastojcima. Ipak je to, zapravo sejtan koji je usao u biljke i govori iz njih. Takoder znam za druge kojima kamenje i drvece govore: ‘Cestitamo, O Allahov prijatelju,’ i kada ljudi uce Ajetul-Kursiju to prestaje. Poznavao sam druge koji su otisli u lov na ptice pa su im vrapci govorili: ‘Uzmi me tako da me siromah moze pojesti.’ Ovakvi su slucajevi zlih dzinna kada opsjednu ptice na isti nacin na koji opsjednu ljude i pricaju preko njih. Postoje drugi, koji dok su u svojim kucama dok su im kucna vrata zatvorena, vide sebe vani bez da otvaraju vrata i suprotno.”

Takav takoder moze biti preveden kroz zatvorene kapije grada i vracen natrag brzo, a sve to od strane dzinna. Svjetla mogu svijetliti na njemu ili neko ko izlgeda poput njegovog prijatelja moze ga zvati ali, ako on uci Ajetul-Kursiju neprekidno, sve ce to nestati.” On je takoder rekao: “Neki mistici su takoder rekli da su im dzinni pokazali nesto sjajno poput vode i stakla u cemu su bile prikazivane slike svega onoga sto zele da znaju, a oni bi potom o tome obavjestavali ljude.” Ibn Tejmijje je spomenuo druge primjere, a potom zakljucio: “Ovo je tako golema tema da kada bih nabrojao sve ono sto znam vezano za ovu temu, uistinu bih otisao predaleko, a knjiga bi se zasigurno udvostrucila.” (Ibn Tejmijje, El-Furkan Bejne Evlijaa er-Rahman ve Evlija es-Sejtan, str. 87,92.)


Preuzeto iz knjige: Poslanica o dzinnima, autor Ibn Tejmijje, rahmetullahi alejhi

Mucalo_17
Mlađi član
Postovi: 50
Pridružio se: Uto Sep 20, 2005 8:54 pm

Post od Mucalo_17 » Pon Dec 05, 2005 8:00 pm

Jos i nam samo mogao napisat sadrzaj :D

Odgovori