Buncanje prije smrti

Pitanja vezana za oblast lijecenje i neobjanjenog putem savremene nauke

Moderatori: Haris, EMIRgr, Yassin

Mirza
Mlađi član
Postovi: 102
Pridružio se: Sub Apr 16, 2005 9:56 am

Buncanje prije smrti

Post od Mirza » Pet Jul 22, 2005 8:50 am

Selam alejkum

prije par dana sam bio na dženazi jednom čovjeku. Bolovo je od raka 9 mjeseci pa je u utorak umro. Možda radi bolesti a možda i radi drugih stvari, prije smrti se mu je puno stvari pričinjavalo. Pa je tako jednom vidio veliku zmiju, kako ide po stanu, pa je onda vidio dijete (malu bebu) da je kraj njega. Jedne prilike je pogledo u plafon kuče, pa povika vidite ove konjenike svi u zelenu.

Tih stvari je još puno. Znanima me ako ima to neko značenje ili je to radi bolesti.

Isto tako čuo sa da je Muhammed s.a.v.s. prije smrti bunco. To sam čuo od naroda, za koji važi BABA ČULA BABA REKLA, ali da odmah ne sudim reko da se prvo informišem. Imali u tome, da je resul na samrti bunco, istine.


Selam alejkum

AbuAmRibnFadL
Veteran
Postovi: 897
Pridružio se: Čet Apr 14, 2005 3:20 pm
Kontakt:

Post od AbuAmRibnFadL » Pet Jul 22, 2005 9:26 am

selam alejkum we rahmetullahi we berekatuhu

Brate Mirza prilikom smrti otvara se zastor sa nasih ociju,i tom prilikom osobe koje su na umrlu,vide ono sto ljudi koji su oko osobe ne vide.To su smrtne Agonije-kako kaze Allah dz.s -on ne izusti ni jednu riječ, a da pored njega nije prisutan Onaj koji bdije...Smrtne muke će zbilja doći - to je nešto od čega ne možeš pobjeći, doći će agonija smrti uistinu; to je ono od čega nećeš umaći,...Resulullah saws,nije buncao vec je govorio i davao oporuke,ali je uz to sto je govorio imao velike muke prije smrti.

O smrtnoj agoniji
Allah dz.s. o tezini smrti govori u cetiri ajeta: “Smrtne muke ce zbilja doci.” (Kur’an, Kaf:19) “A da ti je vidjeti nevjernike u smrtnim mukama.” (Kur’an, An’nam:93) “A zasto vi kad dusa do guse dopre.” (Kur’an, Vaki’a:83) “Pazi! Kada dusa dopre do kljucnih kosti.” (Kur’an, Kijame:26)
Buhari biljezi od Aise, r.a., da je Poslanik, s.a.v.s., pred sobom imao jednu posudu s vodom, pa je stavio ruke u vodu, i onda njima potra lice, govoreci: “Nema boga osim Allaha, doista smrt ima svoju agoniju”, potom je uspravio svoje ruke i rekao: “Uzvisenom Tvorcu” sve dok mu dusa nije izasla i ruke klonule.(Vjerodostojan hadis, Buhari, 6510)
Tirmizi biljezi od Aise, r.a., da je rekla: “Ne nadam se da ce iko imati lahku smrt otkako sam vidjela tezinu smrti Allahovog Poslanika, s.a.v.s.” (Vjerodostojan hadis, Tirmizi, 979)
Buhari od nje biljezi da je rekla: “Poslanik, s.a.v.s., je izdahnuo izmedu moje kljucne kosti i brade, i nikome nikada necu zanegirati teskocu umiranja, poslije Vjerovjesnika, s.a.v.s.”(Vjerodostojan hadis, Buhari, 4438)
Isa a.s. je rekao svojim ucenicima: - Havarijjuni, molite Allaha da vam olaksa smrtne muke. Kaze se da je smrt teza od toga da se bude sabljom isjeceno, pilom izrezano ili makazama pokidano.
Ebu Nu’ajm, u Hil-jetu biljezi hadis Mekhula od Vasile b. Eska’a, r.a., da je Poslanik, s.a.v.s., rekao: “Tako mi Onoga u cijoj je moci moja dusa, prizor meleka smrti je tezi od hiljadu udaraca macem.” (Slab hadis, Ebu Nu’ajm, 5/186)
Smrt je iskup zbog svih bolova i nevolje koju covjek osjeti u smrtnom trenutku i smrtnoj bolesti. Poslanik, s.a.v.s., kaze: ”Nema nijednog muslimana kojeg zadesi neka nevolja, od bolesti pa svega ostalog, a da mu Allah nece uciniti da zbog toga s njega grijesi spadnu kao suho lisce s drveta.” (Vjerodostojan hadis, Muslim, 2571)
U Muvetta’u stoji predaja od Ebu Hurejre, r.a., da je Poslanik, s.a.v.s., rekao: “Kome Allah hoce dobro, zadesi ga nevolja.” (Vjerodostojan hadis, Muvetta’, 7) U jednoj predaji stoji da Uzviseni Allah kaze: “Nikog ne izvedem s dunjaluka, ako mu zelim dobro, a da mu ne podmirim sve grijehe koje je pocinio, bolescu njegova tijela, nevoljom koja zadesi njegovu porodicu i djecu, siromastvom, smanjenom opsrkbom, i tako dok od njegovih grijeha ne ostane koliko je zerra, pa ako i ostane na njemu grijeha, otezam mu smrt tako da pred Mede dode cist od grijeha kao sto je bio na dan kad ga je mati rodila.”

U predaji stoji da je Allah rekao: “Tako mi Moje velicine i dostojanstvenosti, nijednog roba kojeg hocu kazniti, ne izvedem s dunjaluka, a da ga ne podmirim za svako dobro koje je ucinio tako sto mu dam zdravlje i snagu u tijelu, udobno zivljenje, bogatstvo i sigurnost, pa kad ostane koliko je zerra dobrih djela, Ja mu ublazim smrt, tako da pred Mene dode bez ijednog dobrog djela koje bi ga zastitilo od Dzehennema.”


Ibn Madze biljezi od Burejde, r.a., da je Poslanik, s.av.s., rekao: “Vjernik umire znojem orosenog cela.” (Vjerodostojan hadis, Tirmizi 982, Ibn Madze 1452 i Hakim
A prenosi se od Selmana, r.a., da je rekao: “Cuo samo Allahovog Poslanika, s.a.v.s., da kaze: - Na samrti, kod covjeka gledajte troje; ako mu se celo orosi, ako mu oci zasuze i ako mu se nozdrve rasire, to je milost od Allaha koju On spusta na svoga roba. A ako dahce kao davljenik i ako mu boja potamni i ako mu zapjene usta, to mu je patnja koju mu je Allah dao.” (Slab hadis, Tirmizi)
U hadisu od Ibn Mes’uda, r.a., stoji: “Vjernikova smrt se poznaje po orosenosti cela znojem, jer imao je grijeha koji mu se prastaju u samrtnim trenucima.” (Vjerodostojan hadis po drugoj predaji, Bejheki, 10215) Oteza mu se smrt kako bi se ocistio od grijeha.
Ebu Nu’ajm, svojim lancem prenosilaca, biljezi od Abdullaha da je Poslanik, s.a.v.s., rekao: “Vjernikova dusa izlazi uz znojenje tijela, dok nevjerniku dusa izlazi kao i magarcu. Vjernik pocini neki grijeh pa mu se da teza smrt kako bi se ocistio, a nevjernik pocini neko dobro djelo. Pa mu se dadne lahka smrt kako bi bio nagraden za njega.” (Slab hadis, Taberani u Kebiru, 10015).

Abdullah, sin Ahmeda b. Hanbela prica: - Bio sam uz svoga oca, kada je umirao. U ruci sam imao komad krpe kojim sam mu htio podvezati bradu. On bi se obeznanio, pa dolazio sebi, a rukom je nesto tjerao i govorio: - Ne jos, ne jos! – Ovo je uradio nekoliko puta, pa sam ga upitao: - Babuka, sta je to s tobom? - Sejtan stoji kraj mene i grizuci svoje prste mi govori: - Ahmede, pristajes li na moje kusnje? – A ja mu odgovaram: - Ne, ne jos, sve dok ne umrem. Kazem: - Cuo sam Ebu Abbasa Ahmeda b. Omera Kurtubija, iz Aleksandrije, kako kaze: - Bio sam kod brata naseg ucitelja, Ebu Dzafera Ahmeda b. Muhammed b. Muhammeda Kurtubija, u Kordovi, kada je bio na samrti, pa mu je receno: - Reci La ilahe illellah, a on je odgovarao: - Ne, ne! – Kada je dosao sebi, receno mu je sta je govorio, on rece: - Dosla su mi dva sejtana, jedan s desne a drugi s lijeve strane, pa mi je jedan govorio: - Umri kao Zidov jer njihova vjera je najbolja, a drugi mi je govori: - Umri kao Krscanin jer njihova je vjera najbolja…- a ja sam odgovarao: - Ne, ne. Zar meni govorite tako nesto? Svojom sam rukom pisao Tirmizijinu i Nesaijinu zbirku hadisa i zabiljezio hadis Vjerovjesnika, s.a.v.s.,: “Uistinu ce sejtan doci nekome od vas, kada bude na umoru, i reci mu: - Umri kao Krscanin! Umri kao Zidov! – pa im odgovorite: - Ne, vama dvojici.” Kazem:

Stvari koje koriste umrlom

Kaze Allah u prevodu znacenja: "...i Mi smo zapisali ono sto su uradili i djela koja su iza sebe ostavili...(36:12). Prenosi se od Abu Hureire r.a., da je Allahov Poslanik, s.a.v.s., rekao, prevod znacenja: "Kada insan umre, prekidaju se sva njegova djela osim troje: sadaka koja se nastavlja, znanje (islamsko) od kojeg drugi imaju koristi i dobro dijete koje cini dovu za njega." (Muslim i drugi).
Prenosi se od Ebu Katade, r.a., da je Allahov Poslanik, s.a.v.s., rekao, prevod znacenja: "Najbolje sto covjek moze ostaviti iza sebe nakon svoje smrti su tri stvari: dobro dijete koje cini dovu za njega, trajna sadaka cija nagrada nastavlja da mu se upisuje, i znanje koje se nastavlja koristiti i nakon njega."(Ibn Madza i drugi, Munziri i Albani ga ocjenjuju sahihom).
Anas i Aisa ra prenose od Allahova poslanika savs: Kad god musliman umre, a grupa muslimana koja mu klanja dzenazu dostigne stotinu, i svi se zauzimaju za njega, njihovo zauzimanje se prihvata kod Allaha i biva mu oprosteno.(Muslim i drugi)

Prenosi ibn Abbas r.a., da je rekao Allahov Poslanik s.a.v.s., prevod znacenje: "Kada god musliman umre, i cetrdeset ljudi mu klanja dzenazu, a ni jedan od njih ne pripisuje sudruga Allaha u ibadetu, Allah ce im dozvoliti da se zauzmu za njega." (Muslim i drugi)
Mejmuna r.a., prenosi da je Allahov Poslanik s.a.v.s., rekao, prevod znacenja: "Kada god musliman umre, i grupa muslimana mu klanja dzenazu, dozvoljeno im je da se zauzmu za njega." (Nesai, Albani ga ocjenjuje ko hasen,sahihul dzami,,5787).
Malik ibn Hubejra prenosi da je Allahov Poslanik s.a.v.s., rekao, prevod znacenja: "Kada god musliman umre, pa mu se klanja dzenaza u tri safa, oprosti mu se." (Ahmed, Abu Davud i drugi
Prenosi se od Ebu Katade ra da je kazao Allahov Poslanik, s.a.v.s., prevod znacenja: "Medju dobrim djelima koja koriste vjerniku i nakon njegove smrti su: znanje koje je ucio i koje se prosirilo, dobro dijete koje je ostalo iza njega, Kur'an (Mushaf) koji je ostavio iza sebe u naslijedje, mesdzid koji je sagradio, kucu koju je sagradio za dva putnika, vodu koju je sproveo, sadaka koju je dao iz svog imetka dok je bio zdrav, tako da ga to stigne nakon njegove smrti." (Ibn Madza i drugi, Munziri i Albani ocjenjju kao hasan). Od Aise, r.a., se prenosi da je Allahov Poslanik, s.a.v.s., rekao, prevod znacenja: "Zaista je najbolje sto covjek pojede, je ono sto je on zaradio. A njegovo djete je od njegove zarade." (Ahmed, Abu Davud i drugi. Albani ga ocjenjuje sahih u Akhaam ul-Jana'iz, 217).Aisa, r.a., prenosi da je covjek upitao Allahova Poslanika, s.a.v.s., prevod znacenja: "Moja majka je iznenadno umrla, i nije stigla da ostavi ista u testament. Da je bila u mogucnosti, ja mislim da bi ona udijelila sadaku. Hoce li ona ili ja imati udjela u nagradi od te sadake ako ja udjelim u njeno ime? Poslanik, s.a.v.s., odgovori: Da, daj sadaku u njeno ime!" (Buharija, Muslim i drugi).
Ebu Hureira, r.a., prenosi da je jedan covjek dosao Allahovom Poslaniku, s.a.v.s., i rekao, prevod znacenja: "Moj otac je umro, i ostavio je iza sebe imetak a nije ostavio nista u testament. Bi li mu pomoglo da dam sadaku u njegovo ime? On, s.a.v.s., odgovori: "Da." (Muslim, Ahmed i drugi).
Prenosi se od Aise, r.a., da je Allahov Poslanik, s.a.v.s., rekao, prevod znacenja: "Ko god umre, a a jos mu je ostalo dana da isposti" (koje se zavjetovao da ce ispostati), nek njegov veli isposti za njega.(Buharija, Muslim i drugi). Ibn Abbas, r.a., prenosi da je zena putovala morem, pa se zavjetovala da ako je Allah spasi da ce postiti mjesec dana. Allah ju je spasio, ali je umrla prije nego je ispunila svoj zavjet. Njena kcerka je otisla Allahovom Poslaniku, s.a.v.s., i spomenula mu njen slucaj. On, s.a.v.s., upita: "Da je ostala duzna kome novac, bi li ti platila za nju?" Ona odgovori: "Da." On, s.a.v.s., rece: "Allahov dug je preci da se ispuni. Zato ispuni zavjet tvoje majke." (Buharija, Muslim i drugi).
Saad ibn Ubadah, r.a., prenosi da je on rekao Allahovom Poslaniku, s.a.v.s.,: "Moja majka je umrla a nije ispunila zavjet. On, s.a.v.s., rece: "Ispuni ti za nju." (Buharija, Muslim i drugi).

Kemo
Mlađi član
Postovi: 183
Pridružio se: Ned Maj 08, 2005 12:29 pm
Lokacija: Bosna

Post od Kemo » Ned Jul 24, 2005 4:04 pm

Treba isto misliti i na kabur koji nas čeka:

Pored pitanja u kaburu od strane meleka Munkira i Nekira koje je čovjek vjere bio i kojeg je Poslanika slijedio biče i slijedeče:

Da li si slijedio Božije propise, pridržavao se Njegovih zabrana i izvršavao Njegova naređenja?

Da li si zarađivao za život i sticao imetak na halal način?

Da li si trošio imetak na halal stvari?



Oni vjernici koji uspješno odgovore na svih devet pitanja biće odvedeni u mjesto vadiul-selam (dolina mira) da prime nagradu. Ovo mjesto je džennet u malom – sa baščama, raznim voćem, pjesmom ptica, lijepim naseljima, i sl. Oni koji padnu na bilo kojem pitanju biće kažnjeni pritiskom kabura. Pritisak je toliki da se od njega kosti počinju mrskati.



Sljedeći događaj nam govori više o ovoj kazni: Jedan od Poslanikovih ashaba se svao Sahab. On ga je uvijek pratio, klanjao iza njega i borio se rame uz rame s njim. Za vrijeme bitke kod iskopa bio je smrtno ranjen. Poslanik e ga je lično gusulio, zamotao u kafan, klanjao dženazu i spustio u kabur.

Poslije dženaze Poslanik e i ashabi počeše napuštati harem. Kada je malo odmakao Poslanik e se okrenu prema Sahabovom kaburu i poče plakati. Svi biješe iznenađeni.

''Sahab biva stiskan kaburom, njegove kosti se lome i čujem ga kako vrišti i zove me u pomoć. Allah ga kažnjava jer se nije brinuo o staroj i bolesnoj majci. Kada bude kažnjen za taj grijeh, Allah će ga nagraditi za njegova dobra djela.'', Poslanik e. im reče.

Umobolni, djeca, dobri alimi i šehidi su izuzeti od kazne pritiska kabura. Svi ostali će se osjetiti stisnutim a jačina pritiska će ovisiti o vjeri i dobrim, odnosno lošim djelima, koja je osoba činila.

Poslije ispitivanja Munikira i Nakira, umrlog posjećuju posebni Nakala meleci. Njima je Allah naredio da načine tijelo potpuno jednako tijelu umrlog. U to novo tijelo se smiješta duša umrlog. Staro tijelo ostaje, truhli i potpuno nestaje u zemlji gdje će biti sve do Sudnjeg dana.

Poslanik e je rekao: «Vjernik je u svom kaburu, u zelenoj bašči i kabur mu se proširio sedamdeset lakata, dok mu je lice svjetlo kao pun mjesec. Znate li zašto je objavljne ajet: «… taj će teškim životom živjeti.»[2].

Odgovoriše: «Allah dželešanuhu i Njegov Poslanik najbolje znaju.» On reče: «Zbog nevjernikove patnje u kaburu, njemu će biti određeno devedeset i devet aždaha, a znate li šta je aždaha? To je devedeset i devet zmija i svaka zmija ima devet glava i one će mu kožu guliti i ujedati ga i puhati u njegovo tijelo sve do Dana proživljenja.»

Pokorna
Posmatrač
Postovi: 6
Pridružio se: Sub Avg 06, 2005 12:14 pm

Post od Pokorna » Uto Avg 09, 2005 9:52 pm

Esselamu alejkum drage sestre i braco :)

Na osnovu ove teme imala bih nesto i ja da dodam.
Moj dedo je prosle godine preselio na ahiret,da mu se Allah dz.s smiluje i u lijepi Dzennet uvede.
Imao je rak a inace je uvijek bio zdrav,umro je sa 87 god.i do zadnje minute je bio jako svjestan.
Zadnjih 2-3 dana je bio poprilicno bolestan i iznemogao cak mu vena vise nije mogla ni infuziju primit.
Oko 24 ili jedan sat izjutra je trazio da mu dovedu hodzu da mu uci derman dovu.
Hodza je dosao i moj dedo je ucio a hodza je ponavljao za njim,onda je hodza ucio nesto drugo,na cemu je moj dedo rekao
"Kako god ucis meni....uci i njemu"
onda ga je hodza upito,a kome dedo da ucim,on mu je odgovarao ali je toliko bilo nejasno da nisu shvatili koga.
To je ponavljao par puta,a onda je govorio o svatovima,da vidi svatove i povorku,na cemu je hodza jasno rekao "Eh,gotovo je smrt je blizu"
Na osnovu cega je ovo hodza mogao znati?
Bas bi me zanimalo da prokomentarisete ovaj dio mog posta.
Neka vas Allah dz.s nagradi svakim dobrom


selam

medina22
Mlađi član
Postovi: 110
Pridružio se: Čet Avg 18, 2005 1:29 pm

Post od medina22 » Čet Avg 18, 2005 2:00 pm

Esselamu alejkum

Ja imam dva pitanja u vezi ove teme.Naime ja sam znala jednu stariju zenu koja je na dan svoje smrti cijeli dan govorila da ce umrijeti.Govorila je stvari kao ovo je zadnji put da me vidite,dodji te mi u posjetu da se vidimo zadnji put itd,tu istu noc je preselila.Moje pitanje je,dali covjek moze znati prije kad ce umrijeti?

Drugo pitanje je u vezi sna.Vec nekoliko puta sanjam rahmetli nanu.U snu sam svjestna toga da je ona umrla.Prvi put sam sanjala jednu sobu i nju vidjela u sobi, onda mi je prisla i zagrlila me.Moje pitanje je dali je moguce da umrle osobe kontaktiraju zive u snu,ako nije onda sta znace ovi snovi?

selam

EMIRgr
Moderator
Postovi: 307
Pridružio se: Pet Apr 15, 2005 11:24 am
Lokacija: U.S.A. Michigan Grand Rapids
Kontakt:

Post od EMIRgr » Sub Avg 20, 2005 3:16 am

Selam alejkum

Allah uzviseni pije smrti salje izaslanike osobi koja treba umrjeti i javlja joj se da li je Allah zadovoljan sa tobom osobom ili ne.
Od mog prijatelja djed je isto tako rekao, umrjet cu sutra i ostavio oporuku i sve ostalo, samo sto je u njegovom slucaju on to usnio ako se ne varam.

Moja nena prije smrti je vidjela malu curicu kako joj skace po krevetu, mislim da se ovde radi o Meleku koji je zaduzen za uzimanje duse koji samo nagovjestava smrt a Allah najbolje zna...

MuzikaHaram
Mlađi član
Postovi: 116
Pridružio se: Pon Sep 12, 2005 4:28 pm
Lokacija: Kosovo,u Svedskoj
Kontakt:

Post od MuzikaHaram » Pon Sep 12, 2005 8:10 pm

medina22 napisao:Esselamu alejkum

Ja imam dva pitanja u vezi ove teme.Naime ja sam znala jednu stariju zenu koja je na dan svoje smrti cijeli dan govorila da ce umrijeti.Govorila je stvari kao ovo je zadnji put da me vidite,dodji te mi u posjetu da se vidimo zadnji put itd,tu istu noc je preselila.Moje pitanje je,dali covjek moze znati prije kad ce umrijeti?

Drugo pitanje je u vezi sna.Vec nekoliko puta sanjam rahmetli nanu.U snu sam svjestna toga da je ona umrla.Prvi put sam sanjala jednu sobu i nju vidjela u sobi, onda mi je prisla i zagrlila me.Moje pitanje je dali je moguce da umrle osobe kontaktiraju zive u snu,ako nije onda sta znace ovi snovi?

selam
Eudhu bil-lahi minesh shejtani radim bismil-lahir rahmmanir rahim
Es selamui aleikum ue rahmetulahi ue berekauhu

Medina sestro

Moje misgjenje je da ljudi koje su blizu smri na neki nacin "osjecaju" na sebi, a ne da znaju. Osjetiti i znati mije isto. U vezi sa ovako nesto omer r.a u jednu proverbu je reknuo: "Kad Allahov rob nesto pozeli ubrzo ce to i "osjetiti" -sto znaci da ce mu se zelja ispuniti. Da napomenem i to da ova rijec Omera r.a nema veze sa time, naneo sam primjera radi.
-Kad je moj babo presjelio zvao je svu rodbinu prije smrti kao da je osjecao da ce umret i mome bratu zatrazio halal.

Sto se tice pitanja u vezi sna,kontakt sa umrlim ne da je "nemoguc"vec to je Sejtanska Spletka da ti cinis Allaha sirk. Znaci: dinovi imaju sposobnost da se pretvaraju pored na zivotinje tako i na ljudska bica. Pa tako se dinn pretvorio u tvom slucaju na rahmeti nanu.
moj savjet je:
nemoj mnogo obracat paznju na snove.
ako sanjas nesto LIJEPO zahvali se Allahu
a ako ne onda trazi Allahovo utociste od sejtana.

es selamu aleikum selam ue rahmetullahi ue berekatuhu

EMIRgr
Moderator
Postovi: 307
Pridružio se: Pet Apr 15, 2005 11:24 am
Lokacija: U.S.A. Michigan Grand Rapids
Kontakt:

Post od EMIRgr » Uto Sep 13, 2005 3:53 am

Selam alejkum

Ibn Sirin r.a. je protumacio sv razlicite pojmove kada covjek usnije smrtnu osobu.
On u nekim stvarima navodi ako se recimo osoba zali na neki dio da ga boli znaci da je na ispitu za neku odredjenu stvar....
Mozes Medina22 detaljnije pogledati u Ibn Sirinov tumac snova....Cuo sam da postoji i Nablusijev tumac snova koji je preveden na nas, nisam imao prilike da ga citam pa da kazem sta ima u njemu.

Firdews
Posmatrač
Postovi: 9
Pridružio se: Uto Avg 30, 2005 5:24 am

Post od Firdews » Uto Sep 13, 2005 4:09 am

es Selamu alejkum
Mozes Medina22 detaljnije pogledati u Ibn Sirinov tumac snova
koliko ja znam ova knjiga je prepisana Ibn Sirinu!!!

Emirgr, provjeri to a i ja cu inshaAllah pa cu ovdje javiti.

EMIRgr
Moderator
Postovi: 307
Pridružio se: Pet Apr 15, 2005 11:24 am
Lokacija: U.S.A. Michigan Grand Rapids
Kontakt:

Post od EMIRgr » Uto Sep 13, 2005 4:21 am

Selam alejkum

Neznam stvarno, moguce je.... ja ovu knjigu posjedujem i na Engleskom pored Bosanskog jezika, a koliko mi je poznato Dr.Sefik Kurdic je slozio ovaj sanovnik po Abecedi i izdalo se novo izdanje knjige.
Nadam se ako je meni moglo izmaci da nisam saznao da mu je pripisana knjiga, onda se bar nadam da nije Dr.Sefiku bar u novom izdanju...

Firdews
Posmatrač
Postovi: 9
Pridružio se: Uto Avg 30, 2005 5:24 am

Post od Firdews » Uto Sep 13, 2005 4:34 am

es Selamu alejkum

Onda mogu i sa ovom knjigom da nalozim vatru! Hvala Allahu swt kad mi je tvojom pomoci skrenuo paznju da je ova knjiga od Sefika Kurdica novo izdanje slozeno po abecedi, evo bas je imam pred sobom. Onu od Ibn Sirina smo vec bacili, ova je slijedeca...

Moram samo provjeriti od kojeg daije smo tu vijest culi; od S. Kuduzovica ili od M. Porce

javicu sto prije inshaAllah

Allah swt vas nagradio - amin ja Rabb

EMIRgr
Moderator
Postovi: 307
Pridružio se: Pet Apr 15, 2005 11:24 am
Lokacija: U.S.A. Michigan Grand Rapids
Kontakt:

Post od EMIRgr » Uto Sep 13, 2005 4:42 am

Selam alejkum

Nemoj me pogresno shvatiti ili kao uvredu ali imam 2 pitanja !!

Na osnovu bas cega mora biti apokrifna sto Porca ili Kuduzovic kazu ?

To po tebi Dr.Sefik ne obavlja dobro svoj posao ????

Firdews
Posmatrač
Postovi: 9
Pridružio se: Uto Avg 30, 2005 5:24 am

Post od Firdews » Uto Sep 13, 2005 4:47 am

es Selamu alejkum

nit si pogresno shvacen nit si me uvrijedio elhamdulillah

svi smo mi stvoreni da grijesimo - niko nije bezgrijesan, zato nekazem da nas uvazeni Dr. Kurdic neobavlja dobro svoj posao - Allahu 'alem

uglavnom javicu inshaAllah sto prije mognem

Sumejja
pisem pomalo
Postovi: 18
Pridružio se: Sub Apr 30, 2005 8:38 pm

Post od Sumejja » Uto Sep 13, 2005 4:50 pm

Esselamu alejkum

Evo jedno predavanje na temu Islamski stav o snovima


http://iltizam.com/media.php?album=95

Esselamu alejkum

Firdews
Posmatrač
Postovi: 9
Pridružio se: Uto Avg 30, 2005 5:24 am

Es selamu alejkum we rahmetullahi teala we berekatuhu

Post od Firdews » Čet Sep 29, 2005 4:19 am

Es selamu alejkum we rahmetullahi teala we berekatuhu
Firdews napisao:es Selamu alejkum
Mozes Medina22 detaljnije pogledati u Ibn Sirinov tumac snova
koliko ja znam ova knjiga je prepisana Ibn Sirinu!!!

Emirgr, provjeri to a i ja cu inshaAllah pa cu ovdje javiti.
eh evo mene sa vjestima: TA KNJIGA JE STVARNO PRIPISANA IBN SIRINU i stvarno mozete da je bacite ili da je nekoristite, isto tako i onu od Kurdica... direktna informacija od naseg uvazenog daijje Safeta Kuduzovica

mahsuz Selam

Odgovori