Tema o sihru i dzinsko-sejtanskom uticaju

Sve što je za pouku, bujrum pisite ovdje kao novu temu radi ljepše preglednosti

Moderatori: Haris, EMIRgr, Yassin

Sunna
Mlađi član
Postovi: 154
Pridružio se: Uto Jan 23, 2007 3:40 pm
Lokacija: Skandinavia

Tema o sihru i dzinsko-sejtanskom uticaju

Post od Sunna » Ned Jan 31, 2010 12:33 pm

1. Seksualni napadi dzinna

Pitanje:

Hvala Allahu sto sam pronasla vasu stranicu i da vam mogu poslati pitanje koje me vec godinama muci, kao i moja situacija. Vec godinama imam dzinske napade, nema sta nerade od mene, guse me, strase me, ubijaju mi djecu, diraju po rukame kad spavam i cak osjecam da sam u snu cak i intimna s njima. Znaju cak i da uzimaju oblik moga covjeka tako da ih mogu cak i da vidim i govore da nece da idu i da odnesu s sobom probleme. Toliko se bojim cak i da zaspem, jer znam sta me ceka posle pola noci.

Ja u snu ucim, ali i to me kosta mnogo snage, jer zaboravljam u snu rijeci. To je je jedan problem. A drugi je imam i snove u kojima ja ucim neke sure oboljelima i pokusavam da istjeram iz njihovih tjela druga duhovna bica. Neke sure koja ja ni ne znam, a neke znam. Nadam se da ce te mi brzo odgovoriti i pomoci. Unaprijed zahvalna!

Odgovor:

Slava i zahvala pripadaju samo Allahu swt. U najkraćem, mislim da bi trebala posjetiti nekog čovjeka koji, Allahovom swt dozvolom, liječi Kur`anom. Prije toga svakako treba otkloniti od sebe sve stvari koje džinnima olakšavaju te napade: redovno obavljanje namaza, jutarnj i večernji zikr, čitanje Kur`ana, kuću očistiti od likova/slika ljudi i životinja ili alkohola, ojačati vezu sa suprugom, čitati Kur`an zajedno sa suprugom i djecom, redovno puštati Kur`an – posebno suru El-Bekare u kući (nije potrebno sjediti i slušati nego samo pustiti da uči u jednoj od soba svakog dana).

Bilo bi dobro i pozvati nekoga ko dobro uči Kur`an da nauči na vodu i tom vodom nekoliko dana prskati cijelu kuću (osim kupatila); koristiti jake sijalice u kući, a potruditi se da prostorije budu što kraće slabo osvjetljene ili zatamnjene. Pokušajte promijeniti mjesto na kome spavate, pa ako se to ne bude dešavalo na drugom mjestu onda obavezno pretražite cijelu sobu u kojoj inače spavate zato što postoji mogućnost da u toj sobi postoji nešto što privlači džinne.

Prije svega, pokušajte se promijeniti ka boljem koliko god možete, a zatim stupite u kontakt s nekim ko poznaje liječenje Kur`anom kako bi vas vodio u rješavanju vašeg problema. Postoji mogućnost da možete rješiti problem i bez posjete bilo kome, ako budete primjenjivali ono što bi vam onaj koji liječi Kur`anom preporučivao. Svakako, veliku ulogu će igrati vaš muž kao podrška. Što se tiče snova u kojima učite drugima oni nisu nepoznanica. Džinni često i u snovima muče onoga koga muče na javi i zbog toga je potrebno učiti zaštitu pred spavanje (npr. srue Al-Ihlas, Al-Felek, An-Nas).

Postoji i druga strana medalje. Džinni nekada pokušaju, nekada i uspiju ubijediti oboljelog da je on dostigao stepene koje drugi ljudi nisu i da je sposoban da se bavi liječenje, da od drugih otklanja bolesti. Zato se često čuju priče kak je nekome `došlo u snu` da počne liječiti. Naravno, ovo je pogrešno jer znanje se stiče učenjem, a ne spavanjem. Svakako je to jedna od šejtanovih spletki. Stojimo vam na raspolaganju za sve savjete koje budete trebali, kako bi se, inšaAllah, vaš problem riješio.
*******************************************

2. Saljevanje strave

Pitanje:

Selam alejkum!

Imala bih jedno pitanje u vezi saljevanja strava. Imam 40 godina i jos uvijek neudata. Opticki nista mi ne fali, mislim da sam prijatna, pozitivna i drustvena osoba. Naravno kao i sve muslimanke tezim bracnom i porodicnom zivotu. Ne da nije bilo prilika, jednostavno uvijek je nesto nedostajalo, nekad meni nesto nije bilo po volji, nekad roditeljima ili druzenje sa pogresnim osobama. Prije 3-4 godine posjetila sam jednog hodzu koji uklanja sihre, proucio je nesto iz Kur'ana i rekao da postoje i kod mene. Popila sam vodu na koju je ucio sura iz Kur'ana i rekao da treba da dolazim dok se ne izlijece potpuno.

Naravno trazio je novcanu naknadu za to, 50 maraka svaki put. Ucinlo mi se sve to kao uzimanje novca jer je cak rekao da bi i mojoj rodici, isto tako neudatoj, proucio nesto na telefon ,posto ona zivi vani i ne dolazi cesto u Bosnu. Odustala sam uzdajuci se u svoje molitve upucene Allahu poslije mojih namaza. Poslije nagovaranja rodbine, a i jednim dijelom sama zabrinuta svojim stanjem otisla sam kod osobe koja saljeva strave. Preporuceno mi je sta da klanjam, redovne namaze, (koje i sama obavljam) sa dva rekjata nafile namaza par dana i sve to na neke predmete koje pretpostavljam treba da podijelim, od novca do odjece i slicno, navodno sve to jer sam dosla na mladi petak. Cak i da naklanjam na dva katanca jer u stravi se pokazalo da se ne mogu udati, i da te katance treba neko da otvori.

Preporuceno mi da klanjam nafile dva rekjata Duha namaza prije sabaha(mada sam svugdje citalada se Duha namaz klanja u vremenu od sabaha do podne) i nocni namaz.
Cim sam otisla mislim da sam se pokajala, jer citam i slusam puno o islamskim stvarima. Iskreno nemam namjeru ici opet. Nemam nista protiv udjela sadake, jednostavno bojim se grijeha. Mozete li mi reci da li sam pogrijesila sto sam i to pokusala, jer na par mjesta sam citala da covjek moze najvise sam sebi da pomogne upucujuci iskrene dove Allahu. Da vjerujemo da se sve desava, desava se Allahovom voljom. Nadam se da ce te odgovoriti na moje pitanje i ojacati me u mom stavu.

Odgovor:

AlejkumusSelam!

Na početku, slava i zahvala pripadaju samo Allahu swt. On swt je svakom čovjeku dao vrijeme koje treba iskoristiti, a ako se desi da i pored uloženog truda čovjek ne postigne ono što misli da je u tom vremenu dobro za nj, onda je to zato što je Allahova swt odluka drugačija. A Njegove swt odluke su uvijek ispravne. Allah swt kaže: “…Možda nešto ne volite, a to je dobro po vas; možda nešto volite, a to je zlo po vas! Allah zna, a vi ne znate.” (El-Bekare, 216) Zato, sestro, dovi Allahu swt da ti pošalje onoga uz kojeg ćeš ojačati svoju vjeru i koji će uz tebe ojačati svoju vjeru.

Greška je ići ljudima koji tvrde da liječe na načine koje si opisala. Ali, svakako, iskreno pokajanje briše učinjeni grijeh. Razumljivo je da ljudi u potrazi za lijekom i rješenjem problema odlaze onima koji za sebe tvrde da liječe. Ali, dužnost svakog muslimana je da upozna principe ispravnog i zabranjenih liječenja kako ne bi došao u iskušenje da počini grijeh. Ovdje vrijedi naglasiti da izreka često spominjana u narodu `lijek nema cijenu` nije ispravna, i da mnogi odu u grije vodeći se upravom njom. Kad se na jedan tas (vage) stavi lijek, na drugom uvijek mora biti vjera. Onog momenta kad se traženje lijeka na nekom mjestu sukobi s vjerom, takvo traženje lijeka valja odbaciti.

Mnogo je onih koji tvrde da liječe Kur`anom, a u njihovom liječenju Kur`an biva samo šminka. Prouče nešto iz Kur`ana kako bi se pokazali u svjetlu ispravnih, a zatim nastave liječiti pogrešnim metodama. Ipak, sve što si spomenula kod hodže kojeg si posjetila ne možemo nazvati pogrešnim: učenje Kur`ana, učenje na vodu, dijagnosticiranje bolesti…. Ono što baca sumnju jeste učenje na telefon. Ako je tvrdio da tvoja rodica ima sihr prije nego ju je vidio, ako je tvrdio da joj taj sihr može otkloniti učenjem na telefon…, ondaje to pogrešno. Ali, ako je samo rekao da će joj nešto proučiti na telefon (a samo to se vidi iz tvog maila) – možda kako bi je rasteretio – onda u tome nema ništa loše. Naglašavam, sumnja nastaje ako onaj koji liječi tvrdi da može liječiti preko telefona!

Što se tiče posjete osobe koja saljeva stravu, citirat ću Šejh bin Baza: “Nije dozvoljeno muslimanima da prihvataju ono što oni tvrde kao način liječenja, neko njihovo mrmljanje (mambo-jambo), ili sipanje olova ili druge gluposti koje čine. Ovo je vrsta čarobnjaštva i varanja naroda. Ko god ovo prihvata, taj im pomaže u neistini i kufru.” (Medžmu`ul-fetava Al-Šejh ibn-Baaz, III/274-281)/Kur`anska hamajlija – lijek i zaštita od sihira, uroka i ograme; str. 145

Što se tiče klanjanja nafile na neke predmeta poznato je, ali nema osnove u liječenju nekih bolesti ili otklanjanja neprilika. Ako se samo dijeljenje shvati kao sadaka nema štete u dijeljenju, ali to i dalje ne znači da će se na takav način otkloniti nevolja u kojoj se čovjek nalazi. Na kraju, smatram da si ispravno postupila što si se pokajala i prestala posjećivati ljude u čijim istupima, u najamanju ruku, postoji sumnja. Neka te Allah pomogne, ojača na istini i otkloni od tebe sve nedaće.
*************************************************

3. Ruzne misli

Pitanje:

Jedan brat je zelio da ne objavljujemo njegovo pitanje na stranici, pa ce mo, kako bi i drugi imali koristi od odgovora na ovo pitanje, samo naspomenuti da brat cesto ima ruzne misli i da je jednom imao neki cudan napad.

Odgovor:

Slava i zahvala pripadaju samo Allahu swt. Vaš problem može imati veze sa džinnima. U tom slučaju trebali bi primijeniti liječenje Kur`anom (sami uz savjet onih koji poznaju ovo liječenje ili posjetiti nekoga ko se bavi liječenjem). Ružne misli, posebno intenziteta kojeg ste opisali mogu biti djelo džinna. Ali, ipak smatram da ne treba problem u potpunosti staviti u okvire džinnskog djelovanja/džinnskih napada. Allah swt kaže: “Reci: `Tražim zaštitu od Gospodara ljudi,/ Vladara ljudi,/ Boga ljudi,/ od zla šejtana – koji nanosi zle misli pa se skrije,/ koji zle misli unosi u srca ljudi/ od džinnova i od ljudi.`”/ (En-Nas)

Znači šejtanov zadatak ili, ako hoćete, zadatak džinna je da ljudima došaptavaju zle misli. Nekada to spada u domen bolesti koje se liječe Kur`anom, ali uvijek spada u ona čovjekova stanja koja se liječe snagom vjere. Allah swt kaže: “Oni koji se Allaha boje, čim ih dodirne sablazan šejtanska, sjete se, i odjednom dođu sebi…” (El-A`raf, 201)

Znači, realnost ružnih misli jet tu. Ali, realnost je i preventiva. Ako vam mogu uputiti savjet, reći ću pokajte se kad vam takve misli dolaze kao da ste učinili grijeh, a nemojte čekati kajanje nakon grijeha. Jedan grijeh mora biti zadnji, slijedit će ga melek smrti. U tom slučaju kajanje neće koristiti.

Interesantniji je drugi dio vašeg pitanja (nikako ne umanjujem ozbiljnost prvog). Ako su medicinske pretrage pokazale da ste zdravi, a vama se desio slučaj koji ste opisali, onda je moguće da je to džinnski napad. Pošto ste napisali da se to desilo prije osam godina, čak i ako je bio, elhamdulillah nije se ponavljao. Ali, ako spojimo ove dvije priče zajedno (ružne misli i mogući napad), onda mislim da bi trebali da upoznate otklanjanje džinskog djelovanja Kur`anom i da prije svega sebi olakšate. Mislim da, Allahovom voljom, redovnim praktikovanjem vjerskih propisa – obaveznih i dobrovoljnih – imate dobru predispoziciju da se vaš problem riješi.

Trebali bi nekoga pozvati, ako to sami ne možete, da vam nauči suru As-Sedžda na vodu i maslinovo ulje. Tom vodom se kupajte svaki dan 7 dana (jedno kupanje 2-3 litra vode; vodu ne smijete grijati osim na sobnoj temperaturi niti prosipati u kanalizaciju), maslinovim uljem masirajte tjeme i prsa 2-3 puta dnevno, a suru As-Sedžda čitajte svaki dan u svakom namaskom vremenu po jednom. Nakon toga možete redakciji proslijediti mail sa opisom stanja nakon terapije.
***************************************************

4. Nervoza pri susretu prijateljice i osjcaj da je neko posmatra

Selam alejkum!!

Pišem vam sa nadom da ćete mi odgovoriti na pitanje i ujedno da se zahvalim na mogućnosti javljanja. Naime priča je sljedeća: Imam prijateljicu koju poznajem od djetinstva, bile smo u periodu školstava najbolje prijateljice ali u vremenu kad sam se odselila iz grad i nedugo zatim mi se brat psihički razbolio sve se promjenulo. Ali nije ovo uobičajna priča i uobičajna promjena, razumijem da smo i odrasle sad, ja imam 24 godine ona 21 tako nije opet to dovoljan razlog bar meni da se odvio odnos na strepnji. Konkretnije radi se o tome da u zadnje 2 godine (napominjem da smo se viđale ali rijetko, prošli bi mjeseci do susreta ali viđale bi se u prolazu i to bi bio čudan susret). Izgledao bi ovako da su mi se noge oduzimale kad bi trebale samo nakratko da se pozdravimo. Glas mi drhti, smetena sam u razgovoru, grčim se u mislima i tako ti napadi odjednom a bez razoga ona je prijatna i bili smo u situaciji kad sam odlučila da razgovaramo o tome, ona kaže da je to primjetila kod mene i da ne razumije zašto kad smo djelile sve.

Muslimanka sam i šejtanova uloga i djelovanje su mi poznati, ali opet nisam mogla da sumnjam. Često i snove ruzne imam i napade šejtana i sure učim u snu kad sanjam da me napadaju, zadnji put sam sanjala jedno zeleno oko, a znam u snu da je šejtan i kako me posmatra, ali hvala Bogu, učila sam sure. Imam osječaj da me neko posmatra u stanu gdje zivim. Ako možete da mi objasnite po mišljenju vašem jeli ovo sve slučajno.

Odgovor:

Slava i zahvala pripadaju samo Allahu swt. Odgovor na vaše pitanje podijelit ćemo na nekoliko dijelova. Prvo ću obrazložiti vaše stanje pri susretu sa prijateljicom, bez namjere da bilo kojem dijelu odgovora dam prednost nad drugima. Moguće je da se tako osjećate zbog sljedećih razloga:

- vaša prijateljica je bolesna (prisustvo i djelovanje džinna) i džinni svoje djelovanje usmjeravaju prema osobama s kojima onda dolazi u dodir kako bi sumnjama `ocrnili njen obraz`, udarili na njenu čast i umanjili njeno poštenje. Ako je ovo slučaj, onda se slične stvari ne dešavaju samo vama nego i drugima s kojima on dođe u kontakt;

- vi imate problem i džinni pokušavaju da ugroze vašu poziciju kod bliskih vam osoba tako što će ljudi primjećivati promjene vašeg raspoloženja i više nećete biti poželjan sagovornik, prijatelj;

- Nijedna nemate problem sa džinskim djelovanjem, nego je u pitanju vaše stanje zbog onoga kroz šta je prolazio vaš brat i kroz šta vi zajedno s njim prolazite. U takvim situacijama rađaju se sumnje, pa i prema najbližim. Ovo je posebno slučaj ako ste nekada posjećivali ljude koji `liječe` pa su vam oni davali naznake ko bi mogao da bude uzrok problema u vašoj porodici. Ako je ovo slučaj, pohvalno je da ste postupili kako ste opisali – vaš razgovor sa prijateljicom. Tako ce se inšaAllah prevazići međusobni problemi.

Iz vašeg pitanja se nazire, a znam da je ovo često slučaj, da je šejtan radio svoje i nagovarao vas na sumnju prema prijateljici. Tražite Allahovu zaštitu od takvih misli. Vaša prijateljica sigurno nema veze sa vašim stanjem u kome se nađete pri susretu s njom. Da ima, vi sigurno ništa od navedenog ne bi osjećali baš prilikom vašeg susreta. Džinni su poslušnici sihirbaza i sigurno svoje djelovanje ne bi obznanjivali pri susretu sa sihirbazom jer bi to ugrozilo samog sihirbaza i njegove namjere prema nekoj osobi.

Kad su u pitanju ružne misli i šejtanovi napadi u snu već sam u nekom od pitanja odgovarao pa se potrudite da pročitate. Ali, i jedno i drugo može da bude djelovanje džinna/šejtana koje je potrebno liječiti Kur`anom. Ako se pokaže da je ovo slučaj potražite nekoga ko liječi Kur`anom. Ali, šejtan napada čovjeka i kad ne postoji sihr ili neki od džinskih napada. Zbog ovoga, vi prije primijenite zikrove i zaštitu sebe i kuće (namaz, zikr, učenje Kur`ana, puno činiti istigfar, kloniti se ogovoraranja, …) da vidite da li će takvi napadi nestati.

Treći dio vašeg pitanja odnosi se na to da vas neko posmatra. Ovo je sigurno moguće i vjerovatno se dešava, ali to u osnovi nije problem. U svakoj kući borave i džinni (vjernici ili oni drugi – pročitajte suru Al-Džinn kako biste spoznali vrste džinna…) i njihovo djelovanje je često, a posebno kada je kuća onečišćena griješenjem. Allah swt kaže: “On vas vidi, on i vojske njegove, odakle vi njih ne vidite.” (El-A`raf, 27). Zbog toga vašu kuću obogatite ibadetima i time šejtanu vašu kuću učinite zabranjenom.

Na pitanja odgovorio Almin Omerasevic!

Sunna
Mlađi član
Postovi: 154
Pridružio se: Uto Jan 23, 2007 3:40 pm
Lokacija: Skandinavia

Re: Tema o sihru i dzinsko-sejtanskom uticaju

Post od Sunna » Ned Jan 31, 2010 12:39 pm

1. Plac pri slusanju rukje

Pitanje:

Es-selamu alejkum! Pišem vam iz BiH. Imam 27 godina, udata sam i imam kćerku od 2,5 god. Zadnju godinu dana imam zdravstvenih problema, jake bolove u leđima. Od oktobra sam počela prisustvovati učenju rukje, te sam imala sve simptome kao i druge osobe koje vam pišu. Kada sam se osjećala bolje (prestali su svi simptomi) prestala sam ići efendiji. Međutim, sad je još gore, ali hvala Bogu opet sam počela ići. Kada sam neki dan prisustvovala učenju rukje, po prvi put sam plakala, ustvari nisam ja plakala nego nešto u meni. Pokušavala sam zaustaviti taj plač, ali nisam mogla.

Od samog početka učenja rukje vidim samo nečije oči, čas otvorene, čas zatvorene, pa me zanima, bila bih vam zahvalna kada biste mi rekli šta znači taj plač i te oči u mojim mislima. Puno vam hvala!

Odgovor:

AlejkumusSelam!

Slava i zahvala pripadaju samo Allahu swt. Na početku, a prije odgovora na vaše pitanje, reći ću nešto što će možda koristiti svima koji smatraju da imaju probleme sa džinnima i koji, zbog toga posjećuju ljude koji liječe Kur`anom. Spomenuli ste da ste pri učenju rukje imali sve simptome `kao i druge osobe koje vam pišu`. Bitno je znati da simptomi prilikom učenja rukje, odnosno reakcije na Kur`an nisu mjerilo bolesti. Jake reakcije ne znače da je u tijelu jak džinn ili da jak, težak sihr. Također, slabe reakcije ne znače suprotno. Ovo može značiti, ali može biti i drugačije. Nerijetko se dešava da se jake reakcije pri učenju ispolje baš zbog toga što je u tijelu slab džinn (džinni), pa se odmah javi reakcijama ili zato što ne može trpiti kur`anski tekst ili kako bi uplašio ili iznenadio učača ili bolesnika, a kako bi zatim neko do njih prekinuo učenje.

Ovo je, naravno, varka džinna kojoj ne treba podleći. Također, ako se desi slaba reakcija ili reakcije `nikako` ne bude učač ili bolesnik mogu pomisliti da je problem u tijelu slab ili da ga nema. Oni zatim prekidaju učenje jer smatraju da nema potrebe za nastavkom. Ovo je pogrešno jer slaba reakcija može značiti da je džinn u tijelu jak ili musliman kojem ne smeta trenutno učenje, ili da bolesnik ili učač pri sebi imaju nešto što (čine grijeh-e) što čini da ih se džinn ne plaši pa se reakcije i ne ispoljavaju.

Također, smatram vrijednim za spomenuti da kad pri bolesniku postoje znakovi bolesti uzrokovane džinnima, a zatim se prilikom učenja povuku/nestanu ne treba prekinuti liječenje jer i to može biti varka džinna. Nekad džinn napusti tijelo jer zna da čovjekova vjera nije na `odgovarajućem nivou` (činjenje grijeha, ne obavljanje vjerskih propisa, …). Zbog toga on napušta čovjeka, ne zbog toga što je dobar ili što ga je pogodilo učenje Kur`ana, nego zbog toga što zna da se može vratiti i ponovo prodrijeti u tijelo čovjeka.

Zato, to `nešto` što je plakalo u vama pokušajte zaboraviti jer nema uticaja na vaše izlječenje. Taj plač može značiti kajanje džinna koji je u tijelu, ali i ne mora to značiti. Vjerovatno je ovo drugo slučaj. Da znači kajanje džinna vi već sljedeći dan ne bi imali probleme jer bi vas isti napustio. Džinnu ne treba priprema da uđe u tijelo, ali mu ne treba ni priprema da izađe. Ako odluči, može napustiti tijelo kad god to odluči. Istovremeno, jako puno truda uložite kako bi proveli program/terapiju koju vam učač, efendija kojeg posjećujete, daje. Samo dosljedno praktikovanje terapije, uz učenje rukje od strane onoga koji liječi Kur`anom, će inšaAllah dovesti do vašeg izlječenja.

Isto značenje mogu imati i oči koje vidite u toku učenja. Ali, nikako – NIKAKO – tome ne treba pridavati pažnju jer se nakon očiju može pokazati i lice bliske vam osobe, a to će sigurno dovesti do vaše sumnje u tu osobu. Na kraju, za vaše izlječenja dva momenta koje ste spomenuli nisu (posebno) bitni. Bitna je vaša vjera. Neka vam Allah pomogne na vašem putu traženja lijeka i približavanja Njemu.
**********************************************

2. Hadzinica ucila rukju

Pitanje:

Esselamu alejkum!

Imam jedan jako veliki problem sa samim sobom, smatram da su u pitanju sihri. Isao sam kod jedne zene koja je hadzija, i koja lijeci Kur'an-om. Nije mi ucila rukju vec sam ucio odredjene sure na vodu koju sam pio, i ucio sam nesto pred spavanje i nakon spavanja,a i ona je nesto kuci ucila bez moga prisustva. Rekla mi je da mi je bivsa djevojka to napravila. sihr (kako ona kaze zenski ŠER). ne znam sta je to pa ako bi mi mogli objasniti. Imam probleme sa sobom, a ne mogu da ih rijesim.: boli me koljenjo, tjeskoba i bol u prsima, ponekad i u vratu, strasni snovi, odbojnost prema ljudima (da napomenem da nije zdravstveni problem niti u jednom od navedenih sipmtoma.)

Doslo je do toga da mi je toliko postalo tesko da ne znam vise sta radim, jedno vrijeme mi je to pomagalo i prosli su ti simptomi, ali sad su se opet vratili i to puno jaci nego prosli put, uprkos tome sto ucim to. Trudim se da ne grijesim, klanjam, (iako imam problema sa namazom, kad sam kuci nesto me stisce i ne da mi da obavljam namaz) a kad sam blizu neke dzamije to rado odradim i imam smiraj u namazu. Mozete li mi reci gdje ima neki covjek koji rijeci ispravnom rukjom, da mogu otici da se izlijecim, zivim u okolini Sarajeva. Da vas Allah nagradi lijepim Dzenetom za vas trud i pomoc ljudima!

Odgovor:

AlejkumusSelam!

Slava i zahvala pripadaju samo Allahu swt. Bez namjere da govorim o ženi koju ste posjetili, objasnit ću vam momente koje ste opisali u pitanju. Znači, ovdje ćemo govoriti o pojavi, a ne o licu. Prvo, ne postoji žena koja se može baviti liječenjem Kur`anom. Vjera svakog čovjeka, svake žene nije pitanje o kome se raspravlja. Ono je između roba njegovog Gospodara. Ali, žena svakog mjeseca ima nekoliko dana kada je podložnija napadima džinna (kad ne može praktikovati neke ibadete) i u prirodi žene je da su osjećaji, emocije puno više `vezane` za razum nego kod čovjeka. Ovo što sam spomenuo može uzrokovatati, s jedne strane, opasnost za tu ženu i, s druge strane, opasnost za bolesnika.

Naglasili ste da je žena koju ste posjetili hadžija. Za tretiranje bolesnika kur`anskim liječenjem to nije bitno, jer ima Allahovih swt dobrih robova koji jendostavno nisu imali priliku da obave hadždž. To ne umanjuje njihovu vjeru i status kod Allaha. Ali, upravo zbog epiteta kojima se pridaje veliki značaj ljudi često odu u zabludu. To što je neko hadžija ili hafiz ne znači da je dobar. Poslanik saws kaže da će džehennem biti potpaljen sa tri čovjeka, pa je spomenuo i hafiza (onoga koji poznaje knjigu, ali ne živi po njoj). Allah swt kaže: “Znaš li ti onoga koji onaj svijet poriče?/ Pa to je onaj koji grubo odbija siroče,/ i koji da se nahrani siromah – ne podstiče.”/ Pa teško klanjačima”,/ “koji su nemarni prema svome namazu”,/ “koji se samo pretvaraju”/ “i nikome ništa u naruč ne daju!”/ (El-Maun)

Princip ispravnog liječenja `na daljinu` ne postoji. Ta žena nije mogla ništa učiti kući kako bi riješila vaš problem. Ono što može svaki musliman to je da dovi za drugog čovjeka, ali o tome ovdje nije riječ. Nemojte vjerovati da vam je vaša djevojka napravila sihr. Ona to ne može znati. Šerijat je jasan, i zatijeva svjedoke koje vide činjenje djela kako bi se tvrdilo nešto za nekoga. Ako ta žena i dalje tvrdi da ona zna ko vam je učinio sihr, zapitajte se kako to ona zna, osim ako i ona ne petlja s nečim zabranjenim (saradnja s džinnima).

Kad je riječ o vašem stanju, svakako mislim da ste ispravno odlučili da posjetite nekoga ko liječi Kur`anom. Ipak mislim da će vam redakcija proslijediti ime jednog od ljudi koji se time bave. Onoga koga posjetite poslušajte u svemu što vam kaže, i ustrajte. Dešava se da ljudi često žure, očekuju lijek preko noći, a to se sigurno ne može desiti. Svako od nas ima pri sebi stvari koje i nisu najpohvalnije. Zato, prije nego počnete liječenje, još jednom sebe preispitajte, pokajte se zagrijehe i činite dobro. Allah će se sigurno odazvati vašem pozivu i izliječiti vas.
***************************************************

3. Odlazak na ljecenje rukjom bez dozvole muza

Pitanje:

Eselamu alejkum,

Cijenjena braco, zaista masallah nalazim dosta hajra na vasoj stranici i pouke za sebe. Da vas Allah, dz.s., nagradi obilato dobrim na ovom i buducem svijetu.

Imam pitanje u vezi lijecenja Kur'anom. Ja sam se lijecila Kuranom od sihra kod brata Almina Omerasevica 2001 god. i u ove zadnje dvije godine sam bila 2-3 puta kod brata iz Visokog Muhammeda i obojica su mi objasnili da sam imala tezak slucaj sihra i da sam ga pojela ili popila i da taj sihr je napravljen da me ubije.

Elhamdulillah, poslije terapije od brace ja sam se oporavila i jednom dok sam imala tezak napad prosle godine izgubila sam kontrolu tijela, ali ne kontrolu svijesti i tako da sam izgovarala ajete i Allahovo ime i trazila da mi oprosti i bacalo mi se tijelo po sobi i borila sam se pomaknuti i cupala po podu da pedalj napravim.

Moj muz je zovnuo brata iz naseg mjesta koji lijeci Kur'anom da mi prouci rukju i taj brat je proucio i strujom me po ruci przio i rekla sam mu da sam svjesna ali nemogu obuzdati sta se desava sa mnom. Onda je on rekao da sjednem blizu vrata i pritisnuo me rukama na vratu ispod donjih vilica dok se nisam onesvijestila. Poslije sam sebi dosla i tresla se i on je rekao sve je u redu. Mom je muzu rekao da ja nemam sihr, nego to je sa psihicke strane nesto kod mene. Htjeo je da me muz vodi u bolnicu al on je odbio.

To mi je poslije sve rekao kad je brat otisao. Sada je situacija da on misli da sam psihicki bolesna i na jednu stranu luda. Elhamdulillah, ja se oslanjam na Allahovu dzs milost i pomoc. Tesko mi je shvatit cisto i jasno ta razlicita misljenja od te brace.Mada ja prihvatam ako je sihr da je to Allahova odredba ili ako je neka dr bolest samo me je zbunilo.

Da li ja mogu da odem, ako bi morala u buducnosti provjeriti se da li imam jos uvijek sihr kod brata na lijecenje Kuranom bez izuna muza, posto se on ne slaze s tim i povela bih brata (mahrema) sa sobom? DzezakAllahu hajren!

Odgovor:

AlejkumusSelam!

Slava i hvala pripadaju samo Allahu swt. Ne mogu u potpunosti odgovoriti na vaše pitanje jer ne znam sve detalje (volio bih kad biste napisali mail redakciji sa potpunim opisom stanja i dešavanja u toku liječenja kako bih mogao ispravno i potpuno odgovoriti). Spomenuli ste da ste posjetili dvojicu ljudi koji liječe Kur`anom. Ako su rekli isto, ne vidim razloga za sumnju. Ali, ako niste ustrajali u onome u čemu ste po terapiji trebali to može biti uzrok problema.

Dešava se i da ljudi nakon izliječenja prestaju raditi ono što nikako ne bi trebali (namaz ili jutarnji i večernji zikr). Ovo je pogrešno jer to što je problem riješen ne znači i da je opasnost prestala. Posebno, ako je u pitanju sihr. Sihirbaz kad sazna da je neko otklonio sihr može ponovo pokušati nauditi osobi, pa ako osoba nema pri sebi jutarnji i večernji zikr taj sihr može opet uzeti svoj danak. Mislim da ste se trebali ponovo posavjetovati s ljudima koje ste posjetili (ili s nekim drugim ko poznaje ovu tematiku) da bi se sačuvali ponovnih neprilika.

Ako ste imali sumnju u rad ljudi koje ste spomenuli, i u tom slučaju ste trebali iskristalisati situaciju s tim ljudima. Vjerovatno znate da sam ja jedan od ljudi koje ste posjetili. Jedno moram ustvrditi. Sigurno nije bilo tvrdnje da je to bio sihr smrti, dok dvije prethodne tvrdnje su moguće. Svakako je moguće da se nismo najbolje razumjeli, a Allah najbolje zna.

Slučaju koji ste opisali je moguće novi napad/novi sihr. Čak iako sihirbaz nije napravio novi sihr džinni izvršioci prethodnog sihra pokušaju ponovo uznemiriti čovjeka kako bi dovršili započeto, a sve to iz straha koji imaju od sihirbaza. Ponovno učenje koje ste spomenuli sigurno je bilo pogrešno. Tretiranje strujom kako ste opisali sigurno nikakvog traga nije ostavilo na džinne (ako su bili u tijelo) nego samo na vaš organizam! Molim Allaha swt da je to bilo neznatno i privremeno. Pritiskanjem vena/vrata svaki čovjek će doći blizu gubitka svijesti ili izgubiti svijest, tako da i taj momenat sigurno nije imao pozitivnog efekta na vaše liječenje. Ali, mislim da je najpogrešnije bilo i pored toga što se desilo tvrditi da je problem psihičke prirode. Ako se desilo onako kako ste opisali onda to vjerovatno nije bio slučaj.

Što se tiče zadnjeg dijela pitanja o tvojoj posjeti nekome ko liječi Kur`anom bez izuna muža, možda je bolje da na ovaj dio pitanja odgovori prof. Abdullah. Ipak, reći ću ti odogovor do kojeg sam ja došao jer takvi slučajevi nisu rijetki. U razgovorima s nekim autoritetima (mogu vas uputiti na jednog ili više njih), dobio sam sljedeći odgovor:

Žena ima pravo na zdravlje, a samim tim pravo i na lijek. Muž je dužan pobrinuti se da se to ženino pravo ostvari, a ako konstantno odbija onda žena ima pravo da lijek traži sa nekim od svojih mahrema: mužem, bratom… Ovakav odgovor je očekivan zbog više razloga. Na primjer, prvo pravo žene je prema Allahu swt, a bolest može biti razlogom nespremnosti ili nemogućnosti izvršavanja preuzetih, podrazumjevanih obaveza. Dalje, supruga je ujedno i majka, što podrazumijeva brigu kako o djeci, tako i o suprugu i zajedničkom imetku…

Znači, autoriteti dozvoljavaju da žena i bez izuna muža traži lijek, ali ako ja smijem uputiti savjet, rekao bih vam da ipak pokušate razgovarati s vašim mužem. On je sigurno pogođen vašom bolestu koliko i vi, samo na drugi način. Sve što se toliko vremena dešavalo možda je kod njega izazvalo odbojnost ili čak strah, a možda i (da Allah swt sačuva) gubitak nade. Svakako porazgovarajte s mužem i Allah swt će dati da se razumijete i postignete dogovor kojim ćete oboje biti zadovoljni. Neka vam Allah olakša tegobe i pomogne vam da otklonite bolest i ojačate svoj iman.

Na pitanja odgovorio Almin Omerasevic!

Sunna
Mlađi član
Postovi: 154
Pridružio se: Uto Jan 23, 2007 3:40 pm
Lokacija: Skandinavia

Re: Tema o sihru i dzinsko-sejtanskom uticaju

Post od Sunna » Ned Jan 31, 2010 12:44 pm

Samolijecenje od sihra

Pitanje:
Esselamu alejkum! Imam jedno pitanje, a radi se o dzinskim napadima i sihrima, a Allah najbolje zna! Vec 4 i po godine se borim i rijetko prodje jedan dan, a da nisam imao napada. Zbog toga sam mnogo ubjedjen da se o radi dzinnima, jer isao sam na preglede kod doktora i sve je u redu. Ja zelim da se sam lijecim i ucio sam rukju sam sebi, ali opet ne znam kako da postupim i strah me da ne padnem u nesvijest.

Ako mozete objasnite kako je najbolje da se sam lijecim, i kako se rukja samom sebi uci? Allah vas pomogao! Vas brat.

Odgovor:

AlejkumusSelam!

Slava i zahvala pripadaju samo Allahu swt. Ako znate da imate problem sa džinnima/sihrom (iz maila se ne vidi kako znate), savjetujem vam da se ne liječite na načine kako se inače liječi rukjom kada je uključena osoba koja poznaje liječenje. Takvi pristupi mogu izazvati samo dodatne probleme, a teško da mogu riješiti postojeće.

Ljudi nerijetko koriste rukje snimljene na cd-ove ili druge medije, kao i napisane, samo formalne opise liječenje bolesti nastalih džinskim djelovanjem. Ovo ja jako pogrešno. Navest ću samo nekoliko razloga u prilog ovoj tvrdnji:

- Osoba koja počinje liječenje na ovakav način malo ili nimalo (ne)poznaje principe liječenja, moguće reakcije, izazvane aktivnosti džinna, ponašanje organizma pod pritiskom djelovanja džinna…

- U pravilu, osoba koja vrši samoliječenje očekuje određene reakcije. Ovo očekivanje se najčešće zasniva na onome što je općepoznato, ali nikako ne mora značiti i ispravno. Na primjer, poznato je da prilikom slušanja diskova sa snimljenom rukjom organizam reaguje povišenom temperaturom, trnjenjem ekstremiteta, plačom, povraćanjem, …, do gubitka svijesti. Da, ovo jesu neki od pokazatelja boravka džinna u tijelu (ili sihra). Ali, to nije dovoljno za nastavak liječenja ili samog dijagnosticiranja vrste bolesti. Kad osoba koja ne poznaje liječenje počne isto – prema sebi ili čak liječenje drugoga – džinni izazivaju reakcije koje osoba očekuje kako bi je vodili ondje gdje njima najviše odgovara. Tako, dešava se da prilikom liječenja osoba ustvrdi da je u pitanju jedna vrsta džinskog djelovanja, ali već sljedećim reakcijama ustvrdi drugačije. Nestabilnost osobe problem u tijelu čini jako stabilnim.

- Džinni mogu izazvati reakcije koje će uplašiti bolesnika (onog koji liječi sam sebe), a isti će nakon toga prekinuti liječenje. To džinnima daje vremena da se pripreme za sljedeće djelovanje i da čak i više upoznaju osobu kako bi joj za sljedeći put pripremili novo iznenađenje. Ovo se dešava i prije sljedećeg pokušaja (u snu ili na javi). Osoba time biva obeshrabrena, a problem postaje veći.

- Slušajući snimljene rukje mogu se izazvati reakcije, ali ne mogu smiriti ili usmjeriti. CD je `mrtva` rukja!

- Rukje koje se najčešće nalaze su one standardne. Ovakve se rukje u pravilu koriste za testiranje, ali ne i za otklanjanje sihra ili drugog džinskog djelovanja. Svaka osoba i svaki problem za sebe zahtjeva zasebne tretmane.

- Sihr ili drugo džinsko djelovanje je `pametni` problem. Nemoguće je tretirate formom nego tražiti suštinu. Kad se pronađe suština (korijen problema) tad se određuje forma (formalna rukja). Forma prikazana ovako se može mijenjati shodno stanju bolesnika i nivoa do kog se u liječenju došlo.

Sve navedeno ne treba obeshrabriti čovjeka koji želi da se liječi. Ovo su samo upozorenja koja mnogi previđaju, a koja su itekako važna. Ne postoji stroga forma, kalup u kur`anskom liječenju. Postoji system i izgradnja sistema prema svakom čovjeku, bolesniku ponaosob.

Vaše liječenje počnite jačanjem svoje vjere. Puno činite istigfar, iskreno kajanje. Zatim, zahvaljujte Allahu na dobru koje vam daje. Praktikujte obavezne ibadete (namaz u njegovo pravo vrijeme, učenje Kur`ana, razmišljanje o Allahovim swt blagodatima, …), u svoj život unesite bogatstvo dobrovoljnih ibadeta (posebno namaz u zadnjoj trećini noći, dove za muslimane u nevolji,…), dan počinjite jutarnjim i završavajte večernjim zikrom, obilazite rodbinu koliko god možete, saburite kad je to teško, … Sve ovo vam se moži činiti `nevažnim`, ali vjerujte mi da će ovo donijeti puno više koristi nego sve rukje koje ste našli, a koje ste možda slušali samo zato što ste čuli da će to otkloniti problem (značaj rukje ja svakako veliki i ovime ga ne umanjujem). Ovako uređen život će znatno suziti mogućnost džinskog djelovanja u vašem životu, i ustrajavanjem možete u potpunosti riješti problem ili ga minimizirati.

Nakon ovoga, ako znate učiti Kur`an naučite na vodu koju ćete piti i kojom ćete se kupati, na med koji će te uzimati nekoliko puta svakog dana, maslinovo ulje kojim ćete masirati cijelo tijelo ili dijelove tijela (čelo, prsa, tjeme, stomak, kičmu,…). Slušajte Kur`an i/ili učite ga redovno, svaki dan, koliko možete, ali nemojte učiti radi džinna ili radi sihra nego radi Allahovog zadovoljstva.

Ako znate da je u pitanju sihr naučite na vodu, med i ulje: Al-Bekara 102 ajet, Al-A`raf 117-122, Junus 81-82, Ta Ha 69 – sve po 7x.

Kad počnete praktikovati terapiju zapisujte stanja (napravite dnevnik). Ova stanja mogu koristi nekome ko bi vas dalje mogao savjetovati, ako se ukaže potreba.

Odgovorio Almin Omerasevic!

Sunna
Mlađi član
Postovi: 154
Pridružio se: Uto Jan 23, 2007 3:40 pm
Lokacija: Skandinavia

Re: Tema o sihru i dzinsko-sejtanskom uticaju

Post od Sunna » Ned Jan 31, 2010 12:47 pm

Osjecam neciju prisutnost

Pitanje:

Selam alejkum!

Od ranog djetinjstva osecam nesto pored sebe. Cujem kako dise i bukvalno osecam neciju prisutnost. Imala sam priliku da vidim to sto cujem, ne izgleda strasno (nebo plavo boje, lice lici na insana, a telo ne). U pocetku me je bilo mnogo strah, nisam spavala sama u sobi uvek je morao neko da me cuva da nisam nikad sama, ali ono mi nije radilo nista samo sam ga osecala,onda smo jedne veceri moji roditelji i ja klanjalji i molili Allaha dz.s da nam kaze sta je to, te noci smo sve troje sanjali indetican san, kao da je to nesto sto je Allah posalo da me cuva (ipak ne znam tacno sta je to, predpostavljam da je dzin musliman).

Imalo je i ima dosta situacija kad mi preti neka opasnost, onda osetim to kako jace dise, ustvari misli mi se onda okrenu samo prema tom sto cujem da dise i vidim neku maglu. Ja ne znam sad sta da radim, osecam da su tu, mozda sam ih nekako povredila, Allah dz.s najbolje zna. Sta mi predlazete Vi da uradim?

Pitanje je malo skraceno zbog zelje sestre koja je poslala ovo pitanje.

Odgovor:

AlejkumusSelam!

Slava i zahvala pripadaju samo Allahu swt. Hvala Allahu swt na vašem ustrajavanju u približavanju Njegovom zadovoljstvu. Džinnima je, za razliku od ljudi, dat duži vremenski period za boravak na ovome svijetu. Kao i ljudi, i džinni to vrijeme mogu iskoristiti za činjenje dobra ili se suprotstavljati Allahovim swt zakonima. A stvoreni su samo da bi se Allahu swt pokoravali: “Džinne i ljude sam stvorio samo zato da Meni u ibadetu budu.” (Ez-Zarijat, 56)

San koji ste usnili ne mogu tumačiti. Ono što se dešava oko vas pokušat ću vam približiti koliko god je to moguće. Mislim da ste upravu kad kažete da je to što osjetite i što ste imali priliku vidjeti – džinn. Ali, pogrešno mislite da je to džinn koga je Allah swt poslao da vas čuva. To nije funkcija džinna na ovom svijetu, a koju već iz ajeta koji sam naveo možete razumjeti. Allah swt čovjeku koji traži zaštitu može poslati meleka, ali ni tada čovjek neće vidjeti tog meleka.

Allah swt kaže: “A da ga melekom učinimo opet bismo ga kao čovjeka stvorili i opet bismo im učinili nejasnim ono što im nije jasno.” (El-En`am, 9) Ed-Dahhak prenosi od Ibn-`Abbasa: “A da im je melek došao, došao bi im u obliku čovjeka, jer oni nisu u stanju gledati u meleke zbog njihovog nura.” (Tefsir Ibn Kesir). Također, imam Ahmed bilježi od Abdullah ibn Abbasa predaju u kojoj je Poslanik saws tražio od Džibrila da mu se pokaže u svom pravom, originalnom liku. Nakon što mu je Džibril rekao da za to moli Allaha swt, i nakon što je Poslanik saws to učinio, pojavila se ogromna figura dolazeći mu sa istoka i nastavljajući da raste i da se širi. Kad je Poslanik saws vidio Džibrila u njegovom stvarnom obličju, pao je izgubivši svijest…

Ovo se desilo Poslaniku saws nakon što je vidio meleka u stvarnom liku, a znamo da je Poslanik saws bio najbolji od ljudi, kao i da je bio fizički i duhovno jači od drugih.

Iz vašeg maila vidi se da se trudite jačati vašu vjeru i da ste stalno u vezi sa Allahom swt. Nemojte da vam baš to bude nedostatak u vjeri, nemojte se zavarati i pomisliti da Allah na takav način šalje svoju milost, a pogotovo ne preko džinna – čak i kad su muslimani. Kad bih ja bio na vašem mjestu bio bih jako oprezan jer džinn u svom djelovanju najčešće ima skrivenih namjera, a koje su rijetko kad dobre. Čak i da jesu, džinni su, poput ljudi, skloni griješenju i svoje namjere može iz bilo kojeg razloga promijeniti.

Poznati su i slučajevi da se džinni zaljube u neku osobu i nikad se ne odvajaju od nje dok ime se ne objasni da je to što rade pogrešno ili dok ih se ne otjera, ako ne postoji drugi način. Život, zdravlje i čast muslimana su svetinja. Džinn, bez dozvole čovjeka, ne smije da boravi uz njega i pruža mu zaštitu, a sam čovjek takvu zaštitu od džinna ne smije tražiti. Znači, to što vam se dešava u svakom slučaju je pogrešno – sa strane džinna. Ovdje ću spomenuti samo mogući rizik nemogućnosti sklapanja braka ili problema u braku kad druga strana shavti da imate stalnog `pratioca` s one strane… Sve te `pozitivne` stvari koje ste doživjeli mogu da vode nečemu opasnom, zato – oprez!

Lik koji ste vidjeli nije ni lik džinna niti lik meleka. Ali džinni mogu da uzimaju određene forme kako bi se na skrivene, mudre ili prefrgane načine približili osobi koja je predmet njihovog interesovanja. Poznato je da se i dobrim prethodnicima šejtan prikazivao u nevjerovatnim, prelijepim formama tvrdeći da je Bog, i mijenjajući šejrijat (haram i halal) `zbog vjerovanja tih učenjaka`. Elhamdulillah, oni su prepoznavali šejtanove spletke. Šerijat je do Sudnjeg dana i ni zbog čega, niti zbog nečije vjere niti zbog nevjere neće biti promijenjen.

Drugi dio vašeg pitanja odnosi se na stan u koji ste došli. Ako je bio u takvom stanju, svakako da su ga posjećivali ili u njemu boravili džinni. Time što ste ga očistili i obogatili Kur`anom i ibadetom oni su vjerovatno napustili to mjesto. Iako nekada, ako su muslimani, ostanu u kući bez da smetaju stanovnike kuće. To što vidite i osjetite vjerovatno nije dio onoga što ste zatekli u kući/stanu nego je dio onoga što ste `donijeli` sa sobom. Sve što ste spomenuli da osjetite u snu ili na javi (kretanje, `svjetlost`…) može se shvatiti kroz unaprijed kazano.

Nastavite raditi ibadete koje ste spomenuli i to će inšaAllah umanjiti djelovanje džinna, a koliko god ste u mogućnosti ustajte u zadnjoj trećini noći i dovite Allahu swt da od vas otkloni `to nešto`, zašto ja smatram da je džinn i da vam Allah pruži zaštitu kakvu pruža svojim dobrim robovima.

Ako vam ne bude teško i ako budete zainteresovani, javite se redakciji pa ćemo napraviti određeni program kojim ćete neutralisati ta djelovanja. Neka vam Allah pomogne da ustrajete u vašoj borbi.

Odgovorio Almin Omerasevic!

Sunna
Mlađi član
Postovi: 154
Pridružio se: Uto Jan 23, 2007 3:40 pm
Lokacija: Skandinavia

Re: Tema o sihru i dzinsko-sejtanskom uticaju

Post od Sunna » Ned Jan 31, 2010 12:52 pm

Starica napravila zapis


Pitanje:

Selam alejkum!

Brate, Almine, da te dragi Allah nagradi za tvoja dobra djela!

Nikada nisam, cini mi se, ali Allah dž.š. najbolje zna, činio loša djela. U posljednje vrijeme posvetio sam se vjeri, dakle u potpunosti sam izbacio alkohol, slike i predmete iz kuće, obavljam namaze. No, prije toga moja supruga je, zbog nekakvog osjećaja, zatražila da odemo do jedne žene da nam prouči istiharu na porodicu i posao, moj prijatelj koji je efendija kazao mi je "prouči sam istiharu ne može to niko za tebe uraditi" i naveo mi je slikovit primjer "to je isto kao da neko drugi umjesto tebe sjedne i jede, a ti da budeš sit", sad ga u potpunosti razumijem, ali tada....

Ta žena je klanjala istiharu, navodno neko mi je uradio sihire(dio moje garderobe, majicu ili slično je zakopao na mezarje ili groblje), a posao nam ne ide valjda zbog uroka ili nešto slično tome, ne sjećam se više šta je rekla. Napravila je nekakav zapis i rekla da ga stavim u radnju na mjesto po kojem se najviše kreće narod koji dolazi, a dala je i nekakvu vodu da poprskam radnju. Na insistiranje moje supruge to sam i učinio. Prateći ovu stranicu, da Allah nagradi braću koja je ažuriraju i postavljaju poučne teme, vidim da sam uradio grešku.

Brate, Almine šta da uradim sa tim zapisom, koji se još uvijek nalazi u radnji? Volio bih da mi objasniš i šta sam dobio, a šta izgubio polivanjem vodom, koju mi je ta žena dala, radnju? Da vas dragi Allah dž.š nagradi.

Odgovor:

AlejkumusSelam!

Slava i zahvala pripadaju samo Allahu swt. Tvoj prijatelj ti je dobro rekao: niko za tebe ne može klanjati istiharu. Namaz (istihara) kako ga prikazuju oni koji ga `profesionalno` klanjaju ili oni koji ih kao takve predstavljaju – ne postoji. Ne postoji namaz koji je objavljen ekskluzivno za jednu grupu ljudi ili za pojedince, a koji istovremeno nije obajavljen i drugima. Kad imate neku nedoumicu pri donošenju odluka ili jednostavno ste potrebni savjeta Onoga koji sve zna, sami obavite namaz – skrušeno, sa potpunom predanošću, a zatim proučite dovu. Allah swt se odaziva onome ko Ga pozove i ljude dijeli samo po jednom, a to je bogobojaznost (vidjeti 35. ajet sure El-Ahzab).

Nekada se čak klanjanje istihara namaza uopće ne odnosi na namaz. Ovo sigurno znaju oni koji su posjetili neke od `klanjača`. Jedino što se tada dešava je da onaj koji tvrdi da klanja istiharu namaz sjedi sa otvorenim Kur`anom, ili nekim drugim `starim ćitabom` i govori posjetiocima o njihovim nevoljama. Nije rijetkost da se i istihara kao i liječenje dešava na daljinu… O ovome smo u nekim od prethodnih pitanja već govorili. Svakako su ovo oblici vradžbine, a riječi poput `namaz` i `istihara` samo su šminka.

Tvrdnja te žene da vam je neko napravio sihr može se posmatrati kroz prizmu prethodno napisanog. Ako nije, a sigurno nije, iznijela nikakve dokaze kao potkrijepu svojim tvrdnjama, nemojte joj vjerovati.

Može se desiti da posao bude ugrožen urokom ili sihrom. Obzirom da se vaša sumnja zasniva samo na riječima žene koju ste posjetili, moj odgovor će biti isti kao i prethodni. Jedino kako se može znati da li neko ima sihr, urok ili nešto drugo, a što ugrožava njegov život ili posao jeste provjera učenjem određenih kur`anskih ajeta – rukja. Ovdje ne spominjem dovu koju čovjek može uputiti Allahu swt kako bi mu otkrio da li je napadnut sihrom jer to se podrazumijeva, a svakako je to samo između roba i Gospodara.

Najveći problem koji ste moguće uradili je zapis koji ste stavili u radnju kako bi uticao na ljude koji vam dolaze. Ne mogu tvrditi, ali ne bi bio prvi put da se na takav način pravi ljudima (mušterijama) sihr. Kad bi ovo bio slučaj to ne bi bilo rješavanje vašeg problema nego uzrokovanje problema i drugima. Vaš grijeh u tome je učestvovanje u nanošenju nevolje drugima. Prvo se pokajte Allahu swt, a zatim zapalite taj zapis. Pepeo zakopajte ili bacite u rijeku.

Samo učenje na vodu i prskanje nije problem, čak štaviše (ako je na vodu učen Kur`an, a ne nekave vradžbine). Ali, obzirom na sve prethodno rečeno možemo imati sumnju i u taj način otklanjanja vašeg problema. Allah najbolje zna.

Reći ću vam nekoliko stvari koje mogu imati udjela u uspješnosti vašeg poslovanja. Prvo, ako imate alkohol u radnji, obavezno ga uklonite i prestanite trgovati onim što je zabranjeno. Allah swt je prokleo deset osoba koje učestvuju u pravljenju, distribuciji, trgovini i konzumaciji alkohola. Zatim, vodite računa o zekatu koji ste dužni dati na vaš imetak. Nikako se ne zavaravajte sitnim iznosima koji nisu zasnovani na vašem stvarnom stanju, nego se posavjetujte s nekim, izračunajte potpuni iznos i to izdvojite iz svog imetka. Ukoliko ovo ne činite, Allah swt će svakako uzeti taj zekat iz vašeg imetka. Samo uz zekat može otići i bereket! Na kraju, potrudite se da ljudima prodajete robu bez nedostataka ili im nemojte skriti nedostatke. Zakidanje na vagi, lažno prikazivanje kvaliteta robe, igranje sa datumima na robi…, može biti veliki problem u vašem poslovanju.

Svakako, Allah u nekom periodu može da umanji promet u vašem objektu, a da to ne bude rezultat sihra ili vaših pogrešnih postupaka. Strpite se i dovite Allahu swt, a On swt će se odazvati. Noću, poslije akšama učite suru Al-Waki`a, a to će Allahovom voljom povećati blagodati vašeg poslovanja.

Odgovorio Almin Omerasevic!

Sunna
Mlađi član
Postovi: 154
Pridružio se: Uto Jan 23, 2007 3:40 pm
Lokacija: Skandinavia

Re: Tema o sihru i dzinsko-sejtanskom uticaju

Post od Sunna » Ned Jan 31, 2010 12:56 pm

Trudnoca i ulazak dzina u djecu


Pitanje:

Ovo pitanje je postavila je jedna sestra koja je znala da ima dzinna u sebi, ali je zatrudnjela sa svojim muzem, pa je se malo trudnoca zakomplikovala i rodila je prerano bebu, pa je interesuje da li dzinni mogu uci u djete dok je u stomaku ili dok je djete rodjeno, ali je malo?

Ova sestra nije zeljela da ovo pitanje iznosimo na stranicu, pa smo ga zato skratili i modificirali, ali vas zamoljavamo da izbjegavate da trazite od nas da ne iznosimo pitanja i odgovore na stranicu, jer jedan od ciljeva ove rubrike je da se sto vise ljudi okoristi sa odgovorima nasih daija (ako ne zelite da vas drugi prepoznaju u pitanju, naznacite nam to, pa da malo promjenimo i skratimo vase pitanje, ali izbjegavajte da trazite da se ne ide s tim na stranicu).

ODGOVOR:

Slava i zahvala pripadaju samo Allahu swt. Džinni mogu ući i u djecu. Dokaz ovome su riječi Allahovog Poslanika saws, a svakako nakon toga i iskustvo onih koji su se susretali s ovom pojavom. Ja`la ibn-Murrah kaže: “Vidio sam da Allahov Poslanik, s.a.v.s., radi tri stvari koje ni prije ni poslije mene niko nije vidio. Krenuo sam s njim na put. Idući, prošli smo pored žene koja je sjedila uz put sa dječakom. Viknula je: “O Allahov Poslaniče, ovaj dječak je pogođen iskušenjem, a i mi smo s njim pogođeni. Ne znam koliko napada u toku dana ima.” Rekao je: ″Dodaj mi ga.″ Pa ga je ona podigla do Poslanika, s.a.v.s., On je onda smjestio dječaka između sebe i sredine sedla, otvorio mu usta i puhnuo u njih tri puta govoreći: ″U ime Allaha; Ja sam Allahov rob. Izlazi, Allahov neprijatelju!″ Zatim joj je vratio dječaka i rekao: ″Sačekaj nas pri povratku na istom mjestu i obavjesti nas o njegovom stanju.″ Zatim smo otišli. Na povratku, našli smo je na istom mjestu sa tri ovce. Kada ju je upitao: ″Kako ti je sin?″, odgovorila je: “Tako mi Onoga ko te je poslao sa istinom, nismo primjetili ništa neobično u njegovom ponašanju do sada.”

Ovdje treba spomenuti i hadis u kome Muhammed saws kaže: “Zaista, šejtan kola krvlju Ademovih potomaka.” (Muslim i drugi, osim Tirmizija) Kako god krv kola ljudskim tijelo i gdje god može dospjeti mogu dospjeti i džinni. Podrazumijeva se da ovako mogu imati i uticaj na nerođenu djecu. Ipak smatram da je uticaj na ovakav način neznatan, osim u jednom slučaju. Iz vašeg pitanja se ne vidi da je to i kod vas slučaj, ali ću ipak obrazložiti. Od momenta kada dijete oživi u tijelu, treba izbjegavati učenje rukje trudnici. Džinnima rukja predstavlja veliki napor, često mučenje ili strah. U nastojanju da istu izbjegnu njihovo kretanje kroz tijelo postaje ubrzano, neselektivno, napadno…, izbezumljeno (otuda se dijelom i javljaju reakcije prilikom slušanja rukje). Ako se rukja uči trudnici, džinni mogu pokušati nanijeti štetu plodu kako bi odvratili pažnju od sebe i kako bi se učenje prekinulo ili čak da ubiju plod ako to smatraju jedinim izlazom ili zadnjom mogućom štetom koju će učiniti prije nego napuste tijelo.

Rukja se uči trudnici samo u slučaju kada dolazi do pobačaja u istom vremenu svake trudnoće, a uzrok nije medicinske prirode. Tada se ženi uči i između trudnoća, ali ako se problem ne riješi ili se smatra da problem ponovo može `oživjeti` u trudnoći, uči se i u trudnoći u periodu kada se pobačaj obično dešavao. O nekom drugom uzroku učenja u trudnoći odlučuje onaj koji poznaje ovu tematiku, a nakon što uzme u obzir svu korist i štetu koje bi eventualno učenje ili ne učenje izazvalo.

Nekoliko puta sam se susretao sa djecom koja su iskušavana i čiji su roditelji iskušavani na ovakav način. Osim što džinni mogu ući u djecu ne treba zapostaviti ni džinske napade kao vanjske uticaje. Napad džinna na djecu ili odrasle ne znači istovremeno i boravak džinna u tijelu. Neke vrste epilepsije, a koje su uzrokovane džinnima su odgovarajući primjer vanjskog djelovanja. Odgovor na vaše pitanje će biti pozitivan, uz iznimku vašeg slučaja; da, džinni mogu ući u djecu, ali iz vašeg pitanja ne mogu reći da li je to kod vas slučaj. Ako doktori imaju potpun odgovor na ono što se desilo ili dešava s vašom bebom (dijagnoza uz čvrste argumente) onda poslušajte doktore u onome što vam budu govorili.

Djeci se može učiti rukja, ali uz velike mjere opreza. Ako se procijeni da se učenjem mogu izazvati reakcije koje će uplašiti dijete i tako ostaviti negativne posljedice čak i nakon što problem bude riješen onda se rukja ne uči nego se nauči na vodu kojom će dijeti biti kupano, na ulje kojim će biti masirano, i roditeljima se kaže šta da snime i dijetu puštaju da sluša ili da to sami nad djetetom uče. Za bebe vrijedi isto pravilo. Pametnija je opcija pripremiti prethodno spomenuto i tako Allahovom voljom pokušati djelovati i ostvariti pozitivan efekat.

Ovdje ću odgovoriti i na vaše pitanje o tome jesu li džinni mogli uzrokovati rani porođaj. Da mogli su, ali ne na način kako to ljudi većinom misle – da džinni imaju uticaj na djete ili porod mimo svojom voljom i snagom, a mimo Allahove swt odredbe. Ne, oni to nisu u stanju. Oni mogu da naprave komplikacije koje će rezultirati ranijim porodom, ali sve to se dešava Allahovom swt voljom. Samo Allah swt zna šta je u utrobi majke i samo On swt zna kad će neko dijete biti rođeno.

Ako osjetite potrebu obratite se redakciji, pa ćemo vam napisati mail sa sadržajem onoga što bi trebali uraditi za vašu bebu. Allah swt vas je počastio iskušenjem, a On swt iskušava one koje zavoli. Zahvalite mu i vi ćete i vaša beba biti obradovani dobrom na ovom i boljem svijetu.

Odgovorio Almin Omerasevic!

Sunna
Mlađi član
Postovi: 154
Pridružio se: Uto Jan 23, 2007 3:40 pm
Lokacija: Skandinavia

Re: Tema o sihru i dzinsko-sejtanskom uticaju

Post od Sunna » Ned Jan 31, 2010 1:01 pm

Datum rodjenja i ime. Kako prepoznati sihr



Pitanje:

Jedna sestra nam je poslala svoje ime i datum svog rodjenja i pitala da li ima sihir na sebi, tj. zeljela je na osnovu tih podataka koje nam je dala da joj brat Almin odgovori da li ona ima sihir. Ovako nesto se moze zloupotrebiti ako dodje u ruke sihirbaza ili varalica, pa zbog toga procitajte sljedeci odgovor:

Odgovor:

Slava i hvala pripadaju samo Allahu swt. Vaše pitanje je savršen primjer onoga što ne trebate raditi. To što sumnjate da imate sihr jedan je problem, to što bi nekome dali podatke koje ste poslali kako bi potvrdio ili opovrgao vašu sumnju je drugi, ali u pravilu veći problem.

Ako neko tvrdi da vam može otkriti imate li sihr ili ne, ili da može isti liječiti ako mu date ime, ime majke i datum rođenja, ta osoba je sihirbaz. Takva osoba potpuno je ista osobi koja ljudima uzrokuje probleme praveći im sihr. Jedna uzrokuje problem, druga problemom rješava problem. Kad je Poslanik saws upitan o liječenju sihra sihrom (nušra), odgovorio je: “To je šejtanski posao.Nije od nas onaj ko donosi loše predznake, ni onaj u čije se ime donose; ni onaj ko proriče, niti onaj za koga se proriče; ni onaj ko praktikuje sihr, niti onaj u čije se ime sihr pravi.” (Et-Taberani)

Rođenjem ste na ovaj svijet donijeli samo jedno i to sa ovog svijeta morate vratiti čisto kakvog ste i primili – VJERU. Niste donijeli zdravlje jer ima ljudi koji se rode bolesni ili vam Allah swt svojom mudrošću zdravlje uskrati kao iskušenje, pa ono što vam On swt uzme niste ni dužni vratiti Mu. Niste donijeli ni imetak jer rodite se bogati ili siromašni, a Allah swt život uredi tako da ostanete takvi ili da se to promijeni. Čast, ugled, poštenje donosite na ovaj svijet ali samo kao produkt vjere koja je sve to objedinila. Zdravljem ili bolešću, bogatstvom ili siromaštvom ne gubite vjeru. To je Allahov swt zakon. Prekršite li Njegov swt zakon i pokušate li zdravlje nakon bolesti ili sreću nakon tuge vratiti grijehom, izgubit ćete vjeru prije nego duša ovaj svijet napusti. Zdravlje možda čak ni tada nećete dobiti jer to ne zavisi od osobe koju posjećujete nego od Milostivog swt. ŠTA BI U TOM SLUČAJU KAZALI ALLAHU SWT KAD SE SRETNETE NA DANU VELIKOG OBRAČUNA? Šta bi rekli, čime ste napravili trgovinu: vjerom kao Allahovim swt vlasništvom kako bi dobili zdravlje koje je opet Njegovo swt vlasništvo. Jeste li imali pravo napraviti takvu trgovinu? Čuvajte se grijeha i lijek tražite dozvoljenim, a nikako zabranjenim.

Navest ću vam ovdje neke od znakova po kojima se prepoznaju sihirbazi. Ako bilo koji vidite kod bilo koga ko tvrdi da liječi, bježite od te osobe. Lijek tražite ispravnim liječenjem, kod ljudi koji se bave liječenjem Kur`anom (pogledajte neka prethodna pitanja ili tekstove na ovoj ili nekim drugim stranicama).

Znakovi po kojima se prepoznaju sihirbazi:

• Raspituje se o bračnim podacima roditelja bolesnog.
• Uzima privatne bolesnikove stvari kao što su odjeća maramice, kapa itd.
• Ponekad zahtijeva da mu se dovede životinja određenih osobina i da se zakolje, bez spominjanja Allahovog imena. Ponekad njenom krvlju namaže bolesna mjesta, ili baci žrtvu na pusto mjesto.
• Piše talismane (vradžbine, zapise).
• Uči čarolije i izgovara nerazumljive talismane.
• Daje bolesniku zapise koji se sastoje od četverouglova na kojima su slova i brojevi.

• Naređuje bolesniku da se izdvoji od ljudi jedan određeni period, boraveći u sobi u koju ne ulazi sunčeva svjetlost.
• Ponekad traži od bolesnika da se ne pere vodom jedan određen period, uglavnom 40 dana, a ovaj znak upućuje na to da se radi o džinu kršćaninu koji služi sahira.
• Daje bolesniku stvari koje će zakopati u zemlju.
• Daje bolesniku papire koje će spaliti i nakaditi se njima.
• Priča nerazumljivim govorom.
• Ponekad sihirbaz obavještava bolesnika o njegovom imenu, imenu grada iz kojeg je i o problemu zbog kojeg je došao prije nego mu ovaj i saopći to.
• Piše bolesniku isprekidana slova na papir (zapis) ili na posudu od grnčarije bijele boje, a onda naređuje bolesniku da to rastapa i pije.

• U slučaju da bolesnik ne želi posjetiti sihirbaza, ovaj daje (onome ko ga je posjetio u ime bolesnika) zapise koje treba zapaliti nakon čega bolesnik “mora” posjetiti sahira.
• Ako uči naopako kur`anske sure ili ajeta (s kraja prema početku; ovime se gubi svako značenje date sure ili ajeta osim onoga sihirbazu poznatog).
• Ako stavlja sliku bolesnika u Kur`an, ako po slici bolesnika piše određene vradžbine, ili ako je stavlja u i pod ikone (ljudi, životinja).
• Po tijelu bolesnika (po spolnim organima) piše ajete ili sure. Sa istima spolno opći (sa ženama i, ili muškarcima), a uvjet liječenja je i noć ili zatamnjena prostorija.

• Traži od osobe da u periodu dok traje liječenje bude nečista, džunup, da ne obavlja vjerske dužnosti (npr. namaz) i drugo, pravdajući to time da šejtan napada onoga koji dosljedno izvršava vjerske dužnosti, što bi otežalo proces liječenja.
• Prizivanjem džina, vladara džina sa kojima dogovara izliječenje bolesnika.
• Od samog bolesnika bude traženo da prinese žrtvu džinu kao molbu istome da prestane sa uznemiravanjem. Prinošenje žrtve nekada treba biti upućeno nekome od umrlih, dobrih muslimana, ili umrlim, svecima drugih vjera.
• Bolesnik treba donijeti sahiru dio tijela (bilo koga) umrlog: kosa, nokti; vodu skupljenu nakon kupanja umrlog; zemlju sa kabura, grobova; dijelove nišana, nadgrobnih spomenika i dr.

• Od bolesnika traži da u tačno određeno vrijeme, na specifičnim mjestima, priziva duhovne snage (vradžbinama koje sihirbaz bolesniku prethodno predoči) od kojih će zatražiti otkanjanje tegoba.
• Ako odbija da liječi bolesnika, a uz opravdanje da za to nema dozvolu od svojih duhovnih vladara, ili da bolesnik ne zaslužuje milost duhovnih vladara.
• Ako za sebe tvrdi da je na statusu većem od Allahovog Poslanika, s.a.v.s., da je sam poslanik i da je njegova objava dokinula prethodnu, a samim tim i dovoljna i jedino potrebna kao lijek bolesniku.
• Ako tvrdi da može dovesti sihirbaza koji je postavio sihir, pa to i učini ali navodnog sihirbaza vidi samo bolesnik (prisutni to nisu u stanju). Navodni liječnik je sihirbaz koji je džina, svoga saradnika doveo u očekivanom liku sihirbaza (postavljača sihira).

Odgovorio Almin Omerasevic!

Sunna
Mlađi član
Postovi: 154
Pridružio se: Uto Jan 23, 2007 3:40 pm
Lokacija: Skandinavia

Re: Tema o sihru i dzinsko-sejtanskom uticaju

Post od Sunna » Pet Feb 05, 2010 9:50 am

Boravak dzina u kuci/stanu

Pitanje:

Es-selamu alejkum!

Ja sam imala problem napada dzina mnogo godina neznajuci ustvari sta je to. Trajalo je godinama i samo se pogorsavalo sve dok nisam pocela obavljati NAMAZ. Zahvala pripada samo Allahu, swt, jer onakvu situaciju (napade dzina) samo Allahova, swt, moc moze otkloniti. Sa vase stranice procitah pred spavanje primjenjivati: ABDEST, SURE IHLAS, FELEK, NAS ,TESPIH zatim sura KAFIRUN obogati se i s tim pa kazem HVALA MILOSTIVOM ALLAHU stanje se dosta popravilo. Redovno ucim na vodu i poprskujem po stanu, ali cim prode odredeno vrijeme ponovo pocinju napadi, a uznemirenost primjecujem i kod djece. Pitala bih samo da li je moguce da dzini imaju utjecaja i na djecu cak i na novorodence ili ja to samo mislim? Moram napomenuti da je sve se pogorsalo otkad smo promjenuli mjesto stanovanja. Redovno slusam suru El-bekare i kad bih sjela i zazmirila da je slusam skoncentrisano poceli bi jaki trzaji ocnih kapaka, pa bih upitala kakvi su to simptomi?

Odgovor:

AlejkumusSelam!

Slava i zahvala pripada Allahu swt. Iz vašeg pitanja se ne vidi o kakvoj vrsti napada se radi. Ne mogu čak ni odgonetnuti da li se uopce radi o džinskim napadima. Šta god da je u pitanju, hvala Allahu swt pa se stanje popravilo.
Mjesto stanovanja može biti jedan od uzroka nastanka ili pojačavanja već postojećeg problema. Ako je kuća onečišćena alkoholom, slikama ili kipovima ljudi i životinja, ako prethodni stanari nisu pazili na čistoću, ako su u toj kući boravili sljedbenici knjige, vatropoklonici, oni koji za sebe tvrde da su ateisti, satanisti …, - sve to može biti razlogom da su takvu kuću džinni prepoznali kao mjesto pogodno za život, a nakon toga je i prisvojili. U tom slučaju moralo bi im se objasniti da taj objekat njima ne pripada i da ga moraju napustiti.

Napominjem da su takvi, ekstremni slučajevi jako rijetki. Najčešće je dovoljno učenje Kur`ana, namaz, …, da džinni napuste kuću u koju usele muslimani. Zbog svega ovoga ne mislim da se stanje moglo u tolikoj mjeri pogoršati promjenom stanovanja, ili bi efekti promjene mjesta boravka bili kratkotrajni. Simptom trzaja očnih kapaka nekada znači boravak džinna u tijelu osobe, ali nekada i nije tako. Očni kapci nakon što ih zatvorite i sami počinju da se trzaju. Provjerite ovo jednom, pa uporedite sa reakcijom u toku slušanja. Dalje, nemojte se skoncentrisati dok slušate rukju/Kur`an. Skoncentrišite se na Kur`an, njegovu milozvučnost, blagodati…

Nikako se nemojte skoncentrisati na iščekivanje reakcija, moguće prisustvo džinna ili nešto drugo. Ovo je greška koju mnogi prave. Tad se jave neke od reakcija čak i kad čovjek nema problema. Jave se upravo zbog iščekivanja, straha i nade koju čovjek ima, a koju usmjeri ka onome što džinni mogu ili ne mogu. Neki od džinna koji i samo usputno borave u vašoj kući mogu da izazovu reakciju na tijlelu što kod vas može prouzrokovati veliki strah, a takav strah je jedno od stanja koje otvara vrata džinnu na tijelu osobe.

Pokušajte suru Al-Mulk čitati/učiti u svakom namaskom vremenu po jednom - desetak dana, i više, ako je moguće. Ako ovo niste u mogućnosti, onda onoliko puta koliko ste to u mogućnosti. Idealno bi bilo da zajedno ili naizmjenično čitate vi i vaš muž, čak i djeca ako su za to sposobna.

Na kraju, ostao sam dužan odgovoriti da li džinni imaju uticaja na djecu. U jednom od prethodnih pitanja sam pozitivno odgovorio, pa se potrudite da to pročitate. Ali, nikako nemojte brinuti jer za to nemate razloga. Buharija, Muslim, Nesaija i Ibn Madže bilježe od Džabira b Abdullaha da je Allahov poslanik, Allah ga blagoslovio i spasio, kazao: "Kada nastupi prvi akšam uvedite vašu djecu u kuće, jer se u to doba šejtani aktiviraju. A kada prođe taj period možete ih pustiti napolje. Kada hoćete da spavate vi zaključajte vaša vrata učeći Bismillu, jer na taj način zaključana vrata šejtani ne mogu otvoriti, poklopite vaše posuđe sa Bismillom i ugasite vaše svjetiljke".

Ovakvo upozorenje Poslanika saws u postupanju s djecom samo je jedna od potvrda da džinni i šejtani mogu i spram njih ostvariti svoj uticaj. Dovoljan nam je Allah, swt, i divan je On zaštitnik.

Odgovorio Almin Omerasevic!

Sunna
Mlađi član
Postovi: 154
Pridružio se: Uto Jan 23, 2007 3:40 pm
Lokacija: Skandinavia

Re: Tema o sihru i dzinsko-sejtanskom uticaju

Post od Sunna » Pet Feb 05, 2010 9:56 am

Veliko uznemiravanje od dzina i strah od lijecenja Kuranom


Pitanje:

Selam alejkum!

Ova sestra nam je ranije slala pitanje i objasnila kako je dzinni strahovito bihuzure

Osjecam da sam dosla do zida i dalje nemam kud. Evo upravo je sad pola 6 u jutro, jos jedna noc se nize u niz drugih nespavanih noci pune straha od dzinna. Straha jednostavno da se okrenem u postelji na drugu stranu, a kamoli da zaspem. Umorna sam. Moj muz je, hvala Allahu, dobar prema meni, ali u vezi s ovim mislim da ne trebam ocekivati neku podrsku, jer on kaze da sam u zadnje vrijeme puno cilala o ovim stavarima i da me toga strah.

Ali ja mislim da je i njega strah samo nece pa prizna. No kako god, ja sam moram nesto da ucinim. Moram vam priznati da me je smrtno strah i ovoga lijecenja Kur'anom, jer sam se kratko usudila pogledati na you tube kako bi moglo to da bude, ali mozda bolje da nisam. Zarko cekam na vas odgovor i zelim se najbolje vama i vasoj familiji i puno hvala.

Odgovor:

Slava i zahvala pripadaju samo Allahu swt. U jednom od prethodnih pitanja spomenuo sam učača rukje u Stuttgartu, Hamzu Subašića. U Beču postoji Muhamed Feredž (praktikuje grupno učenje, pa ako je moguće birati birajte onoga koji radi s pojedincima; ali, svakako je njihov pristup ispravan). Bilo šta da vam kažem da prakikujete, dovest će da ću vam na kraju kazati da potražite nekoga ko uči rukju. Ovo ni zbog čega drugog osim što će praktikovanje bilo kakvih unaprijed pripremljenih terapija učiniti da se, ako pretpostavimo da imate problem s džinnima, osjećate i nelagodnije. Ne bi to bilo ništa strašno, ali uz ono što sad osjećate ne treba vam i dodatno opterećenje.

Ipak ću vam reći nekoliko stvari koje treba da uradite ćak i ako odlučite posjetiti nekoga ko liječi Kur`anom. Prvo, u kući/stanu puštajte ezan nekoliko puta svakoga dana, neovisno o namaskim vremenima. Ne mora biti preglasno niti da boravite u prostoriji gdje uči. Zaspite sa ezanom i čim se probudite pustite ezan, makar to bilo i nekoliko puta svake noći (naravno, ne preglasno). Ako se budete budili nekoliko puta, za nekoliko dana će se to svesti na minimum ili se uopće nećete buditi (sa ili bez straha).

Svaki dan 7x puta učite suru Al-Mulk (u svakom namaskom vremnu po jednom, zadnje što uradite pred spavanje i prvo što uradite nakon buđenja) Ovo radite 7 dana, a nakon toga proslijedite mail braći koja uređuju ovu stranicu sa opisom vašeg stanja, pa ćemo odlučiti kako dalje. Svakako mislim da će noći Allahovom swt voljom biti drugačije, ljepše.

Bilo bi nepošteno da vam kažem da vaš muž nije djelomično upravu. Gledanje liječenja na dvd-u će sigurno izazvati strah, nelagodu, čak i odbojnost prema ovom činu. Vjerujte mi na riječ; jako je malo slučajeva, bolesnika u stanju u kakvom ih vidite na dvd-u. Čak i oni sa simptomima težih bolesti bivaju tretirani bez ispada kakvi se obično prikazuju. U većini slučajeva rekacije se kanališu i svode na minimum. Rekacije nisu mjerilo bolesti, niti napretka u postupku liječenja. Ali, eto, neki ljudi radi pouke ili možda i lične promocije namjerno izazivaju ekstremne reakcije kako bi kod ljudi ostavili `trag` liječenja Kur`anom.

Mnogi bi danas radije otišli `pod nož` (na operaciju) nego na liječenje Kur`anom baš zbog ovakvih postupaka nekih neodgovornih ljudi. Liječenje Kur`anom je uzvišeni čin, najodabraniji lijek za najodabranije Allahove swt robove (“Mi u Kur`anu obajavljujemo ono što je lijek i milost vjernicima, a navjernicima on samo propast povećava.” El-Isra, 82).

Jako dugo posmatram rekacije ljudi koji prvi put prisustvuju liječenju. Često su reakcije i strahovi prije liječenja veći nego reakcije u toku samog učenja. Zato, odlučite li posjetiti nekoga ko liječi Kur`anom, odbacite `strah youtube-a` od sebe. Slušat ćete Allahov swt govor, prisustvovati demonstraciji Njegove uzvišenosti i pronaći u milosti Kur`ana lijek za sebe. Zaboravite džinne, zaboravite da vam neko uči da otjera džinne od vas, zaboravite priče koje ste čuli. Odete li slušati rukju, otišli ste slušati dovu Allahu swt vašeg brata u vjeri, dovu koja pred Allaha swt ide prije drugih.

Zamislite kad se prehladite da vam neko kaže da se u vama nalaze milioni bakterija, virusa koji izgledaju ovako i onako, koji imaju ovoliko pipaka, ovoliko se brzo umnozavaju, u vaš organizam dospijevaju na ovaj ili onaj način, trenutno su tu i tu, rade vam …, i tako dalje. Bio bi to veliki strah. Vi jednostavno o tome ne razmišljate nego popijete tabletu ili čaj. Nemojte razmišljati o džinnima. Oni su virus prehlade u vašem organizmu, a izliječit ćete ga najboljim, najljepšim lijekom.

Odgovorio Almin Omerasevic!

Sunna
Mlađi član
Postovi: 154
Pridružio se: Uto Jan 23, 2007 3:40 pm
Lokacija: Skandinavia

Re: Tema o sihru i dzinsko-sejtanskom uticaju

Post od Sunna » Pet Feb 05, 2010 10:02 am

Kosti iznad ulaznih vrata


Pitanje:

Esselamu alejkum,

prije nekoliko dana našla sam u plastičnoj vrečici 3 kosti, izgledom i veličinom podjećaju na životinjske.Bile su iznad ulaznih vrata. Koliko su vremena tu nisam sigurna jer se niko nije penjao na tavan. Ja sam ih uklonila sa ulaznih vrata naravno imala sam abdest i učila sam cijelo vrijeme ajetulkursij i ostale sure za zaštitu. Prije nekoliko godina prof. Mahmut Karalić mi je učio rukje a Allahovom voljom sam izliječena. Puno sam informisana i imam dosta knjiga redovno učim zaštitu svaki dan i praktikujem vjeru.

Nisam primjetila na sebi simptome, ali moj muž kada sluša rukje ili suru Bekare(pred spavanje na telefonu) ima ružne snove i uvijek se bori sa nekim sihirbašicama . Klanjala sam nočni namaz nekoliko noči i učila dove da mi Allah dž.š pokaže ko mi je to uradio, 4. noč sam sanjala komšinku koja mi je rekla da ne diram sihir da če me to ubiti ,a ja sam njoj rekla da se ne bojim ni nje ni njenog sihira već samo Allaha dž.š.. Šta da uradim sa kostima, odnosno šta mi vi savjetujete ? Da vas Allah dž.š.nagradi za vaš trud i rad.

Odgovor:

AlejkumusSelam!

Slava i zahvala pripadaju samo Allahu swt. Kosti koje ste pronašli zapalite, a zatim potopite u vodu na koju je naučeno: Al-Bekara 102, Al-A`raf 117-122, Junus 81-82, Ta Ha 69 – sve po 7x. Ako kosti izgore potpite pepeo, a zatim ga nakon nekoliko sati zakopajte. Ako ne budu izgorile toliko da se smrve ipak ih potopite i postupite na isti način – zakopajte ih.

Sihirbaz zna kad onaj kome je napravio sihr rješi ili tek rješava sihr. Naravno, sihirbazi nemaju znanje o skrivenom nego se dešava sljedeće; džinn koji je izvršilac sihra (ili više njih) kad napuštaju tijelo pod pritiskom ibadeta oboljelog, učenja rukje ili uništavanjem predmeta sihra, vraćaju se sihirbazu (oni su potčinjeni sihirbazu i moraju se vratiti, bilo da su mu potčinjeni direktno ili da je njihov vođa potčinjen sihirbazu). Ako je jedan džinn izvršilac sihra odmah se vraća sihirbazu, a ako je više njih makar svi ne napustili osobu oni koji to urade vraćaju se sihirbazu. Sihirbaz će tad vjerovatno napraviti novi sihr (ugovor sa istim ili drugim džinnima).

NAPOMENA: Zbog ovakve mogućnosti razvoja događaja od iznimne je važnosti za oboljelog da se čvrsto drži propisanih ibadeta i zaštite (zikrova). Ako se nakon prestanka dešavanja problema izazvanih sihrom osoba opusti prijeti joj opasnost da ponovo bude ugoržena sihrom – čak i kad prvi sihr nije u potpunosti riješen.
Teški snovi vašeg muža ne znače da je opsihren. Također, vjerovatno se ne dešavaju samo kad sluša suru El-Bekare, kako ste to opisali. Takvi snovi mogu da budu rezultat opterećnosti pričama o sihirbazima i njihovoj navodnoj snazi, njihovoj brojnosti u nekom mjestu, … Šejtan svakako djeluje na čovjeka i preko snova, pa mu ovo može biti olakšavajući momenat. Također, takvi snovi mogu da budu znak da neko pokušava učiniti sihr, iako mislim da to nije slučaj ukoliko se dešava samo ovo što ste spomenuli u mailu (teški snovi).

Ne mogu tvrditi bilo šta vezano za vašu dovu i snove koje ste usnili. Ali, opasnost dove je očekivanje ili prethodno znanje. Često osobe već imaju sumnju spram nekoga i dovu upućuju samo da bi dobili potvrdu. Tad san koji ste usnili ne znači ništa, ili je zasigurno džinsko djelovanje. Vi nemate koristi od saznanja o osobi koja vam pravi sihr jer bi se jako pazili kontakta s tom osoboma, a istovremeno bi bili jako `otvoreni`, neoprezni prema drugim osobama koje također mogu potencijalno opasne (sihirbazi). Također, takvim snom ili saznanjem biva ugoržena porodica osobe koju ste usnili, a da ista pred Allahom swt može biti potpuno čista. Čast muslimana je svetinja. Zato, čuvajte se da ne udarite na istu.

Almin Omerasevic!

Sunna
Mlađi član
Postovi: 154
Pridružio se: Uto Jan 23, 2007 3:40 pm
Lokacija: Skandinavia

Re: Tema o sihru i dzinsko-sejtanskom uticaju

Post od Sunna » Sre Feb 10, 2010 5:56 am

Muce me strasni snovi


Pitanje:

Es-selamu alejkum!

Vec duze vreme me 'muce' strasni snovi. Iako izvrsavam propisane farzove, a i pred spavanje cesto legnem sa abdestom, proucim po sunnetu propisane dove, opet sanjam uzasne snove bez smisla i cesto se osecam mnogo lose posle toga. Da li moze postojati povod za ovo? Da vas Allah nagradi!

Odgovor:

Slava i zahvala pripadaju samo Allahu swt. Da, može postojati povod. Cesto ne znaci dovoljno. Sestro, abdest pred spavanje, i zikrovi koji uz to idu ne bi smejli biti `cesti`. Morali bi biti neprestani – svaku noc, bez iznimke. Da bih odgovorio da li ti teski snovi imaju veze s džinskim djelovanjem, morao bih imati 2-3 sna napisana (ne mora biti presiroko, ali moram vidjeti sustinu). Ipak, ako pretpostavimo da se ti snovi cesto desavaju, i da su rezultat dzinskog djelovanja, nemam sumnje da u kuci ima necega cega ne bi trebalo biti (zapisi/hamajlije, likovi/kipovi ljudi ili zivotnja, alkohol, …). Mislim da ne grijesim, ali ako to cinim, volio bih da ova sestra to napise, da me ispravi.

Prvo sto bi trebali uraditi je sljedece:

- svaku noc, cijelu noc u prostoriji u kojoj spavate ostavite da uci Ezan. Ne mora biti preglasno, ali obavezno to činite odredjeno vrijeme, najmanje 21 dan. Vasi snovi, ako su rezultat dzinskog djelovanja, sigurno ce prestati. Ovo za sobom povlaci nesto drugo. Naime, čak iako snovi prestanu bit ce to znak da pri vama ima magnet koji ih privlaci (ili je u pitanju sihr, ili ste im cak i `bez razloga` interesantni). U tom slucaju, napisite nam i ono ste vam se desava na javi i da li je prestalo praktikovanjem ovoga sto cemo dogovoriti. Tad cemo odrediti dodatnu terapiju shodno rekacijama koje se dese ili izostanu.

- ako vas ti snovi bude, ma kako vam tesko bilo, ustanite i proucite E`uzu, abdestite i klanjajte dva ili vise rekata dobrovljnog namaza. Cinite ovo onoliko puta koliko se puta budete budili, makar vam to predstavljalo teret.

- snimite vise puta Ajetul-kursijj i slusajte nekoliko puta u toku dana, makar i jednom. Svakako, bolje je da to cinite vise puta (npr. poslije sabaha, ikindije i jacije). Pred slusanje abdestite, a u toku slusanja skoncentrisite se na Kur`an i nista ne radite (nemojte citati, pricati, …). Sve sto sam spomenuo radite ne manje od 21 dan, a snovi ce u tom preiodu Allahovom voljom prestati.
Svakako, napravite dnevnik promjena u ovom periodu.

Ne morate pisati nasiroko, ali svakako pisite sta se sve desavalo, po danima u kojima se desavalo. Tako cemo moci napraviti dodatni program/terapiju za vas, bude li potrebe. Neka vam Allah podari bogatstvo Svoje milosti na javi i u snovima.

Odgovorio Almin Omerasevic!

Ivanka 99
pisem pomalo
Postovi: 16
Pridružio se: Pon Jan 11, 2010 7:31 pm

Re: Tema o sihru i dzinsko-sejtanskom uticaju

Post od Ivanka 99 » Ned Feb 14, 2010 8:40 pm

Halo, ja nisam muslimanka ali imam veliki problem i nadam se da dobijem odgovor ili savjet. Zivim u Minhenu a rodjena sam u BiH, dolazim iz mijesane familie. Prije 7 godina dozivela sam veliku nesrecu i dan danas patim, stalno sam bolesna i sama bez igdje ikoga.Moja sestra me nagovorila i odvela kod jedne zene u Graz, ona se zove Hajra. Iako nikada nisam zeljela sa tim stvarima posla da imam ipak sam otisla jer sam i prije sa zdravljem i brakom probleme imala. Kada smo dosle kod te zene, ona mi je rekla da mi je vracano... Nakon toga me provukla tri puta kroz nekakav zatvoreni krug sa negativnim slikama(zlo oko, mrtva glava , noz...) nista lijepo nije na tome bilo. Ja sam nju pitala zasto su to sve lose stvari na tome a ona rece da me cuva od zla. Imala sam veliki strah. Posle toga bila sam kod moje sestre i ta zena je navodno nocu ucila za mene. Tu noc sam mislila da cu da poludim stalno me pratilo nekakvo crveno oko, nisam mogla spavati ali moja sestra nije reagovala.Nosila sam i flasu ulja od te zen e i stavila pred crkvu kao da mi sve kao podmazano ide ali nista od toga ja ima samo nesrecu. Slijedeci dan je ta Hajra dosla kod sestre i opet me provukla kroz taj krug 3 puta i dala mi vodu skojom treba da se perem mislim 30 dana - lijeva ruka- desna noga i obrnuto i da je pijem, stan poskropim , i opet me sestra u mom stanu kroz taj krug u mom stanu provukla ija nju,tako je ona rekla.. U to vrijeme sam bila vec 9 godina udata ali smo imali bracne probleme pa mi je dala secer i rekla da ja dam svome covjeku svoju krv, da cemo imati lijepi zivot, djezu i da ce on za mene sve da uradi. Kad me sestra vozila nazad meni je jako lose bilo, tresla sam se po cijelom zijelu, nisam mogla normalno niti da hodam ali moja sestra nije nista reagovala. Mislila sam kad ja dodjem kuci sve cu ja da bacim. To je bilo vrijeme Uskrsa. Kada smo kuci dosle moja sestra je ostala par dana da ja to sve napravim kako je ona rekla.Prvo zlo je bilo da me moj covek napustio, sada je kod njegove familie. Meni nije bilo nikako dobro, plakala sam i mislila da ce da me prekine, moje lice se promijenilo i smrsala sam 9 Kg., samo dusmane imam, samo narod da nesto hoce od mene. Moj covjek nije htio nista da mi vjeruje a nije zelio nazad. Ta zena mi je rekla da on meni nece vjerovati a sesta isto tako a odvojila me i od brace tako da nemam nikoga.Sestra mi je rekla da je ona mog covjeka od mene poslala jer on nije za mene. Kad se sjetim tih dana i danas zelim da umrem, anemam snage da se ubijem. Rastala sam se nakon 5 godina jer sam vidjela da on mene vise ne zeli, sta da radim. Prije godinu dana dodjem ja sebi, vrati se moj izgled lica, malo se oporavila. U to vrijeme upoznam coveka kojem sam se ja svidjela i on meni. Sa njim je jako lijepo bilo 2- 3 mjeseca,bila sam tako sretna da nisam vise sama.Onda se to zlo vratilo, meni nije bilo dobro, opet sam i vise smrsala iako sam puno jela, zelio je djete a ja nisam mogla da zanesen, stim su pocele svadje, poceo da me udara, da me vara. Onda sam prekinula tu vezu teskog srza ali sam jako zalosna i opet sama. Moze li meni iko da pomogne, da mi kaze sta je meni napravljeno i kako pomoci? Naisla sam na ovo samolijecenje Kuranom. U Internetu sam molitve nasla iako nisam muslimanka pokusavam sa vodom, medom i uljemm da sama sebi pomognem. Zahvaljujem i pozdravljam

Senad
Veteran
Postovi: 1054
Pridružio se: Čet Apr 21, 2005 7:43 am
Lokacija: Doboj Istok
Kontakt:

Re: Tema o sihru i dzinsko-sejtanskom uticaju

Post od Senad » Ned Feb 14, 2010 8:59 pm

Esselamu alejkum
Mir božiji

Samo kada bi htjela da ovu svoju priču prebaciš u pitanja i odgovori zaista je iskrena i slikovito obrađenno tako da se nebi izgubila u ovim postovima koje postavlja seka Sunna.......

klikni na pitanja i odgovori i nova tema daj joj naziv pa da vidmo kako da tio pomognemo. Jedno je sigurno da si na pravom mjestu ostaloje sve do tebe.... Ako moderatori ovo ne prebaci , uradi novu temu aa ovo će oni da izbrišu kada pogleaju...

Esselamu alejkum

Sunna
Mlađi član
Postovi: 154
Pridružio se: Uto Jan 23, 2007 3:40 pm
Lokacija: Skandinavia

Re: Tema o sihru i dzinsko-sejtanskom uticaju

Post od Sunna » Sub Feb 20, 2010 10:29 pm

trazio datum rodjenja i ime majke


Pitanje:

Esselamu alejkum!

Uh, sto me zabrinuste pa odlucih da vas pitam jer nemogu nikako sam doci do odgovora?Moja zena je pocela imati napade dzina pa sam saznao za covjeka koji zivi u Bosni.Nisam ga posjetio nego telefonom smo pricali trazio mi je njeno ime datum rodenja i ime majke.Kad sam ga nazvao nakon sat vremena rekao mi je da treba da uci Ajetul-kursij, sure Ihlas, Felek, Nas po 7 puta ove sure svaki dan i dovu te da nauci to isto na vodu a i na saku soli pa da to prokuha, ohladi i poprsce coskove.Ona se bolje osjeca mada opet desavaju se napadi dzina povremeno ali me je strah pa zato trazim pomoc da li on nije sihirbaz kad se sluzi podacima.

Samo da navedem da je pomenuta osoba obavila i Hadzdz.Naplate nikad nije uzimao i nije ih trazio ali sam ja svojom voljom hediju ucinio.Bio bih zahvalan ako mozete odgovoriti na ovo pitanje.Nek vas Allah Svevisnji nagradi za ovako korisne savjete koje pruzate ljudima!

Odgovor:

AlejkumusSelam!

Slava i zahvala pripadaju samo Allahu swt. O traženju takvih ili sličnih podataka u svrhu liječenja već smo govorili u nekom od prethodnih pitanja/odgovora. Ne znam da li je čovjek koji vas je tražio podatke sihirbaz ili ne, ali znam da sihirbazima za rad trebaju takvi podaci. Zato, klonite se tog čovjeka. Ako jest sihirbaz opasno je imati bilo kakvog kontakta s njim, a ako nije onda je varalica koji koristi tuđu nevolju; teško da pri njemu ima dobra.

Što se tiče onoga što vam je preporučio da učite, odnosno da uči vaša supruga, u tome nema ništa loše. Naravno da je Kur`an lijek onima kojima je i uputa, pa je razumljivo zašto je vašoj supruzi lakše. Međutim, to nije i način otklanjanja džinskih napada. Obzirom da u pitanju niste naveli ništa o načinu dešavanja napada, ne mogu vam preporučiti bilo šta, osim da i supruga i vi ustrajete u činjenju onoga s čim je Allah swt zadovoljan, ali i da se okanete onoga s čim nije. Ako se nad vašom suprugom uistinu dešavaju džinski napadi posjetite nekoga ko liječi Kur`anom, ili napište mail sa opisom onoga što smatrate da jest džinski napad kako bismo vašoj supruzi pripremili određeni program/terapiju kojom će inšaAllah ti napadi biti spriječeni. Neka vas Allah swt pomogne u dobru.

Almin Omerasevic!

Sunna
Mlađi član
Postovi: 154
Pridružio se: Uto Jan 23, 2007 3:40 pm
Lokacija: Skandinavia

Re: Tema o sihru i dzinsko-sejtanskom uticaju

Post od Sunna » Sub Feb 20, 2010 10:34 pm

Ko mi je bio u kuci ?


Pitanje:


Selamu alejkum!

Prije nego sto cu napuniti 17 godinu bio sam veom strasljivo dijete, strah me je bilo skoro pa svega a narocito uvece kraj mezarja proci. Uvijek kada sam isao kod prijatelja, pa morao proci kraj mezarja morao me je uvijek neko pratiti. Bilo ke je sramota jer sam vec odrastao i pitao sam se koliko cu se jos svega toga bojati.
Ali do jedne noci, kada sam bio sam u kuci. Roditelji su mi otisli na sijelo, ja sam bio sam u svojoj sobi i gledao tv.

Cuo sam nakon izvjesnog vremena spoljasnja vrata t.j. bravu, u tom trenutku sam mislio da mi roditelji vec dolaze kuci, ali upitao sam se zasto toliko rano?
Toliko sam bio zainteresovan za film, da sam zaboravio za bravu, dok nije reklama bila. Pitao sam se onda sta je ono bilo, ko mi je bio pred vratima i pokusao uci?
Trazio sam normalna rijesenja sta je to moglo biti samo da sebe smirim. Nakon kratkog vremena i dalje sam gledao film, do tog trenutka, dok nisam cuo vrata na hodniku, zvuk je bio, kao da ih je neko zatvorio. Molio sam Allaha dz.s. da su to moji roditelji, ali nije me niko pozdravio (kao i uvijek sto rade) niti su upalili svijetlo. Odmah nakon zvuka vrata s hodnika, culo se par koraka na hodniku (imamo tepih preko plocica, a one nisu cvrste na nekim mjestima), strah me je bilo, znao sam da je nesto u kuci, nesto ne ljudsko. I nakon tih koraka, cuo se prag kao i nekoliko koraka u mojoj sobi.

Kako se to sve desavalo, okrenuo se nisam, bio sam u soku. Bilo mi je onda 100% jasno da nisam sam u sobi, neznam sto se desavalo samnom u tom trenutku ali okrenu sam glavu i hvala Uzvisenom Allahu nisam nikog vidio (i ako bi volio da sam nesto ili nekog vidio, bolje je bilo da nisam) i pored toga rekao sam t.j. upitao sam: "Ko je to, ako je neko ovdje neka mi se pokaze?!" Nije se nista desilo.

Nakon sat vremena dosli su mi roditelji kuci, Mati je usla na vrata i odmah me lijepom rijeci (kao i uvijek) pozdravila i usla u moju sobu. Vidila je odmah po meni, da nisam nesto uredu, jer sam bio kao izgubljen i blijed u licu. Rekao sam joj da mi nije nista, ali Mati kao Mati zna da nesto nije uredu samnom, dugo sam razmisljao dal da joj kazem, koliko je bila zabrinuta i rijecima nagadala sta mi je moglo biti, odlucio sam da joj kazem (i ako sam mislio da ce misliti da sam poludio). Bila je zabrinuta, ali mi je povjerovala svu pricu, i upitala me je zasto nisam nesto proucio, jer je znala da cesto citam Kur'an ili ucim Sure. Ali u onome trenutku Boze Oprosti nije mi palo na pamet.

Taj dan mi je jos dan i danas u glavi i ostace uvijek uz mene, jer od toga dana sam sav strah izgubio koji sam imao hvala Uzvisenom, cak mezarja nisu problem. Neznam sta mi tu noc dolazilo u kuci, da li je dobro, da li je lose? Kazem sam sebi, ako je nesto lose bilo, zasto mi je strah uzeo, zasto ne drugu emociju ili zasto mi nije nesto uradilo tu vece? Pitanja i pitanja. Cesto se sjetim te noci ili je prepricavam ozbiljnim prijateljima ali uvijek mi suze krenu na oci i jeza iskoci kao i sada.

Odgovor:

AlejkumusSelam!

Slava i zahvala pripadaju samo Allahu swt. O ovome što ste spomenuli može se kazati mnogo čega, ali na kraju se zaključak može svesti na jednu ili dvije rečenice. U svakoj kući borave, osim ljudi, i džinni. U kućama vjernika vjernici, u kućama onih drugih oni drugi. Zakon koji vrijedi ljudima vrijedi i džinnima, a taj je da nema ostvarivanja kontakta sa drugom `vrstom`. Tako, džinni vjernici borave u kućama muslimana, slušaju Kur`an i zikrove ljudi, …, jedu ostatke onoga što su prethodno jeli ljudi (zbog toga je potrebno obavezno odmah nakon završetka jela čistiti posude iz kojih se jelo, ili ih ne držati poklopljene).

Džinni muslimani ne smetaju stanovnike kuće u kojoj borave, ne miješaju se i ne ruše sklad stanovnika, muslimana, vjernika. Ova ravnoteža ipak nekada biva narušena. Ako u kući postoje slike ili kipovi ljudi ili životanja, ako ima alkohola, ako se sluša muzika, …, onda kuću posjećuju i džinni nemuslimani, nevjernici, ili muslimani koji u srcima nemaju vjere. Uznemiravaju ljude i čine ih nesigurnima, bilo na javi ili u snovima. Također, i džinni muslimani mogu da uznemire ljude, stanovnike određene kuće kad ovi postanu nemarni prema vjerskim obavezama, ili ustraju u griješenju. Čak se dešava da neki džinni uplaše, rjeđe povrijede ljude kako bi ih vratili pravim vrijednostima (ovome sam nekoliko puta i sam svjedočio). Naravno, ovaj postupak džinna nema opravdanja čak ni sa ispravnim nijetom.

Škripa vrata, koraci, pomijeranje stvari, i drugo mogu biti znakovi prisustva džinna jer, kao i ljudi, i oni mogu proizvoditi/izazivati ovakve zvukove. Svakako, to nije problem niti nešto `nadnaravno`. Kad čovjek zna da džinni postoje, da moraju živjeti, a time i boraviti na određenim mjestima, onda ovakva dešavanja nisu problem. Vjernik nikad nije sam u milosti ili nemilosti šejtanima i džinnima. Vjernik je uvijek pod zaštitom Onoga čija zaštita ne može biti srušena.
Strahovi od noći, mezarja, ili nepoznatog uopće nisu problematični. Neki pokušavaju pogrešno definisati, postaviti činjenice pa kažu da su ovi strahovi znak da se čovjek boji nekoga ili nečega sem Allaha swt, i da to slabi čovjekovu vjeru.

Ovo, naravno, ne stroji. U prirodi je ljudi da se plaše, ili samo osjećaju nelagodu pri susretu s nepoznatim. U tom slučaju trebalo bi samo prizvati Allaha swt kao Zaštitnika, i tad strah prethodi jačanju vjere, a nikako slabljenju.

Ovdje ću morati spomenuti nešto što nema direktnu vezu sa pitanjem, i što bi mnogima možda moglo promaknuti. U vašem mailu javlja se jedna pravilnost koja čovjeka ne može ostaviti ravnodušnim. Riječ `majka` pišete velikim slovom. Subhanallah! Ova riječ i treba biti pisana samo velikim slovom. Majka.

Almin Omerasevic!

Odgovori