KAKO DA ZNAMO DA JE JEDNO DJELO HALAL ILI HARAM, TRAZENJE IZ

Moderatori: Haris, EMIRgr, Yassin

Odgovori
ebubesiir
Mlađi član
Postovi: 77
Pridružio se: Pon Jan 23, 2006 4:24 am
Lokacija: kairo
Kontakt:

KAKO DA ZNAMO DA JE JEDNO DJELO HALAL ILI HARAM, TRAZENJE IZ

Post od ebubesiir » Pet Jan 27, 2006 5:56 am

KAKO DA ZNAMO DA JE JEDNO DJELO HALAL ILI HARAM, TRAZENJE IZGOVORA ZA NEIZVRSAVANJE SERIJATSKOG PROPISA, NIJEKANJE SUNNETA


Svako onaj ko tvrdi za jedno djelo da je to dio Islama, ili da je to nacin preko kojeg se priblizavamo Allahu dz s. mora imati dokaze za svoju tvrdnju iz Kur’ana, Sunneta i prakse samo Ashaba. Isto kao sto kada neko tvrdi da je nesto Haram, onda mora imati dokaze iz Kur'ana i Sunneta i prakse Ashaba, zato sto; "Nista nije Haram osim onoga sto je Allah dz.s. i Njegov Poslanik Muhammed s.a.v.s. zabranio, i nista nije Islam osim onoga sto je Allah dz.s. i Njegov Poslanik s.a.v.s. ucinio dijelom Islama. Ovo je zato sto Allah dz.s. ne zaboravlja niti grijesi u onome sto On hoce."

Jedino prihvatljivi dokazi u Islamu su dokazi koji dolaze iz Kur'ana i Sunnata, i to samo na nacin kako su ih Ashabi praktikovali, razumijavali, te ona misljenja koja ih ne kontradikuju. Sve drugo je greska, kao sto su tvrdnje, Fetve, misljenja, djela koja su bazirana na Da'if ili izmisljenim Hadisima ili bez dokaza iz Kur'ana i Sunnata i bez obzira na to ko ih izrekao u savrsenoj vjeri Allaha dz.s. Islamu su apsolutno neprihvatljive i odbacuju se zato sto nemaju dokaza iz Kur'ana i Sunneta i zato sto Ashabi nisu radili ta djela na taj nacin. Ovo je zato sto je Allah dz. s. Rekao; "...Pa zar ima ista poslije Istine osim zabluda..." (10:32)


SLIJEDENJE SUNNETA MUHAMMEDA S.A.V.S. JE FARZ svakom muslimanu-anki i da radi djela po Sahih dokazima. Ko se ne pokori, zivi, radi, sudi po Sunnetu Poslanika s.a.v.s. jos uvijek nije prihvatio Islam, a to je zato sto je Allah dz.s. Rekao; "I tako mi Gospodara tvoga, oni nece biti vjernici dok za sudiju u sporovima medusobnim tebe ne prihvate i da onda zbog presude tvoje u dusama svojim nimalo tegobe ne osjete i dok se sasvim ne pokore." (4:65) Ibn Kajum kaze; ''Allah dz.s. u ovom Ajetu se zakleo Svojim Svetim Bicem da ljudi nece biti muslimani, sve dok za sudiju u sporovima svojim ne prihvate Sunnet, bez obzira dali su njihovi sporovi u vezi sa Islamskim propisima ili ne. Medutim, samo prihvatanje Poslanika s.a.v.s. za sudca nije dovoljno, vec se mora osjetiti zadovoljstvo zbog njegove presude (Sunneta). I ne samo to, vec se Poslanikova s.a.v.s. presuda - Sunnet mora prihvatiti sirokih prsa i mirne duse bez ikakvog suprotstavljanja''.

Imam Dzesas kaze; ''Iz ovog Ajeta saznajemo da oni koji ne prihvataju neki propis Allaha dz.s. ili propis Poslanika s.a.v.s. nisu muslimani, bez obzira na to da li odbacuju taj Islamski propis zbog sumnje u valjanost tog propisa ili ga odbacuju zato sto se ne mogu pokoriti tom propisu''.

Rad po Sahih Hadisima je Farz, a ko kaze; ''meni je dovoljno ono sto je u Kur'anu i ja nemam potrebe za Hadisom tj. Sunnetom'' je nevjernik, a to je zato sto je Poslanik s.a.v.s. rekao; "Ko god napusti moj Sunnet, on ne pripada mojim sljedbenicima." (Buhari, A., N.)

Karekteristika jevreja neka je prokletstvo Allaha dz.s. na njih, jeste da su od ranijih Poslanika, Objava uzimali samo ono sto je ugadalo njihovim prohtjevima a odbacivali su sve ono sto nije odgovaralo njihovom nefsu, a to je zato sto je Allah dz.s. Rekao; "...I kad god vam je koji Poslanik donio ono sto nije godilo dusama vasim, vi ste se oholili, pa ste jedne od njih u laz utjerivali..." (2:87) Ovima su slicni oni koji uzimaju od Kur'ana, Sunneta i prakse Ashaba samo ono sto njima godi a odbacuju sve sto ne odgovara. Pri tome se koriste neispravna misljenja nekih ucenjaka da bi se time udovoljilo prohtjevima, zato sto se ima teskoca da se izvrsavaju odredeni propisi Islama.

ebubesiir
Mlađi član
Postovi: 77
Pridružio se: Pon Jan 23, 2006 4:24 am
Lokacija: kairo
Kontakt:

Post od ebubesiir » Pet Jan 27, 2006 5:56 am

Svjesno sirenje kontradiktornih Serijatu misljenja, tumacenja Ajeta i Hadisa je iznosenje lazi na Allaha dz.s., jer kada se svjesno propagiraju da su Serijat time se prikriva Istina a siri laz. Oni se prepoznaju po tome da kada se daju dokazi sa negodovanjem se slusaju a nakon toga se i dalje svjesno nastavlja da se slijedi zabluda; "Kad im se kaze; Prihvatite ono sto Allah objavljuje i Poslanika! - vidis munafike kako se od tebe sasvim okrecu." (4:61)

Ko nas sprjecava da izvrsavamo propise Serijata po uzoru na Ashabe ako ne Nefs, nedovoljna vjera i ne-pokornost Allahu dz.s. Kada se pokusavaju obmanuti vjernici to ne znaci da se Allah dz.s. moze, a to je zato sto je Allah dz.s. Rekao; "Reci; Skrivali vi ono sto je u srcima vasim ili to javno pokazivali, Allah to zna..." "...Allah ce vas za to pitati..." (2:284, 3:29)

Cesto smo u prilici da slusamo neke ljude koji tvrde da su vjernici a govore protiv Sunneta (ili dijela) Muhammeda s.a.v.s., ismijavaju se i mrze, zapostavljaju i ne rade, ne vjeruju u Sunnet, itd. Pazljivo citajte Ajete Uzvisenog Allaha dz.s. o Sunnetu! Sta Allah dz.s. kaze za one koji nece da slijede Sunnet! Uzviseni Allah dz.s. je naredio ljudima da se pokoravaju Njegovim propisima; ''A meni se ovaj Kur´an objavljuje da njime vas i one do kojih on dopre opominjem.'' (Al-An´am:19) ''Slijedite ono sto vam se od Gospodara vasega objavljuje i ne uzimajte, pored Njega, nekog drugog kao zastitnika; a kako vi malo pouku primate.'' (A´raf:3)

Jedino Allah dz.s. ima pravo propisivati nacine Ibadeta putem kojim se ljudi mogu pribliziti Allahu dz.s., zato je Farz raditi prema Kur´anu i Sunnetu. Ko zapostavi Kur´an i Sunnet je zalutao, zato sto Allah dz.s. u Kur´anu nareduje da se slijedi Sunnet. Muhammed s.a.v.s. objasnjava Kur´an svojim postupcima, rijecima i odobravanjima, a da nije Sunneta ne bi znali broj Rek´ata u namazu (kao Aksam da ima 3 rekjata), propise Posta, Zekata, Hadzdza, Dzihada, nacine Naredivanja dobra i Zabranjivanja zla, Harame koji nisu spomenuti u Kur´anu, nacine sprovodenja Serijatskih kazni, itd.; - ''I pokoravajte se Allahu i Poslaniku da bi vam milost bila ukazana.'' (Ali Imran:132)
- ''O vjernici, pokoravajte se Allahu i pokoravajte se Poslaniku.'' (Nisa:59)
- ''Onaj ko se pokorava Poslaniku, pokorava se i Allahu.'' (Nisa:80)
- ''pokoravajte se Allahu i pokoravajte se Poslaniku.'' (Nur:54)
- ''Poslaniku se pokoravajte da biste pomilovani bili.'' (Nur:56)
- ''spominjite Ajete Allaha i mudrost, koji se kazuju u domovima vasim.'' (33:34)
- ''I tako mi Gospodara tvoga, oni nece biti pravi vjernici, dok za sudiju u sporovima medusobnim tebe ne prihvate i da onda, zbog presude tvoje, u dusama svojim nimalo tegobe ne osjete, i dok se sasvim Tebi ne pokore.'' (En-Nisa:65)
- ''A ti zaista upucujes na pravi put, na put Allaha!'' (Es-Sura:52-53)
- ''Ako Allaha volite, mene slijedite, i vas ce Allah voljeti i grijehe vam oprostiti!'' (Ali Imran:31)
- ''Vi u Poslaniku Allaha imate divan uzor za onoga koji se nada milosti Allaha i nagradi na onome svijetu.'' (El-Ahzab:21)
- ''vjerujte u Allaha i Poslanika njegova; njega slijedite da biste na pravom putu bili.'' (Araf:158)
- ''Ono sto vam Poslanik da, to uzmite, a ono sto vam zabrani, ostavite.'' (Hasr:7)
- ''ko se Allahu i Poslaniku Njegovu bude pokoravao - postici ce ono sto bude zelio.'' (Ahzab:71)
- ''oni koji ne sude prema onom sto je Allah objavio, oni su pravi nevjernici... pravi nasilnici.'' (5:44-45)
- ''ovo je pravi put moj, pa se njega drzite i druge puteve ne slijedite, pa da vas odvoje od puta Njegova; to vam On nareduje.'' (Al-An´am:153)
- ''zato se bojte Allaha i budite poslusni meni.'' (Sunnetu) (26:108,144,150,163,179,)

Iz Ajeta se jasno vidi da se uputa i milost nalaze u slijedenju Sunneta, i nije moguce postignuti uputu Allaha dz.s. i milost bez slijedenja Sunneta. A oni koji odbijaju neka cuju Rijeci Allaha dz.s.; ''Neka se pripaze oni koji postupaju suprotno naredenju Njegovu, da ih iskusenje kakvo ne stigne, ili da ih bolna patnja ne snade.'' (Nur:63) Zato se onaj ko porice Sunnet ne ubraja u musliman

ebubesiir
Mlađi član
Postovi: 77
Pridružio se: Pon Jan 23, 2006 4:24 am
Lokacija: kairo
Kontakt:

Post od ebubesiir » Pet Jan 27, 2006 5:57 am

NEKI HADISI koji govore da je slijedenje i rad po Sunnetu Farz; - ''Ko mi se pokori, pa taj se pokorio Allahu; a ko se o meni ogrijesi pa taj se o Allahu ogrijesi.'' (Buhari, Muslim)

- ''Svi ce moji sljedbenici uci u Dzennet, osim onih koji ne htjednu; Rekli su - A tko nece, Poslanice Allaha? – rece; Ko mi se bude pokoravao, taj ce uci u Dzennet, a ko mi se suprostavi, taj nece uci.'' (Buhari)

- ''Islam je poceo u manjini i ponovo ce se svesti na manjinu, kao sto je poceo, pa blago manjini. Poslanik je odgovorio da su ta manjina (strani i tudji) oni koji ce popravljati ono sto su ljudi, poslije mene od moga Sunneta, iskvarili. Pa blago toj manjini.'' (Muslim, Tirmizi)

- ''Ko ozivi i obnovi jedan moj Sunnet, dobit ce toliko nagrade koliko iznosi nagrada svih ljudi, koji po tom Sunnetu poslije njega budu radili.'' (Tirmizi)

- ''Ko ozivljava moj Sunnet, on mene voli, a ko mene voli, sa mnom ce biti u Dzennetu.'' (Tirmizi)

- ''Uskoro ce se desiti, da se covjeku, koji sjedi u svojoj fotelji, donese (isprica) moj Hadis, pa ce reci; Izmedu nas i vas je Kur´an Uzvisenog Allaha, pa ono sto u njemu nademo da je dozvoljeno smatracemo Halalom, a sto u njemu nademo da je zabranjeno smatracemo Haramom. A zaista je ono sto je zabranio Poslanik Allaha isto kao sto je zabranio Allah.'' (Ebu D., Ibn Medzdze) Poslanik s.a.v.s. ovim upozorava na opasnost napustanja Hadisa i na pojavu ljudi koji odbijaju Hadise. Ono sto je Poslanik s.a.v.s. zabranio je Haram, kao sto je Haram ono sto je Allah dz.s. zabranio u Kur´anu.

Ono sto je Muhammed s.a.v.s. govorio je takode Objava, kao sto Allah dz.s. Kaze; ''On (Poslanik) ne govori po hiru svome, zaista je to (sto on govori) Objava koja mu se objavljuje.'' (Nedzm:3-4) Onaj ko kaze, meni je dovoljno ono sto je u Kur´anu i nemam potrebe za Hadisom, takav govor i ta osoba je Kufar.

- ''Ostavljam vam dvije stvari, necete zalutati dok god ih se budete pridrzavali; Knjigu Allaha Kur´an i Sunnet (Hadis) Poslanika s.a.v.s.'' (Malik)

- Ebu Hurejre prenosi da je Poslanik a.s. rekao; ''ako vam nesto zabranim, to ostavite a ako vam nesto naredim, to uradite.'' (Muttfekun alejhi)

- ''Duznost vam je slijediti moj Sunnet i tradiciju mojih upucenih, ispravnih Halifa. Drzite ih se maksimalno.'' (zubima zagrizite i ne slijedite Novotarije, jer je svaka Novotarija zabluda). (Ebu D., Tir.)

- ''Svaki posao ima plahovitost, a svaka plahovitost ima klonulost (zamor zbog rada), pa cija klonulost bude prema mom Sunnetu taj je na Pravom putu, a cija klonulost (zamor zbog rada) bude prema necemu drugom taj je propao.'' (takode Rezin)

- ''Nijedan od vas nece biti pravi vjernik dok mu ja ne budem drazi od njegova roditelja, njegova djeteta, i cijeloga svijeta.'' (Buhari, Muslim, Nesai), a u predaji kod Nesaije se kaze; ''dok mu ja ne budem drazi od njegovog imetka, njegove porodice i cijeloga svijeta. - Zaista ce neki od mojih sljedbenika biti dovedeni na Sudnji dan, pa ce ih uzeti meleki u pravcu Dzehennema, pa cu ja reci: Gospodaru, ovo su moji drugovi! pa ce se meni reci: Ti zaista ne znas sta su oni cinili poslije tebe! A ja cu tada reci ono sto je rekao dobri rob Allaha (Isa a.s.); I ja sam nad njima bdio dok sam medu njima bio, a kad si mi Ti dusu uzeo, Ti si ih jedini nadzirao; Ti nad svim bdis. A ako ih kaznis, robovi su Tvoji, a ako im oprostis, Silan i Mudar Ti si. A zatim ce se meni reci: Oni su se odmetnuli (od Kur'ana i od Sunneta) odmah nakon tvoje smrti.'' (Mettefekun alejhi)

ebubesiir
Mlađi član
Postovi: 77
Pridružio se: Pon Jan 23, 2006 4:24 am
Lokacija: kairo
Kontakt:

Post od ebubesiir » Pet Jan 27, 2006 5:57 am

- ''Knjiga Allaha je najbolji govor, a najbolja uputa je uputa Muhammeda s.a.v.s., Najgore stvari su Novotarije, a svaka Novotarija je zabluda.'' (Muslim)

Poslanik s.a.v.s. je naredio na oprostajnom Hadzdzu da prisutni obavijesti odsutnoga, jer odsutni moze bolje shvatiti od onoga ko ga je obavijestio, zato je Farz da se prenose Sahih Hadisi, a svaki onaj do koga dopre Hadis mora raditi po njemu, jer ako ne bude radio prema Hadisu onda on biva dokaz protiv njega. Onaj ko ne postupa prema Hadisima i odbija Sunnet se uzoholio.

Sunnet Poslanika s.a.v.s. cuva Uzviseni Allah dz.s., a Sunnet je tumac Kur´ana, Serijatskih propisa i da nije Sunneta ne bi znali da je podne namaz cetiri rek´ata, magrib tri, sabah dva, itd.

- Ibni Abbasu su se suprostavili rijecima Omera r.a. i ebu Bekra r.a., on im rece; ''Gotovo da se na vas spusti kamenje s neba; kazem vam rekao je Poslanik Allaha, a vi mi kazete rekao je ebu Bekr i Omer.''

- Prenosi Bejheki od Ejuba Sahtejanija, koji je bio Tabi´in da je rekao; ''Ako se obracas covjeku Sunnetom, pa ti on kaze; - pusti to, govori nam Kur´anom, znaj da je taj covjek u zabludi.''

- Ibn Kesir kaze; naredenje Poslanika Allaha dz.s. (Sunnet) je mjerilo nasih djela. Kaze Poslanik s.a.v.s.; ''Ko nesto novo uvede u Vjeru, sto nije od nje, to mu se ne prima.'' (Buhari, Muslim)

Onaj koji se suprostavlja Sunnetu Muhammeda s.a.v.s. moze biti zato kaznjen, ako se ne vrati Istini; ''A ako se u necemu ne slazete, obratite se Allahu i Poslaniku, ako vjerujete u Allaha i u onaj svijet.'' (Nisa:59) (tj. obratite se Kur´anu i Sunnetu).

- ''Primjer, mene i vas, je kao primjer covjeka koji je nalozio vatru, pa kad je ona osvijetlila okolinu, pocese leptiri i oni insekti koji lete na vatru da padaju na nju. Covjek ih odgoni a oni insekti ga nadjacavaju pa se bacaju u vatru. Pa takav je moj i vas primjer, ja vas drzim za pojas odvracajuci vas od vatre a vi se u nju bacate.'' (Buhari, Muslim, Tirmizi)

Granice Allaha dz.s. su zabrane, Harami Allaha dz.s., kao i sve ono sto je dodavanje, isl.; ''...a oni koji krse odredbe Allaha su uistinu silnici.'' (Bekara:229)



















NEMA DOBRIH BID’ATA


Omer r.a. kada je vidio kako svi Ashabi zajedno klanjaju teraviju u Dzematu je rekao; Divan li je ovaj Bid’at (Bid'a Hasana). To je Omer r.a. rekao zato sto su Ashabi prije toga klanjali teraviju na vise mjesta, pa su neki poceli da favorizuju neke Imame. Teravija u Dzematu nije Bid’a, zato sto je Poslanik s.a.v.s. prije toga klanjao teraviju sa svim Ashabima, te je zatim prestao klanjati sa njima strahujuci da Allah dz.s. ne naredi teraviju kao Farz. Znaci; ne postoji dobra Bid'a (Hasana).


BID’A JE SUPROTNOST SUNNETU i Bid'a znaci; izmisljanje, pronalazak, uvodenje necega novoga u Islam a sto nema nikakvog dokaza u Kur'anu, Sunnetu i praksi Ashaba. Pod Bid'atom se podrazumijeva sve ono sto ranije nije postojalo te je naknadno izmisljeno. Bid'ati su suprotnost Serijatu, suprotnost Sunnetu zato sto dodaju u Islam ili oduzimaju od Islama, a to je zato sto je Poslanik s.a.v.s. rekao; "Nikada ljudi nisu izmislili jednu Bid'a a da nije od njih oduzeto isto toliko Sunneta..." (Tirmizi)

Oni koji su u Bid'atima, bilo velikim ili malim (Poslanik s.a.v.s. kaze; “...svaka Bid’a je zabluda...”) se priblizavaju prokletstvu Allaha dz.s., a to je zato sto je Poslanik s.a.v.s. rekao; "Ko u Islam unese Bid'a ili takvome pruzi utociste, dabogda bio proklet od Allaha, meleka i svih ljudi." (Abu D.)


SVAKA BID’A JE ZABLUDA i nema bezopasne Novotarije tj. i najmanja Bid’a vodi u Dzehennem (Privremeno - one koji nisu Sirk i Kufr) zato sto je Poslanik s.a.v.s. rekao; "Cuvajte se Novotarija u vjeri, jer je svaka Novotarija Bid'a, a svaka Bid'a je zabluda, a svaka zabluda vodi u Dzehennem." (M., T.) Poslanik s.a.v.s. je naredio da se cuvamo Bid’ata, pa sta onda tek reci za one koji praktikuju ili zagovaraju i sire Bid’ate.


POSLJEDICE (NEKE) UVODENJA BID'ATA; 1. Direktno suprotstavljanje Allahu dz.s. jer svako onaj ko uvodi Bid'ate time sebe stavlja u polozaj Zakonodavca (Allaha dz.s.), umjesto da postupa po onome sto je vec objavljeno, po Serijatu.

2. Svaka Novotarija u Islamu je dodavanje, oduzimanje ili mijenjanje postojeceg zakona - Serijata. Svaka Novotarija ma koliko bila beznacajna predstavlja ili novinu ili dodatak na postojeci propis i to znaci zadiranje u Serijat. A svjesno dodavanje, oduzimanje ili izmjena Serijatskih propisa je djelo Kufra.


ALLAH DZ.S. NE PRIMA POKAJANJE OD SLJEDBENIKA BID’ATA i ova Istina je dovoljan razlog da se potpuno napuste svi Bid’ati, a da se prihvati Sunnet Poslanika s.a.v.s. i praksa Ashaba.

Onaj ko nastavi sa slijedenjem Bid’ata, njegova se tevba ne prima, a to je zato sto je Poslanik s.a.v.s. rekao; "Allah je stavio zastor na tevbu - pokajanje svakog sljedbenika Bid'ata." (T., B.) "...Allah u sredini noci mjeseca Sabana oprasta svim Svojim stvorenjima osim musriku i onom koji je mushahin (Bid'ai u vjeri i koji se odvaja od Dzemmata, od muslimana...)." (Tirmizi 1306, 1307, Ibn M.)


ONO STO NIJE BILO DIO ISLAMA u doba Poslanika s.a.v.s. i njegovih Ashaba sigurno ne moze biti Islam ni danas. Ko god da izmisli neku Bid'a, i onaj ko tu Bid'a smatra dobrom time je ta osoba ustvrdila da je Poslanik s.a.v.s. prevario Objavu, zato sto je Allah dz.s. Rekao; "...Danas sam vam Vjeru vasu usavrsio i blagodet Svoju prema vama upotpunio i zadovoljan sam da vam Islam bude vjera..." (5:3)

ebubesiir
Mlađi član
Postovi: 77
Pridružio se: Pon Jan 23, 2006 4:24 am
Lokacija: kairo
Kontakt:

Post od ebubesiir » Pet Jan 27, 2006 5:58 am

Ibn Tejmija kaze; "Osoba koja ide preko granica onoga sto je Poslanik s.a.v.s. ucinio svojim Sunnetom dijelom vjere i ako ta osoba cini Ibadet, djela preko bilo kojeg Bid'ata, time je posvjedocio, ustvrdio da Muhammed s.a.v.s. nije Poslanik Allaha dz.s."


NEMA DOBRIH BID'ATA a ima dzahila, koji dijele Bid'a na dobru i losu. Oni za takvu tvrdnju nemaju dokaza iz Kur'ana i Sunneta. Satibi kaze; "Samo dijeljenje Bid'ata na dobru i losu Bid'a, je isto tako jedna Bid'a...." Oni koji su u Bid'atima skrenuli su od puta Ashaba i njih ceka kazna od Allaha dz.s. ukoliko ne ucine tevbu i ne povrate se Sunnetu, zato sto svaka nepokornost Poslaniku s.a.v.s. znaci nepokornost Allahu dz.s., a to je zato sto je Allah dz.s. Rekao; "Ko se pokorava Poslaniku (Sunnetu), pokorava se i Allahu." (4:80)


NOVINA KOJA NIJE dio Ibadeta, i koja nije stetna je Halal. U poslovima i zivotu ljudi svako novo otkrice i novina je Halal ukoliko nije zabranjeno Kur'anom i Sunnetom i ukoliko nije stetno, kao npr; auto, telefon, itd. To je zato sto je Allah dz.s. poslao Poslanika s.a.v.s. da dozvoli sve ono sto je dobro i da zabrani sve ono sto je stetno. Ko zamrzi makar jedan dio onoga sa cime je Muhammed s.a.v.s. poslan je nevjernik, a to je zato sto je Allah dz.s. Rekao; "zato sto ne vole ono sto Allah objavljuje, i On ce djela njihova ponistiti." (47:9)


BID’A JE TEZA OD GRIJAHA i Sufjan es-Sevri kaze; "Novotarije u Islamu draze su sejtanu od grijeha, zato sto se ljudi za grijehe kaju a za Novotarije ne kaju." Sljedbenici Novotarija svoje Bid’ate smatraju dijelom Islama, a uz to jos pozivaju i druge na te Bid’ate, da nas Allah dz.s. sacuva, Amin.


PREMA SLJEDBENICIMA BID’ATA se treba ciniti Bara u djelima u kojima cine Bid’ate, i od njih se mora odricati u tim djelima, a to je zato sto je Poslanik s.a.v.s. rekao; "...Allah je prokleo onoga koji ugosti Novotara..." (Muslim 4876)


NE DRUZITI SE SA NJIMA OSIM RADI DAWE zato sto je pokazivanje respekta ili druzenje sa onima koji su u Bid’atima Haram, a to je zato sto je Poslanik s.a.v.s. rekao; "Onaj ko ukaze postovanje prema sljedbeniku Bid'ata, on pomaze rusenju Islama." (T., Bej.)

Onima koji su u Bid’atima se moraju davati dokazi iz Kur’ana, Sunneta i prakse Ashaba, ciniti Dawa i objasnjavati da ne samo da nemaju nagradu vec imaju Haram, te se zato traba napustiti sve ono sto nije bila praksa Ashaba kako bi time postigli zadovoljstvo Allaha dz.s.

Odgovori