Kloniti se harama!

Moderatori: Haris, EMIRgr, Yassin

Odgovori
Kemo
Mlađi član
Postovi: 183
Pridružio se: Ned Maj 08, 2005 12:29 pm
Lokacija: Bosna

Kloniti se harama!

Post od Kemo » Čet Dec 22, 2005 6:55 pm

Muzika u Islamu

Nasa generacija je svjedok koliko su muzika i pjesme pogubne za dusu, bas kao opojna pica za razum. Koliko samo nazih poznanika “ne zna zivjeti bez muzike,” pa doslovno en zna uciti, niti zna jesti, niti zna spavati bez nje! Danas je tesko sresti osobu smirena ponasanja i normalna drzanja, i velika vecina ljudi odlikuju se neobicnim trzajima razlicitih djelova tijela, lupkanjem prstima…

Sto se nas muslimana tice primjecujemo da pojedinac sto je god blizi muzici i pjesmi, toliko je dalji od Kur’ana. To je prirodno, posto su ovo dva potpuno suprostavljena pjma, nemaju mjesta obadvoma u jednom srcu. I dok muzika i pjesme odvracaju muslimana od sjecanja na Allaha i na Ahiret i otvaraju vrata njegovoj dusi prema strastima, slusanje Kur’ana i citanje prevoda jaca muslimana u stalnom hrvamnju s njegovom prihtjevima, strastima i cini ga spokojnim u pokornosti Stvoritelju.
Zato brate, ne dozvoli sebi da ti prode dan bez druzenja s Kur’anom, orginalom ili prevodom, makar i koju minutu. Ako te sejtan prevari tokom citavog dana, nadjacaj ga pred lijeganje i procitaj makar stranicu. Sto god vise naucis napamet od Kur’ana s prevodom, to ce ti biti sladi naamz, umjesto da ga “smlatis” sa uvijek iste kratke dvije sure. A primjetit ces kako tvoj prijatelj, cija se dusa nikako da otarasiti od muzike i pjesem, sve lijenje ustaje na namaz, sve ga brze zavrsava i sve dalje odugovlaci, do blizu vakta sljedeceg namaza. Na tebi je da mu pomognes, i kroz osmijeh upozoris da je slabiji od svog sejtana, ne bi li mu ponos se probudio. Upozori ga i na ispraznost besposlica poput “sporta’ u kojem ucestvuej sam ogledanje ili u kojem gubi dragocjeno vrijeme, ili zaslijepljenosti za TV ekran, gubeci zivot u bescjenje. Za muslimana je danas najbolje da nema televiziju u kuci, jer ako on i mozze da se koliko-toliko, odupre i enprati je vise od sat na dan, to ne moze garantovati za svoju zenu, ili djecu. Da i ne govorimo o tome da imajcui TV u kuci navikavamo us svoje djece na muziku i pjesmu, a duse njihove na manjak stida.
Uzviseni kaze: “A ima ljudi koji kupuju price za razonodu, da bi, neznajuci s Allahovog puta odvodili…” (Lukman, 6) Ibn Abbas kaze: “Ovo se odnosi na pjesmu i ono sto joj nalikuje” (Lanac prenosioca je pouzdan, u zbirkama “Edebul-Mufred” od Buharija 1265, Ibn Ebi Sejbe 6/310 i El-Bejheki 10/221.
Ibn Mes’ud kaze: “Pjesma tako mi Onog sem kojeg bozanstva nema.” (Pouzdani lanci prenosilaca, u zbirkama Ibn Ebi Sejbe i El-Hakima 2/411)
A Ikrime je rekao: “Pjesma!” (Lanac prenosioca je pouzdan, u zbirkama “Povjest” od Buharija 2/2/217, Ibn Ebi Sejbe, Ibn Hibban 4/355. Isto kaze Usame Bin Zejd u zbirci Ibn Ebi Sejbe 1175 i Mudzahid u zbirci Ibn Ebi Sejbe 1167.
A od Hasana El-Basrija se prenosi da je rekao: “Pjesma i svirala” (zbirka Ibn Ebi Hatima u tefsiru od Sujutija 5/159) Kazu Sa’bi i Ibn Mes’ud: “Uistinu pjesma napaja nifak (licemjerstvo) u srcu, kao voda biljku, a uisitnu Kur’ana napaja iman (vjerovanje) u srcu, kao sto voda napija biljku.” Lanci prenosilaca su pozudani, u zbirci Ibn Nasra “Kadrus slaati”1/151, Ibn Ebi Dunja 4/2 i El-Bejheki 10/223.

Ashabi ovako nesto nisu mogli reci sami od sebe, pa se ovakav govor ashaba u kojem se govori o gajb (nevidljivim) stvarima naziva “merfu hukmen,” tj. ikao se ne spominje da su to rijeci Allahovog Poslanika, s.a.v.s., smatraju se njegovim rijecima, posto ashabi ne bi mogli od sebe govoriti o gajbu vec su ih culi od Allahovog Poslnaika, s.a.v.s.
Ibn Ebi Dunja prenosi od Sa’bija u svojoj knjizi o “Pokkudi sesposlica” 45 s pouzdanim lancem prenosilaca: “Proklet je i pjevac i onaj kome se pjeva.”

Resulullah, s.a.v.s, upozorava na opasnost muzike i pjesme u mnogim hadisima, a navescemo samo one ciji su lanci prenosilaca pouzdani:
Prenosi Ebu Malik El-Es’ari da je Allahov Poslanik, s.a.v.s., rekao: “Bit ce od mog ummeta ljudi koji ce dozvoljavati blud i svilu i vino i sviraljke…”(Prenosi Buhari 10/51)
U drugom rivajetu od istog sahabije kaze da je Allahov Poslanik, s.a.v.s, rekao: “bit ce ljudi od moga ummeta koj ce piti vino nazivajuci ga drugim imenom, povrh glava im sviraljke i pjevaljke. Satire ih Allah sa zemljom i pretvara ih u majmune i svinje.” (El Buhari u “Povijesti” 1/1/305)
A u hadisu koji prenose Rebia, ebu Seid El Hudri, Ebu Hurejre, Ali i Ebu Umame, radijallahu anhum:
”Bit ce pred kraj mom ummeta satiranje sa zemljom i preoblicavanje ljudi u zivotinje.” Upitase ashabi: “Zbog cega Allahov Poslanice?” On rece: “Zbog uzimanja pjevaljki, i zbog pijenja vina i zbog jedenja kamate, i oblacenja svile i kidanja rodbinskih veza.” (Prenosi Tirmizi)
Prenosi Enes ibn Malik od Allahovog Poslanika, s.a.v.s.: “Ako dozvoli sebi ovaj ummet sest stvari propast ce: “Ako se pojavi medu njima proklinjanje, ako se propiju, ako obuku svilu, ako uzmu pjevaljke i ako se zadovolji musko muskom a zensko zenskom.” (Prenosi Et-Taberani)
U trecem rivajetu od istog sahabije dodaje na kraju hadisa da je Allahov Poslanik, s.a.v.s., rekoa: “…a druge pretvara u majmune i svinje do Sudnjeg dana.” (Prenosi Ebu Davud)
U drugom hadisu koji prenosi Enes ibn Malik veli Allahov Poslanik, s.a.v.s.: “Dva su glasa prokleta na dunjaluku i ahiretu: svirala u blagodati i lelekanje u nesreci.” (Prenosi El-Bezar)
Prenosi Abdurrahman ibn Auf i Dzabir od Allahovog Poslanika, s.a.v.s.: “Nisam zabranio plac, nego sam zabranio dva pogana glasa: glas pjesme i igre i svirala sejtanskih, i glas u nedaci, udaranje po licu i deranje odjece i sejtansko lelekanje.” (Prenosi El-Hakim)
Prenose Ibn Abbas, Abdullah ibn Amr ibn-As i Kajs ibn Sabit: “Allah je zabranio mom ummet vino, kocku, bubanj, i tamburu, kukuruzno vino, a sve sto opija je haram a Dodao mi je vitr namaz.” (Prenosi Ebu Davud)
Da nas Uzviseni Allah sacuva ovog i svih drugih harama i nevaljalstina, Amin!

Odgovori