Sihr

Sve što je za pouku, bujrum pisite ovdje kao novu temu radi ljepše preglednosti

Moderatori: Haris, EMIRgr, Yassin

Odgovori
AbuAmRibnFadL
Veteran
Postovi: 897
Pridružio se: Čet Apr 14, 2005 3:20 pm
Kontakt:

Sihr

Post od AbuAmRibnFadL » Pon Apr 18, 2005 9:58 am

selam alejkum we rahmetullahi we berekatuhu

Sihr je sve ono tajno i nepoznato cime se zeli nanijeti bol i steta ljudima. On je mjesavina vradbine i magije koje u biti stvaraju dojam stvarnog stanja, sto je laz. Isto dako sihr predstavlja i tajno puhanje u cvorove od strane sahira (vracara) putem kojih kontaktira sa sejtanima neb i li naskodio onome kome je sihr namijenjen. Inace, sihr je dobro poznata sejtanska vjestina i drevnim narodima. Inace sihrom sus e kroz historiju vracari varali i zavodili ljude kratke pameti sluzeci sejtanima, nasilnicima, tagutima, vladarima i svojim licnim prohtejvima. Sahiri su kroz historiju zaradivali, a i danas zaraduju ogromne svote novca kojeg uzimaju, uglavnom od veoma siromasnih ljudi slabog imana i niskog nivoa inteligencije. Medutim, dosta cestslucaj je da i milioneri potpadnu pod uticaj sahira koji ih veoam strucno ‘iscjede’. Sahiri trpaju u svoje stomake samo vatru, kraduci ljude, a na Sudnjem danu ce biti zestoko kaznjeni, kao sto je spomenuto u Kur’anu i sunnetu. Sahir ne moze uspjeti u sihru sve dok sebe ne preda na robovanje sejtanu. Sto je vredniji u robovanju ovom prokletom stovrenju, to je bolji i uspjesniji u shiru. Uslov kojeg sejtan postavlja sahiru za uspjeh u njegovom sihru jeste potpuni kufr i sirk u Allaha dz.s. i potpuno neprijateljstvo prema Allahu i Njegovom Poslaniku. Sejtan nareduje sahiru cinjenje djela koja izazivaju srdzbu Uzvisenog, pa i pored iskrenog robovanja sahira prokletom sejtanu, sejtan ga uvijek izdaje i ostavlja na cjedilu u pravo u momentima kada mu je najpotrebniji. Na kraju sjetan ce ga se potpuno odreci kada ce oboje biti baceni u vatru dzehennemsku ali prije toga ce ga potpuno unistiti na dunjaluku
IbnKuddame, rahimehullah, kaze:”Sahir cini kufr time sto proucava sihr i djeluje s njim. Sahir je kafir bez obzira da li on vjerovao da je sihr haram ili ne. Neki ljudi misle da je sihr samo veliki grijeh ne mogavsi da shvate da je to kufr i robovanje sejtanima i dzinnima koji nisu nista jaci i sposobniji od covjeka.” Imam Muslim rahiemehullah u svom ‘Sahih-u’ prenosi od Poslanika, s.a.v.s.:”Ko podje vracaru i upita ga o necemu, namaz mu se nece primiti cetrdeset dana!”. Ebu-Hurejre r.a. kaze da je Poslanik s.a.v.s, rekao:”Kop ode vracaru i povjeruje u ono sto ovaj govori, porekao je ono sto je objavljeno Muhammedu s.a.v.s.” (Prenosi Ebu-Davud)
Ovi hadisi dovoljno govoreo tome da je sahir (vracar) kjafir jer ljude navodi u zabludu govoreci im da zna nepoznato i tajne koje su samo Allahu dz.s. poznate.
Takoder iz hadisa zakljudujemo da je muslimanima haram ici kod sahira. Kako traziti lijek kod sejtanskog sluge od stete koju je nanijeo drugi sejtanski sluga!? O lijecenju sihra sihrom Poslanik s.a.v.s. kaze: “To je djelo sejtanovo!”(Prenosi Ebu-Davud)
U vezi sa ovim pitanjem Ibn Mes’ud r.a. kaze:”Sihr je haram i kufr; zar da neko cini kufr samo zato da bi bolesne duse ozivjele”!? Islam je predvidio zastitu protiv sihra i sahira. Najbolji lijek protiv sihra je sprijecavanje istog prije nego li on pogodi covjeka. Sahir je covjek koji voli zlo i smutnju u tome ga nesebicno pomaze njegov gospodar, sejtan, la’netullahi alejhi. Kur’an nam je detaljno objasnio kako cemo se zastititi od sejtana i njegovih sljedbenika:
Prije svega utociste i zastitu od sejtana trebamo traziti u Allahu subhanehu we te’ala: “I reci:”Tebi se ja, Gospodaru moj, obracam za zastitu od prividenja sejtanskih, i Tebi se, Gospodaru moj, obracam da me od njihova prisustva zastitis!” (Kur’an XXIII/97-98 ) “A ako sejtan pokusa da te na zlo navede, tipotrazi utociste u Allaha, On uistinu sve cuje i sve zna” (Kur’an, VII/200 ) Najbolje cime se musliman moze zastititi od sejtanskog zla je citanje poglavlja El-Felek i El-Nas.

AbuAmRibnFadL
Veteran
Postovi: 897
Pridružio se: Čet Apr 14, 2005 3:20 pm
Kontakt:

Post od AbuAmRibnFadL » Ned Maj 01, 2005 12:27 pm

selam alejkum we rahmetullahi we berekatuhu

Prepoznavanje sihirbaza

1. Uglavnom pita bolesnika o njegovom imenu i imenu njegove majke.
2. Uzima neke privatne bolesnikove stvari, poput odjece, maramice, kape itd.

3. Ponekad zahtijeva da mu se dovede životinja odredenih osobina i da se zakolje bez spominjanja Allahovog imena. Njenom krvlju namaže bolesna mjesta ili baci žrtvu na pusto mjesto.
4. Piše talismane (vradžbine, zapise).

5. Dok lijeci uci carolije i izgovara nerazumljive talismane.
6. Daje bolesniku zapise koji se sastoje od cetverouglova na kojima su slova i brojevi.

7. Nareduje bolesniku da se izdvoji od ljudi, odredeni period boraveci u sobi u koju ne ulazi sunceva svjetlost.
8. Ponekad traži od bolesnika da se ne pere vodom odredeni period, uglavnom 40 dana, a ovaj znak upucuje na to da se radi o džinu kršcaninu koji služi sahira.

9. Daje bolesniku stvari koje ce pokopati u zemlju.
10. Daje bolesniku papire koje ce spaliti i nakaditi se njima.

11. Prica nerazumljivim govorom.
12. Vrlo cesto sahir obavještava bolesnika o njegovom imenu, imenu grada iz kojeg je i o problemu radi kojeg je došao, a da to on prethodno nije znao.

13. Piše bolesniku isprekidana slova na papir (zapis) ili na posudu od grncarije, a onda mu nareduje da to rastapa i pije.

Ako saznamo da je covjek sihirbaz, dužnost nam je da mu ne idemo, a ako mu, pak, odemo, onda za nas važe ove Poslanikove, s.a.v.s., rijeci: “Ko ode vracaru i povjeruje u ono što mu je rekao, porekao je ono što je objavljeno Muhammedu, s.a.v.s.”

AbuAmRibnFadL
Veteran
Postovi: 897
Pridružio se: Čet Apr 14, 2005 3:20 pm
Kontakt:

Post od AbuAmRibnFadL » Pet Maj 06, 2005 10:03 am

selam alejkum we rahmetullahi we berekatuhu


Suhejb ibn Sinan r.a prenosi da je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi we selem,rekao: “Živio je u davna vremena jedan kralj koji je imao vračara. Kada je vračar ostario, reče kralju: "Ja sam ostario, zato mi nađi dječaka da ga podučim sihru (Vračanju)." Poslao mu je dječaka da ga poučava, ali je dječak na putu sreo jednog pobožnog učenjaka, kod koga je odsjeo i čuo od njega govor, koji ga je zadivio. Tako je to činio uvijek kada je odlazio vračaru. Kada bi došao kod vračara, on bi ga udario na što se on žalio učenjaku pa mu ovaj reče: "Kada se pobojiš vračara kaži mu da te zadržala porodica, a kada se pobojiš porodice reci - zadržao me vračar." Tako je redovno činio dok ne srete na putu veliku životinju koja se ispriječila da ljudi ne mogu prolaziti, pa reče: "Danas ću znati je li bolji vračar ili pobožnjak. Uzeo je kamen i rekao: Allahu moj, ako je učenjak draži Tebi od vračara, ubij ovu životinju kako bi ljudi mogli prolaziti." On se baci na nju i ubi je, a tada ljudi prođoše. On ode kod pobožnjaka i obavijesti ga šta je učinio, pa mu pobožnjak reče: "Moj sinko ti si danas bolji od mene. Dostigao si ono što vidim, ti ćeš zasigurno biti iskušavan, zato ako te budu mučili nemoj me otkriti." Dječak je iscljijevao slijepe i gubave i liječio svijet od različitih bolesti. Za njegovu nadarenost čuo je kraljev savjetnik, inače slijepac te ode kod njega sa brojnim darovima (hedijama) i reče: "Ovo što je ovdje tebi pripada ako me izliječiš." Mladić reče: "Ja ne liječim nikoga nego Allah, pa ako povjeruješ u Uzvišenog Allaha, uputit ću Mu dovu i izliječit će te." Povjerova kraljev savjetnik u Allaha , pa ga Allah izliječi. Zatim je došao kod kralja i sjeo pored njega, kako je to činio i ranije a kralj ga upita: "Ko ti povrati vid?" Reče: "Moj Gospodar." On upita: "Zar ti imaš gospodara osim mene?" Reče: "Moj i tvoj Gospodar je Allah." Potom ga je kralj uhapsio i nije prestao da ga muči dok mu nije rekao za dječaka. Zatim su mu doveli dječaka, pa mu kralj reče: "Sinčiću tvoja vještina u vračarstvu (sihru) dostigla je visok nivo. Ti liječiš slijepe i gubave i činiš još mnogo toga." Dječak reče: "Ja ne liječim nikoga, nego Uzvišeni Allah liječi." Vladar je i njega uhapsio i nije ga prestajao mučiti sve dok mu nije otkrio pobožnjaka. Doveden je pobožnjak pa mu je rečeno: "Napusti svoju vjeru", a on odbi, pa vladar zatraži da se donese testera, zatim je stavljena na sredinu njegove glave, i on je raspili dok ne padoše obje polovine. Zatim je doveden kraljev savjetnik i bi mu rečeno: "Napusti svoju vjeru", ali on odbi; i njemu je stavljena testera na sredinu glave i raspiliše je njome dok ne padoše obje polutke. Zatim je doveden dječak i bi mu rečeno: "Napusti svoju vjeru", ali on odbi, pa ga predade skupini svojih slugi, i reče: "Idite sa njim na to i to brdo i popnite se s njim na vrh. Kada stignete gore tražite da napusti svoju vjeru. Ako prihvati, u redu je, ali ako odbije, bacite ga sa vrha!" Otisli su i popeli se sa njim na brdo, pa dječak reče: "Allahu moj zaštiti me odnjih čime hoćeš." Pod njim se zatrse brdo i popadaše u provaliju. On se vrati kralju , a on ga upita: "Šta je bilo sa tvojom družinom?" Dječak reče: "Allah me zaštitio od njih." Predao ga je drugoj grupi i rekao: "Idite sa njim i ukrcajte ga u lađu. Otplovite s njim na sred mora. Ako napusti svoju vjeru, dobro i jeste, a ako ne, bacite ga." Otplovili su s njim i on reče: "Allahu moj zastitime od njih čime hoćeš." Prevrnu se lađa, pa se potopiše, a on se vreti kralju, pa ga kralj upita: "Šta se desilo sa mojim slugama?" Reče: "Uzvišeni Allah me od njih zaštitio." Zatim se on obrati kralju: "Ti me nećeš moći ubiti dok ne urafiš što ću ti narediti." On upita: "Šta je to?" Reče: "Skupi ljude u jednu dolinu, zatim me razapni na jedno stablo, potom uzmi jednu strijelu iz mog tobolca, pa stavi strijelu na tetivu i reci: "U ime Allaha, Gospodara mladića", pa odapni strijelu na mene. Ako tako uradiš, moči ćeš me ubiti." Sakupio je ljude u jednu dolinu, razapeo dječaka na jedno stablo, uzeo strijelu iz njegovog tobolca, zatim je stavi na tetivu i reče: "U ime Allaha, Gospodara mladića", i odape strijelu koja ga pogodi u sljepoočnicu. Dječak stavi ruku na svoju sljepoočnicu i umrije, a ljudi povikaše: "Vjerujemo u Gospodara dječakova." Došli su kralju i rekoše mu: "Vidiš, onočega si se ti pribojavao, tako nam Allaha, desi se." Povjerova narod u Allaha. On naredi da se iskopaju rovovi (jarkovi) duž puta, pa su iskopani. Naloži se vatra, a on reče: "Ko ne odustane od svoje vjere, bacite ga u nju." Pa, učiniše tako. Kada na red dođe jedna žena sa svojim dječakom, zastade bojeći se da u vatru padne. Dječak joj reče: "Majčice, budi strpljiva, jer ti si zaista u pravu." Muslim

AbuAmRibnFadL
Veteran
Postovi: 897
Pridružio se: Čet Apr 14, 2005 3:20 pm
Kontakt:

Post od AbuAmRibnFadL » Čet Maj 26, 2005 12:07 pm

selam alejkum we rahmetullahi we berekatuhu

Imam Muslim rahiemehullah u svom ‘Sahih-u’ prenosi od Poslanika, s.a.v.s.:”Ko pode vracaru i upita ga o necemu, namaz mus e nece primiti cetrdeset dana!”. Ebu-Hurejre r.a. kaze da je Poslanik s.a.v.s, rekao:”Kop ode vracaru i povjeruje u ono sto ovaj govori, porekao je ono sto je objavljeno Muhammedu s.a.v.s.” (Prenosi Ebu-Davud)
Ovi hadisi dovoljno govoreo tome da je sahir (vracar) kjafir jer ljude navodi u zabludu govoreci im da zna nepoznato i tajne koje su samo Allahu dz.s. poznate.
Takoder iz hadisa zakljudujemo da je muslimanima haram ici kod sahira. Kako traziti lijek kod sejtanskog sluge od stete koju je nanijeo drugi sejtanski sluga!? O lijecenju sihra sihrom Poslanik s.a.v.s. kaze: “To je djelo sejtanovo!”(Prenosi Ebu-Davud)
U vezi sa ovim pitanjem Ibn Mes’ud r.a. kaze:”Sihr je haram i kufr; zar da neko cini kufr samo zato da bi bolesne duse ozivjele”!? Islam je predvidio zastitu protiv sihra i sahira. Najbolji lijek protiv sihra je sprijecavanje istog prije nego lion pogodi covjeka. Sahir je covjek koji voli zlo i smutnju u tome ga nesebicno pomaze njegov gospodar, sejtan, la’netullahi alejhi. Kur’an nam je detaljno objasnio kako cemo se zastititi od sejtana i njegovih sljedbenika:
<b>1.</b> Prije svega utociste i zastitu od sejtana trebamo traziti u Allahu subhanehu we te’ala: “I reci:”Tebi se ja, Gospodaru moj, obracam za zastitu od prividenja sejtanskih, i Tebi se, Gospodaru moj, obracam da me od njihova prisustva zastitis!” (Kur’an XXIII/97-98 ) “A ako sejtan pokusa da te na zlo navede, tipotrazi utociste u Allaha, On uistinu sve cuje i sve zna” (Kur’an, VII/200) Najbolje cime se musliman moze zastititi od sejtanskog zla je citanje poglavlja El-Felek i El-Nas.
<b>2.</b> Iskreno se bojati Allaha dz.s. i kloniti se svega sto je zabranio. To urada pozitivnim plodom po mu’mina:”…a onome koji se Allaha boji, On ce izlaz naci.” (Kur’an, LXV/3)
<b>3.</b>Potpuno se uzdati i osloniti samo na Njega dz.s.:”…onome koj se u Allaha uzda, On mu je dosta”. (Kur’an, LXV/3)
<b>4.</b>Iskreno pokajanje od svih grijeha, udjeljivanje milostinje i cinjenje dobrocinstva su djela koja veoma efikasno onemogucavaju nevolje i sprijecavaju sihr i zavist ljudi. Allah dz.s. je taj koji daje korist i stetu jer On kaze:”…ali nisu time mogli nikome bez allahove volje nauditi…”(Kur’an, II/102) “Ako te od Allaha neka nevolja pogodi, - pa, niko je osim Njega ne moze otkloniti; a ako ti kakvo dobro podari, - pa samo je On Svemocni, i jedino On vlada robovima Svojim…” (Kur’an, VI/17-18 )
<b>5.</b> Cesto citanje Kur’ana i praktikovanje izgovaranja Poslanikovih s.a.v.s. dova ujutro i uvece i poslije vakog namaza. Allah dz.s. kaze:”Zato strpljivo podnosi ono sto oni govore i velicaj Gospodara svoga i zahvaljuj Mu prije sunceva izlaska i prije zalaska, i velicaj Ga nocu i poslije obavljanja namaza”. (Kur’an, L/39-40)
Buhari rahimehullah, prenosi od Ibni-Abbasa r.a. da je Poslanik, s.a.v.s. rekao Hasanu i Husejnu:”Vas otac (mislis e na Ibrahima) je za Ismaila i Ishaka ovim rijecima trazio zastitu od Allaha:”E’uzu bikelimatillahi tammeti min kulli sejtanin we hammetin we min kulli ajnin lammetin” (Utjecem vas Allahovim savrsenim rijecima, od sejtana i tuge, i od zla oka).
Poslije sabah i aksam namaza po tri puta citati poglavlja El-Ihlas, El-Felek i En-Nas. Tri puta izgovoriti:” E’uzu billahi min serri ma haleka (utjecem se Allahovim savrsenim rijecima od zla kojeg je stvorio)”. “Bismillahi-llezi la jeduru me’a we huwe semi’un ‘alim (U ime Allaha s cijim imenom ne moze naskoditi nista ni na Zemlji ni na nebu; On sve cuje i zna).
<b>6.</b> Cesto citanje poglavlja El-Bekare a posebno Ajetul-Kursijju iz ovog poglavlja. Poslanik s.a.v.s kaze:”Nemojte svoje kuce pretvarati u grobove; zaista sejtan bjezi od kuce u kojoj se cita poglavlje El-Bekare!”(Prenosi Muslim) Ako neko nije u stanju citati ovo poglavlje, onda na njemu ostaje da sebi nabavi audio-kasetu sa ovim poglavljem (ili sa interneta) kako bi mogao redovno slusati ovu suru. Takoder je preporucljivo cesto citanje dva zadnja ajeta ovog poglavlja.
<b>7.</b> Cesto izgovaranje Poslanikove dove:”La ilahe illa-llahu wahdehu la serike lehu lehul-mulku we lehu-hamdu we huwe ‘ala kulli sej’in kadir”, nakon sabaha i aksam namaza po sto puta. Poslanik s.a.v.s. kaze:”Ko kaze:”La ilahe illa-llahu wahdehu la serike lehu lehul-mulku we lehu-hamdu we huwe ‘ala kulli sej’in kadir”, sto puta na dan, to mu je kao da je oslobodio deset ljudi; upisano mu je stotinu dobrih djela, optroseno mu je stotinu grijeha i to mu je zastita od sejtana u tom danu sve dok ne omrkne, i niko ne moze uciniti bolje djelo od tog njegovog osim onog covjeka koji to isto ucini vise od njega.”(Prenosi Buhari i Muslim)
<b>8.</b> Citanje ajeta protiv sihra. To su ajeti iz poglavlja VII/118-119, XXXVI/81, XX/69, i dr.
Allaha dz.s. molimo da nas sacuva zla svakog sahira, sejtana.
Vrijedno je napomenuti da su sejtani i dzinni ziva stovrenja koja su veoma zla ali i veoma slaba. Sejtani idzinni su slabiji od covjeka i oni nisu ustanju pobijediti muslimana, osim ako je u pitanju musliman slabog imana tj. Uvjerenja u Allaha dz.s. Starac ne moze oboriti jakog mladica, medutim ako je taj starac jak i izdrzljiv, zbog svoje stalne fizicke aktinvosti, onda tom mladicu nece biti lahko uhvatiti se u kostac sa tim starcem koji ce ga mozda i premlatiti. Isti je primjer sa covjekom i sejtanom, naprovit, jos je lakse covjeku protiv sejtana jer je njegova spletka veoma slaba, kako nas je otome obavjestio Silni i Mocni Gospodar, subhanehu we te’ala.

Odgovori