Uzimanje ogromnih svota novca za lijecenje od sihri I sl.

Moderatori: Haris, EMIRgr, Yassin

zara_sarajevo
Posmatrač
Postovi: 5
Pridružio se: Ned Avg 14, 2005 11:22 pm

Uzimanje ogromnih svota novca za lijecenje od sihri I sl.

Post od zara_sarajevo » Sre Sep 07, 2005 9:21 pm

Zeljela bih s Vama prodiskutovati o uzimanju ogromnih svota novca za lijecenje od sihri. Razumljivo mi je da covjek koji lijeci moze uzeti novac, ali mi nije razumljivo da te cifre iznose ZA SAMO NEKIH 10 MINUTA PO DOLASKU, oko 20-30 EU, koliko je to barem u Sarajevu.

Iz licnog iskustva smatram da je to vrlo nemoralno, te da takvi ljudi, s tolikim ciframa, umjesto da rade u ime Stvoritelja makar dostojanstveno uzimali i novac, prave biznis i materijaliziraju vjeru sto je vrlo pokudno da ne kazem sramotno.
Posebno ako se uzme u obzir da, ponavljam, barem u Sarajevu, činjenica da im kazete da ste student, ili bez posla, ili jednostavno nemate para, a oni najcesce govore: KOLIKO BISTE U APOTECI PLATILI LIJEK DA UMIRETE OD BOLA ILI SL.?!

Najgore u svemu u citavoj toj prici je to da ja nikada nisam otisla nekom "priucenom hodzi ili zeni koja ogleda", vec, po savjetu prijatelja vjernika, nekim sarajevskim "uglednim lijecnicima", I razocarali su me maksimalno.

a) STA AKO COVJEK NEMA TOLIKIH PARA, A U POSTRATNOJ BOSNI MNOGI NEMAJU?!

B) KAKO IH NIJE STID DA KAZU: "DAJ KOLIKO HOCES," PA NA KRAJU ZVOCAJU KAKO JE 10 eu MALO, JER JE CIJENA OKO 30 eu!

C) ZA KOJEKAKVE ZAPISE ZNAJU TRAZITI I DO 50-100 eu!

D) DA LI SU SVJESNI DA JEDAN NPR. STOMATOLOG (koji je studirao 6. godina i slamao se od ucenja, obnavljao godine i sl.) ZA POLA SATA POPRAVKA ZUBA UZME 10 eu?!

E) TREBA LI IH JAVNO SVE PROZVATI DA SE POSTIDE I "SNIZE TARIFU", ZA SIROMASNE LJUDE?

F) ZASTO ONDA NE NAPRAVE JAVNI "CJENOVNIK USLUGA", PA NEKA SE ZNA STA KOLIKO KOSTA?! TO JE BAREM POSTENO NEGO "NAVUKU MUSTERIJE", PA ONDA ZVOCAJU.


G) STA AKO TREBATE POMOC, A NEMATE PARA UOPCE?

Sve u svemu, mislim da je to jako sramotno, posebno za jednu zemlju kakva je BiH nakon rata, i ovim putem POZIVAM IH SVE DA RAZMISLE O CIJENI SVOJIH USLUGA.





















    daneS
    Mlađi član
    Postovi: 182
    Pridružio se: Čet Apr 21, 2005 1:46 pm

    Post od daneS » Čet Sep 08, 2005 8:12 am

    es-selamua alejkum,


    Neznam zašto je vrijedna tema bilo kakve rasprave?
    Pa, gdje piše da se mora ići nekom?
    Ku`ran nije objavljem samo nekome,nego svima na kugli zemaljskoj,ljudima i džinima.
    Tu se protežu nekakava pitanja,kao, dali da platim ali da neplatim i koliko da platim,pa puno plaćam itd.
    Ako nisi siguran u sebe ili ako drugom više vjeruješ pa plati i prije se raspitaj o cijeni,da ne kukaš.
    Uostalom neplaćaš unaprijed,pa halali koliko imaš i drugi put kad budeš imao pošalji ili donesi.
    Automehaničare,zubare ,rudare,pekare i sve profesije ,pustite pri miru jer i takve znam što za svoje obavljene poslove nedobivaju plaćeno.
    Moj prijrdlog je jednostavan,probaj sam, imaš na forumu text i audio rukju pa po uputama i ako nema koristi lijek se mora tražiti i to je dužnost nas svakog.
    Pa da jednom zauvijek zaboravimo kako je skupo zdravlje, kad se nudi džabe.
    I ZA KRAJ ,TOLIKO GOSTOLJUBLJA NIGDJE NEMA KAO NA OVOJ STRANICI .
    IMA I BROJ ADMINISTRATORA KOJI USPJEŠNO I BEZ NAPUCANI CIFRI ALLAHOVOM VOLJOM LIJEČI.

    Ja nezamjeram nijednom koji ima tarifu, pa makar i 1000eu bila.
    I koliko sam primjetio svi bi da imaju nekog u blizini i da im to džabe napravi,a najbolje prvi komšija,ko će na bus pa po lijek(kod učača)?

    Hawwa
    Posmatrač
    Postovi: 7
    Pridružio se: Čet Sep 08, 2005 11:07 am

    Post od Hawwa » Čet Sep 08, 2005 1:17 pm

    Esselamu alejkum

    Bas sam razmisljala o sestrinom postu. Dok se odlucih da napisem, vidim da je neko vec odgovorio.

    Tebi kad stomatolog kaze da peres zube redovno, jer ako ne budes prala drugi put ce kostati 10 x vise, ti ces ih vjrovatno redovno prati, kako ne bi platila drugi put.

    Kad ucac rukje kaze da se klanjaju svi namazi i po mogucnosti nafila, da se drzi Allahovih propisa, da se drzimo programa koji nam dade, malo nas se toga pridrzava.

    Cini mi se kad bih ja ucila rukju, prvi put mozda ne bih puno naplatila, ali kad bih vidjela da se ne pridzavaju onog sto im kazem, eh onda bi tek vidjeli cijenu :)
    Nek prica ko god hoce da je skupo.
    Uostalom kome god je skupo nek sjede i nek sam uci rukju. Ne vjerjum da postoji rukja od desetak min. kao sto to sestra kaze.

    Ovo je samo moje misljenje. Nadam se da nisam pretjerala.

    Selamun alejkum

    taliba
    pisem pomalo
    Postovi: 13
    Pridružio se: Pet Jun 10, 2005 2:11 pm

    Post od taliba » Čet Sep 08, 2005 2:53 pm

    fakat, posto je rukjja?Jel tarifa po broju istjeranih dzinna il ...? :lol:

    ..halal' te na sali.

    zara_sarajevo
    Posmatrač
    Postovi: 5
    Pridružio se: Ned Avg 14, 2005 11:22 pm

    Post od zara_sarajevo » Čet Sep 08, 2005 10:27 pm

    Sellam alejkum!

    Drage braco i sestre, hvala Vam na savjetima, ali ja sam i sama znala da sama mogu naci pomoc na ovim stranicama, pa sam zato, vjerovatno, ih i posjetila, ali ne da bih pomogla samo sebi, vec i svojim prijateljima i svaka cast onome ko je sve ovo izmislio. Neka ga Allah Uzviseni nagradi!

    Međutim, iako se cesto treba lijeciti od takvih stvari, nije rijec o meni (ionako niko ne zna ko sam pa se ne moram pravdati) vec o mojoj kolegici iz Sandzaka kojoj je jedan ucac uzeo mnogo novca i meni je prosto bilo zao, A NISTA, NISTA JOJ NIJE POMOGAO.

    Hvala Dragom Allahu ja sam jako sretna djevojka i mislim da meni nikakva pomoc te vrste ne treba i ja nikada nisam nikome isla da mi ista uci ili me lijeci na taj nacin, ali imam veliko iskustvo u razgovoru s mojim prijateljima.

    - DAKLE, JA NISAM KUKALA, SAMO SAM ZELJELA DA MALO VISE PRODISKUTUJEMO DA LI SE UOPCE SMIJE UZIMATI NOVAC ZA UCENJE KUR'ANA, jer ja znam neke vrlo ugledne i obrazovane teologe koje ni dzenazu ne naplacuju i svaki vid "naplate" za ucenje Kur'ana smatraju neprimjerenim.
    Dakle, zeljela sam sto vise hadisa i ajeta da mi potvde da je to uopce ispravno.

    - Ja mislim da je OK da im se da novac ako vec trose svoje slobodno vrijeme, ali, ako su vec "zanatlije svog zanata" ne shvatam kako bez ikakve teoloske diplome (jer vecina ih to nema) mogu tako masno naplacivati. Oprostite to moze biti SAMO NEPROFESIONALIZAM ILI CISTA PLJACKA!

    - Ako se stvari profesionalno postave (ako je i to, dakle, posao) kako ih nije stid da bez diploma naplacuju vise od stomatologa, ginekologa, PA I PSIHIJATARA. Ne kazem da su jedni manje vrijedni od drugih, ali i ginekolog pomaze u radjanju djece, pa ima li svetije ovozemaljske misije!

    - Ja i dalje ostajem pri stavu da je to grozno i zao mi je svih ljudi koji pomoc traze u takvim "zanatlijama", a ne od Dragog Allaha, jer "LIJEK JE U ALLAHOVIM RUKAMA I ON GA DAJE KOME ON HOCE!

    zara_sarajevo
    Posmatrač
    Postovi: 5
    Pridružio se: Ned Avg 14, 2005 11:22 pm

    Zaboravih reci...

    Post od zara_sarajevo » Čet Sep 08, 2005 10:50 pm

    Sellam!

    Slazem se da mozda tema i nije imala smisla jer na ovim stranicama ta se pomoc besplatno pruza, ALI JA SAM PISALA U IME SVOJIH PRIJATELJA s kojima sam obisla mnoge "ucace" i, iskreno, osim sto su nas razocarali, nista se nije desilo. Mozda smo mi imali losa iskustva, ne znam.
    Posljednja djevojka s kojom sam isla plakala je jos vise, jer skoro da i nije imala novca da plati autobus za Maglaj, a "ucac" joj je na to rekao da joj je cak snizio cijenu. Bila sam ogorcena.
    Zar je to ljubav prema sestri muminki? A rijec je o "uglednom sarajevskom ucacu", koji je pokrivenu djevojku, pustio bez novca za autobus!!!

    AnidaH
    pisem pomalo
    Postovi: 27
    Pridružio se: Sre Okt 01, 2008 9:01 am
    Lokacija: Tuzla

    Re: Uzimanje ogromnih svota novca za lijecenje od sihri I sl.

    Post od AnidaH » Sub Okt 04, 2008 8:23 am

    Selam alejkum!

    Moram odmah reći da ti je tema veoma dobra i da si otvorila toliko pitanja odnosno podpitanja da bi se moglo diskutovati nadugo i naširoko...Ja ću se potruditi da ne pišem opširno a da ipak dam svoj komentar :)
    Dakle, u islamu nema zabrane oko uzimanja naknade za učenje rukje i oko toga ne treba dakle voditi dalje rasprave. E sad, pitanje je koliko zaista neko uči rukju u ime Allaha, u svrhu liječenja, barem po mom mišljenju, zavisi donekle i od tog određivanja cijena. Npr. svi ti "učači" koji traže ogromne sume novca bude sumnju u svakom razumnom čovjeku, dakle u smislu da je takvom čovjeku ponajviše stalo do toga da se obogati a ne da iskreno, uz Allahovu pomoć, pomogne bolesnoj osobi. Sa druge strane, određivanje neke pristojne sume novca za učenje rukje (sad govorim o pouzdanim učačima) je, po meni, uredu jer na vremenu koje učač posveti bolesniku treba biti zahvalan. Allah nagrađuje na svoj način a bolesnik treba razmisliti npr. da je taj učač na nekom drugom mjestu možda imao danas nafaku da zaradi određenu sumu novca a Allah ga uputi da pomogne bolesniku, ili je učač npr. to svoje vrijeme mogao posvetiti zikru a ne opasnoj borbi sa džinom i sl. Dakle, treba biti razuman i čak i u bolesti (sihr u ovom slučaju) ne treba misliti samo na sebe.

    Oduži se moj post ali halalite mi jer ti moram ukazati na još neke tvoje greške prilikom postavljanja teme.
    ZA KOJEKAKVE ZAPISE ZNAJU TRAZITI I DO 50-100 eu!
    O sihirbazima,zapisima i hamajlijama je napisano i previše, stoga ne bi ponavljala već napisano. Uglavnom, čim neko piše zapise sumnjiv je i TAKVIMA NE TREBA IĆI a kamoli im išta plaćati. Čak i onome koga takvi sihirbazi nasamare dužnost je da se pokaje Allahu, čak ako je to i iz neznanja učinio, tj. obratio se pogrešnim ljudima. Najprostije objašnjenje za ovo ti je poslana objava i veliki broj hadisa, pa samim tim dakle nema opravdanja jer da smo bili dovoljno u vjeri neke nam se stvari ne bi ni dogodile, u smislu bili bi upućeni više u to šta je u islamu dozvoljeno a šta ne.
    DA LI SU SVJESNI DA JEDAN NPR. STOMATOLOG (koji je studirao 6. godina i slamao se od ucenja, obnavljao godine i sl.) ZA POLA SATA POPRAVKA ZUBA UZME 10 eu?!
    I pravi učači Kur'ana su učili od drugih, a o učenju Kur'ana napamet da i ne pričam. Pokušaj naučiti Kur'an napamet pa ćeš vidjeti koliko ti vremena treba da bez greške znaš cijeli Kur'an jer znamo da se Kur'an nemože učiti svakakvim tonom već postoje za sve tačno određeni propisi...Osim toga, pravi učač će ti takođe posvetiti vrijeme jer sama rukja traje oko 70 minuta.
    TREBA LI IH JAVNO SVE PROZVATI
    Treba, ali ne na način da se uporno osuđuju i blate jer znamo stav islama o ružnom govoru, čak i nevjernicima ne treba svoja usta "ispirati stalno".
    STA AKO TREBATE POMOC, A NEMATE PARA UOPCE
    Prije svega moliti dragog Allaha za nafaku i drugo, dok se ne bude u prilici otići nekome na učenje rukje, pustiti sam sebi rukju i obavljati sve obaveze koje nam je Allah naredio. Sigurna sam da čak i u najvećoj bolesti Allah pomaže i čuje nas,svoje robove.

    Nemoj ništa od ovoga shvatiti lično jer i ja sam neke stvari spoznala kasno pa te upućujem da razmisliš o pitanjima nekim i sama.

    Allah najbolje zna!!!

    AnidaH
    pisem pomalo
    Postovi: 27
    Pridružio se: Sre Okt 01, 2008 9:01 am
    Lokacija: Tuzla

    Re: Uzimanje ogromnih svota novca za lijecenje od sihri I sl.

    Post od AnidaH » Sub Okt 04, 2008 8:27 am

    Allah te sačuvao džina, šala ti nije umjesna...Inšallah da ti nikad učač u ove svrhe ne zatreba a i ako zatreba da te Allah sačuva sihirbaza :?

    Korisnikov avatar
    siba
    pisem pomalo
    Postovi: 31
    Pridružio se: Sre Avg 26, 2009 6:30 am

    Re: Uzimanje ogromnih svota novca za lijecenje od sihri I sl.

    Post od siba » Pet Okt 09, 2009 12:17 pm

    AnidaH napisao:Allah te sačuvao džina, šala ti nije umjesna...Inšallah da ti nikad učač u ove svrhe ne zatreba a i ako zatreba da te Allah sačuva sihirbaza :?
    Slažem se sa ovim da nas Allah sve sačuva i da nam nikad ne zatrebaju jer sada se mnogi upuštaju u te poslove više radi svoje zarade, nekažem da ne postoje pošteni učači koji se drže propisa i primaju samo onoliko koliko oboljeli može dati i halaliti... al kako znati kad dobri ljudi nikada sebe ne veličaju.

    izgubljena
    pisem pomalo
    Postovi: 18
    Pridružio se: Čet Avg 12, 2010 12:41 am

    Re: Uzimanje ogromnih svota novca za lijecenje od sihri I sl

    Post od izgubljena » Čet Sep 16, 2010 12:22 pm

    Selam alejkum,,,
    Izvni, al tzv sejh radi sa zapsima tj ima ruzine dzina pa s toga reklamiranje istog na ovakvom sajtu ne dolazi u obzir.
    Enes

    izgubljena
    pisem pomalo
    Postovi: 18
    Pridružio se: Čet Avg 12, 2010 12:41 am

    Re: Uzimanje ogromnih svota novca za lijecenje od sihri I sl

    Post od izgubljena » Čet Sep 16, 2010 1:05 pm

    Niste upravu ali kako hoćete a ako pogledate malo bolje njegov sajt znat ćete.
    I nije nikakva reklama.Čovjek pomaže ljudima bez naplate.Nepoziva ih da mu dodju.
    Vama kad se čovjek obraća vi neodgovarate na mejlove,pa radite Alaha radi,na njegovij sam stranici pronašla lijek na vašoj nisam.Ako griješim ne nekmi Allah oprosti...jer on naj bolje zna

    izgubljena
    pisem pomalo
    Postovi: 18
    Pridružio se: Čet Avg 12, 2010 12:41 am

    Re: Uzimanje ogromnih svota novca za lijecenje od sihri I sl

    Post od izgubljena » Čet Sep 16, 2010 1:16 pm

    Zapis nije ako se pišu kuranski ajeti.
    I voljela bih dami date neki dokaz o tome što tvrdite za Šejha.

    Enes
    Site Admin
    Postovi: 666
    Pridružio se: Čet Apr 14, 2005 3:17 pm
    Lokacija: Zavidovici
    Kontakt:

    Re: Uzimanje ogromnih svota novca za lijecenje od sihri I sl

    Post od Enes » Čet Sep 16, 2010 1:45 pm

    Lijecenje Kur'anom u bosanskoj literaturi:

    Predloženo mi je i i sugerisano da napišem jednu analitičko-kritičku studiju o građi i knjigama objavljenim kod nas na temu liječenje Kur'anom zbog pravno-doktrinarnih kontroverzi po pitanju liječenja od paranormalnih uticaja i djelovanja nevidljivog šejtansko-džinskog svijeta'' koje se može prakticirati na šerijatski dozvoljen ili nedozvoljen način.
    Uvidom u ono što je napisano'' prevedeno i objavljeno na našem jeziku pokušao sam u uvodu svoje knjige o liječenju Kur'anom dati samo neke generalne'' općenite opservacije na temelju kojih se može razlikovati ono što je u skladu sa šerijatskim izvorima i ono što nije'' izbjegavajući personalne osvrte i kritike.

    Međutim, to je bilo nedovoljno za našeg čitaoca i poznavaoca ove tematike tako da sam opet počeo dobijati sugestije i prijedloge da obavezno proučim tu tematiku i dam pojedinačne kritičke osvrte na objavljene knjige.

    Ono što se može reći za nekoliko prevedenih knjiga od arapskih autora, ako ih kompariramo sa šerijatskim izvorima i stajalištima, ispravne su i sadrže, ako Bog da, dozvoljene metode liječenja. Tu mislim'' u prvom redu na knjigu ''Oštri mač protiv sihirbaza'' od Vehida Abdus-Selama Balija i slične njoj. A Allah Uzvišeni zna najbolje.
    Što se tiče knjiga naših bošnjačkih autora, nije nam došla do ruku nijedna knjiga koja bi mogla dobiti pozitivnu šerijatsku recenziju.

    Osvrnuću se jednim programskim kritičkim osvrtom - koji može vrijediti i za ostale knjige slične sadržajem i istog metodološkog pristupa gledajući sa šerijatsko-fikhskog aspekta - na trilogiju M. Čajlakovića (Babilonsko oko, Rahmanovo osvajanje i Tajna Sulejmanova a.s prstena), autora u čijoj se biogafiji navodi da on ''s lahkoćom liječi bolesti nastale bajanjem, urokom, sihirom, kao i sve druge uzrokovane djejstvom nečistih sila: džina, šejtana i ifrita.''

    Ne može se oteti utisku da se radi o knjigama utemeljenim isključivo na nekakvom rudimentarnom misticizmu i ruralnoj mitologiji koja nema veze sa šerijatskim izvorima.
    Šerijat se, pak, izvodi i derivira isključivo iz svojih glavnih i sekundarnih izvora, tradicionalne ili logičke prirode, a ne iz riječi nekih mudraca, pobožnjaka, snova dobrih ljudi ili žena, mitologije ili sumnjivih i apokrifnih pripovijesti židovskog ili nekog drugog historijskog konteksta.

    Dakle, ovdje se radi o stvarima gajba koje se mogu spoznati samo doktrinarno a ne iskustveno. Autor se samouvjereno razbacuje ''svojim znanjem'' o tom svijetu gajba u kojemu, 'će biti obznanjeno sve ono što je predstavljalo veliku nepoznanicu i izazivalo mnoge zablude.

    Naravno, za autora, 'jeste sve što ja pišem, a ti čitaš puka istina, pa i činjenica da je od ''sedam planeta našeg sunčevog sistema Sunce i mjesec''.

    O islamu, šerijatu i njegovim pojedinim granama često govore oni koji imaju skromno vjersko obrazovanje i znanje, što nije slučaj sa mnogim egzaktnim naukama u čije se ekspliciranje reprezentativno uključuju vrhunski eksperti najviših akademskih zvanja.

    Međutim, kada se radi o islamu i islamskim znanostima, onda je to dozvoljeno svakom. I svako je stručnjak i ekspert, makar imao samo mejtef, srednju stručnu spremu i sl. Posebno, ako je u pitanju komercijala i mogućnost brze i lahke zarade.
    Doktrinarna greška je i deplasirano davati izjave i ocjene o sposobnostima iscjeliteljstva u ovoj oblasti na način kao što se tvrdi u biografiji spomenutog autora. Ovo područje liječenja jednostavno nije u domenu ljudskog upliva i njegovih mogućnosti, nego je, u krajnjoj konsekvenci, u rukama i kompetencijama Uzvišenog Allaha te bereketu Njegovog nadnaravnog govora.

    Tvrdnja, apriori, za određenu ličnost i određenog čovjeka - iscjelitelja da liječi s lahkoćom sve vrste spomenutih bolesti i slučajeva nije samo reklamna promidžba i neistina, nego i blasfemija bolesnika i pacijenata.

    Knjiga ''Babilonsko oko'' ima mnogo grešaka u arapskom tekstu i kur'anskim citatima, pa čak i nedopustivih, katastrofalnih kao što je primjerice navođenje ajeta :
    (Vellezine keferu jukatilune fi sebili /Allah/ et-tagut...) sa dodavanjem Allahovog imena iza riječi ''sebil'' tako da iz toga proizilazi iskrivljeno i potpuno besmisleno značenje da ''se ateisti bore na Allahovom putu...''

    Kod objašnjenja ajeta sihra iz sure ''El-Bekare'' autor ga komentira navodnim tefsirom Ibni Kesira. Međutim, njegov komentar se svodi samo na spomen mita i židovskih izmišljotina ''o postanku zvijezde Danice od meleka koji je sišao da pouči ljude sihiru''.

    Naravno, to je dvostruka neistina: niti je melek poučavao sihru, niti je Danica postala od meleka. Ova konkretna zabluda proistekla je iz tzv. ''israilijata'''' tj. patvorenih predaja koje, kako se navodi u tekstu i fusnoti Ibn Kesirovog tefsira'' nije dozvoljeno čak ni prenositi ili navoditi'' osim da bi se ukazalo na njihovu neistinitost i apokrifnost .

    Prema tome, to što je naveo autor ''nije tefsir Ibni Kesira'' nego njegovo upozorenje kako se spomenutom predajom ne smije komentirati ovaj ajet.

    Jasno je, onda, šta iz ovog autorovog tefsira proizilazi zbog čega je potrebno dati ispravan prijevod značenja ajeta sihra u suri ''El-Bekare'' kao što se navodi i komentariše u tefsiru Ibni Kesira:

    Rekao je Es-Suddi: '' Šejtani su se pentrali po nebesima zauzimajući busije za prisluškivanje. Slušali su razgovore meleka o onome što će se dogoditi na Zemlji među smrtnicima, ili o nekim budućim tajnama i događajima. Te vijesti bi pokupili i obavještavali proroke i čarobnjake. Ovi su te vijesti prenosili ljudima koji su ih doživljavali kao istinite. Nakon što su im proroci povjerovali, šejtani su im počeli lagati i dodavati druge neistinite. Svakoj istinitoj riječi dodavali su sedamdeset lažnih. Ljudi su to zapisali u knjige i ustalilo se vjerovanje da džini poznaju tajne stvari. U tom periodu Allah'' dž.š'' šalje poslanika Sulejmana'' a.s'' koji sakupi sve što su ljudi zapisali o tome'' stavi u jednu seharu i pokopa pod svoje prijestolje. Šejtani se nisu mogli približiti prijestolju jer bi bili spaljeni.
    Sulejman'' a.s'' je naredio: ''Neću da čujem bilo koga da kaže kako šejtani znaju tajne ili ću mu skinuti glavu.''

    Nakon što je umro Sulejman'' a.s'' poumirali učenjaci koji su znali Sulejmanove tajne'' te prošla generacija iza toga, pojavio se šejtan u liku čovjeka pred nekim Izraelićanima rekavši im:

    ''Hoćete li da vas uputim na blago koje nećete moći nikada potrošiti.''

    ''Hoćemo!''

    ''Kopajte ispod prijestolja.''

    Otišao je sa njima i pokazao im mjesto'' a zatim stao postrance (jer se nije smio približiti).

    Rekoše mu: ''Približi se!''

    ''Ne! Ja ću ovdje sačekati nadohvat vaših ruku'' pa'' ako ne nađete'' ubijte me.''

    Kopajući'' pronašli su knjige. Kada su ih izvadili'' šejtan im se obrati: ''Sulejman je ovom vradžbinom (sihr) vladao ljudima'' šejtanima i pticama.'' Nakon toga je poletio i nestao.

    Tako se među ljudima proširila vijest da je Sulejman'' a.s'' bio sihirbaz (vračar'' čarobnjak). Izraelićani su preuzeli pronađene knjige koristeći ih u borbi i suprotstavljanju Muhammedu'' a.s'' kada je došao kao Poslanik. Ovaj ajet im odgovara donoseći istinu o Sulejmanu'' a.s'' koji ''nije bio nevjernik'' šejtani su nevjernici učeći ljude vradžbini.�

    Ibni Kesir dalje navodi: ''Židovi su smatrali da su meleki Džibril i Mikail'' donijeli sihr Sulejmanu'' a.s'' pa ih Allah'' dž.š'' ugoni u laž obavještavajući svoga Poslanika'' Muhammeda'' a.s'' da nisu i da je Sulejman'' a.s'' nevin u odnosu na njihove optužbe'' zatim konstatira da je to šejtanski posao koji su oni prakticirali u Babilonu poučavajući ljude sihru. Učitelji su bili dvojica ljudi (ne meleci) po imenu Harut i Marut. Po ovom komentaru'' čestica ''ma� u riječima ''ve ma unzile a'lel-melekejni� upotrebljena je kao negacija'' a ne kao odnosna zamjenica� Ibni Džerir komentariše da je ''ma� čestica za negaciju� On bilježi komentar Ibni A'bbasa da riječi ''ve ma unzile a'lel- melekejn� znače ''nije objavljen (sihr) dvojici meleka� .

    Dakle, značenje ajeta po Ibni Kesiru je slijedeće:
    ''I povode se za onim što su šejtani o Sulejmanovoj vladavini kazivali. A Sulejman nije bio nevjernik'' šejtani su nevjernici jer uče ljude vradžbini preko (ljudi) Haruta i Maruta u Babilonu. A sihr nije bio nadahnut dvojici meleka...�

    Autor navodi da je uvjet osobe - iscjelitelja dobro poznavanje i ovladavanje arapskim jezikom . Iz navedenog primjera očito je koliko sam autor poznaje arapski jezik a ipak ''s lahkoćom liječi bolesti nastale bajanjem'' urokom'' sihirom'' kao i sve druge uzrokovane djejstvom nečistih sila: džina, šejtana i ifrita.''

    Ne/poznavanje arapskog očituje se i na primjeru njegovog gotovo stalnog navođenja krnjave sintagme ''la'netullah'' uz ime Iblisa'' bez riječi ''a'lejhi'' što ne daje pravo značenje i ne ukazuje na koga se odnosi Allahovo prokletstvo.

    Drugi uvjet koji spominje za iscjelitelja jeste da ''od trenutka kada pođeš putem traženja i naučavanja ove rijetke i malo dostupne nauke znaj da od tada sve što učiniš, kažeš, zatražiš ili napišeš, mora biti u skladu sa uzvišenim pravilima šerijata''.
    To bi tako trebalo biti, međutim, kod objašnjenja liječenja autor prvo navodi liječenje rukjom, što je šerijatski dozvoljeno, potom prelazi i na druge metode kao što su zapisi i vefkovi (zapisi ajeta normalnim rukopisom ili nepovezanim, rastavljenim harfovima i brojevima)'' zatim i na zapise po krpi koja se pali zbog kađenja te na pisanje i spravljanje vefkova i nošenje mušeme sa imenom i imenom majke oboljele osobe.

    Da li su ove metode dozvoljeni načini liječenja?!

    Da bismo mogli prepoznati dozvoljeno od nedozvoljenog u njima, poslužićemo se valorizacijom i načinom kako Vehid Abdus-Selam Bali prepoznaje sihirbaza čije djelovanje je šerijatski zabranjeno.On navodi :

    ''Ako primijetiš samo jedan od slijedećih znakova kod onoga koji se bavi liječenjem, on je bez ikakve sumnje sihirbaz:

    1. Raspituje se o bracnim podacima roditelja bolesnog.

    2. Uzima privatne bolesnikove stvari kao sto su (odjeca, maramice, kapa itd.)

    3. Ponekad zahtijeva da mu se dovede zivotinja odredenih osobina i da se zakolje, bez spominjanja Allahovog imena. Ponekad njenom krvlju namaze bolesna mjesta ili baci zrtvu na pusto mjesto.

    4. Pise talismane (vradzbine, zapise).

    5. Uci carolije i izgovara nerazumljive talismane.

    6. Daje bolesniku zapise koji se sastoje od cetverouglova na kojima su slova i brojevi.

    7. Nareduje bolesniku da se izdvoji od ljudi jedan odreden period, boraveci u sobi u koju ne ulazi sunceva svjetlost.

    8. Ponekad trazi od bolesnika da se ne pere vodom jedan odreden period, uglavnom 40 dana, a ovaj znak upucuje na to da se radi o dzinu krscaninu koji sluzi sahira.

    9. Daje bolesniku stvari koje ce zakopati u zemlju.

    10. Daje bolesniku papire koje ce spaliti i nakaditi se njima.

    11. Prica nerazumljivim govorom.

    12. Ponekad sihirbaz obavjestava bolesnika o njegovom imenu, imenu grada iz kojeg je i o problemu zbog kojeg je dosao prije nego mu ovaj i saopsti to.

    13. Pise bolesniku isprekidana slova na papir (zapis) ili na posudu od grncarije bijele boje a onda nareduje bolesniku da to rastapa i pije.

    Ovo su samo neki od znakova koji nam mogu pomoci u raspoznavanju sihirbaza od pravog i ispravnog lijecnika Allahovom knjigom.

    Dakle, dragi brate ako saznas da je covjek sahir, duznost je da mu ne ides, a ako mu pak odes, onda za tebe vaze ove Poslanikove, sallallahu alejhi ve sellem, rijeci: “Ko otide vracaru i povjeruje u njegove rijeci, porekao je ono sto je objavljeno Muhammedu, sallallahu alejhi ve sellem.”

    Dakle, knjige koje sadrže nešto od ovih nedozvoljenih načina i metoda liječenja i same nisu dozvoljene.

    Prema navedenom načinu valoriziranja liječenja, knjige M. Čajlakovića i njima slične sadržajem i načinom, sadrže šerijatski nedozvoljene metode. A Allah'' dž.š'' najbolje zna.
    Jedan od uvjeta liječenja koje spominje autor je i da iscjelitelj ''dobije duhovnog slugu izravno od Alaha'' dž.š.''

    Međutim'' po čemu neko može znati da mu Allah'' dž.š'' šalje duhovnog slugu. Prije će biti da je to šejtanska spletka kao što opisuje Ibni Tejmijje'' sigurno jedan od najvećih poznavaoca ovoga svijeta gajba: ''Onaj ko ih (džine) upotrijebi u neke nadnaravne svrhe'' ne poznajući dovoljno šerijat i misleći da su to kerameti (kao da ga prenesu sa mjesta u drugo /na hadždž- Arefat i sl.) ne zna razlikovati šejtansko zavođenje od kerameta.''
    Šejtanske spletke su u vidu skrivenih'' inteligentnih zamki. Često ih mogu prepoznati samo ljudi koji dobro poznaju šerijat.

    Ibni Tejmije, također, kaže: ''Poznajem ljude kojima se obraćaju biljke sa spominjanjem koristi koje posjeduju. Ustvari, to se javljaju šejtani koji su ušli u njih.
    Poznajem i neke kojima se javlja drveće i kamenje govoreći: ''Neka vam je prijatno'' Allahovi odličnici. Međutim, kada prouče Ajetil-kursijju'' glasova nestane.

    Poznajem ljude koji odu da love ptice, a one im se javljaju govorom: ''Uzmi me'' da se najede kakav siromah. To je sve govor šejtana koji uđe u njih kao što uđe u čovjeka... Ili se pojavi onaj koga neko traži i priziva. To je, ustvari, šejtanska opsjena u liku onoga ko se priziva. Međutim, ako bude učio i ponavljao Ajetul-kursijju tih opsjena će nestati.

    Ukratko rečeno, spomenute knjige (i njima slične od bosanskih autora) sadrže pomiješan hakk i batil, praznovjerje, isfabricirane i apokrifne predaje koje govore o nekim ogromnim, prenaglašenim vrijednostima pojedinih ''dova'' kao što je neka Velika dova'' Veliki salavat i sl. što je u koliziji ne samo sa vjerskim izvorima, nego i sa logikom i zdravim razumom.

    Primjere i dokaze za ovu ocjenu nalazimo u mnogobrojnim autorovim navodima:
    ''Lijek: kadi ga listovima čička. Zakolji mu crnog pijetla koji nema na sebi biljega, pa namaži ruku i čelo bolesnika njegovom krvlju i malo mu nakapaj u nos, ali, prilikom učenja Dehrušije, nakadi ga još i magarećom balegom.''

    ''Liječi ga nešrom'' a to je da zakolješ crvenog pijetla. Zatim sakupi krv, crijeva, perje, mozak i izmet koji su, možda, izašli prikom klanja i reci Bismillahi, Allahu ekber...''

    ''Kada bi sudžuka bila omotana oko cijele zemaljske kugle, pa kad bi pseto zagrizlo na jednom kraju, nije džaiz da čovjek zagrize na drugom kraju. Ali, ipak, nokti lijeve prednje šape ako se samelju, istucaju, pa se daju u manjoj količini, jedanput, insanu kojega je ujeo mamen pas ili lisica, prijeki je lijek za ozdravljenje... Ako trudnica jede testis psa, rodit će žensko dijete.''
    ''Džibril'' a.s'' reče: ''Ako samo tri puta u životu neko prouči ovaj salavat, njemu će biti sevap kao da je proučio Tevrat, Zebur, Indžil i Furkan, listove Ibrahimove i imat će sevab Musaa, a.s. i Isaa a.s.''
    ...Toliko je jak ovaj salavat...narkozira džine tako da oni bježe kao omamljeni i nikada se ne vraćaju u tu osobu.''

    ''...Ko god uči ovu dovu bit će bezbjedan, a ako je u nevolji � bit će smiren, ako je gladan � bit će siz, ako je žedan bit će napijen, ako je dužan, Allah dž.š će omogućiti da vrati dug, ako je neodjeven � bit će odjeven i ako je u nevolji Allah dž.š će je razgaliti... Pomoću ove dove umrli vjernici bit će oživljeni iz kabura...''

    Doista, svim ovim i sličnim navodima ne treba šerijatski komentar da bi se razumio njihov nedozvoljen šerijatsko-pravni status. Preporuka muslimanima je da prije nego se obrate za pomoć da li je ta osoba sihirbaz na osnovu znakova koji su navedeni u knjizi Oštri mač u borbi protiv zlih sihirbaza. Haram je odlaziti sihirbazu, a pogotovo je haram sihirbaza slušati i njemu se pokoravati.

    prof dr Muharem Stulanovic, Novi Horizonti

    Enes
    Site Admin
    Postovi: 666
    Pridružio se: Čet Apr 14, 2005 3:17 pm
    Lokacija: Zavidovici
    Kontakt:

    Re: Uzimanje ogromnih svota novca za lijecenje od sihri I sl

    Post od Enes » Čet Sep 16, 2010 2:40 pm

    izgubljena napisao:Niste upravu ali kako hoćete a ako pogledate malo bolje njegov sajt znat ćete.
    I nije nikakva reklama.Čovjek pomaže ljudima bez naplate.Nepoziva ih da mu dodju.
    Vama kad se čovjek obraća vi neodgovarate na mejlove,pa radite Alaha radi,na njegovij sam stranici pronašla lijek na vašoj nisam.Ako griješim ne nekmi Allah oprosti...jer on naj bolje zna
    Da ne bi bilo kritike, kao sto vidim na nekim postovima 'ovako:
    Esselamu ' alejkum
    Jesam li u pravu ili ne, mislim da je suvisno o tome raglabati.
    Na stranic od sejha sam bio nekoliko puta i citao pitanja i odgovore i moram priznati da sam se na nekoliko istih smijao.
    S druge strane, sejha sam imao priliku licno da upoznam prije 15tak godina.Kao prvo sam ga zapazio na ulici, jer bio neobican nisi mogao proci da ga ne primejtis, al u negativno kontkstu neobican.Klanjao je cesto u dzamiji u Zenici kod zelene pijace i ceto puta mijenjao imama, dok ga jednom taj isti imam nije prozvao i osudio za njegove postupke, jer su ljudi izbjegavali da obavljaju namaz za sejhom.
    Iz radoznalosti, sam cak isao i zikr gdje bio sejh i imali smo zajednockog ''prijatelja'' gdje je taj prijatelj pisao zapise, druzio se sa sejhom pa se ispostavilo da je ''prijatelj'' homoseksualac.

    Sto se tice e-mailova i odgovora na njih, djelimicno si u pravu.Ne odgovorim na sve e-mailove al odgovorim na vecinu, jer ne stignem a dosta stvari se pita cak i ono sto ima na forumu ispisano.A bilo je i mjeseci gdje nisam stigo odgovoriti ni na jedan e-mail.
    ZNam da je najlakse pitati al vjerujte meni je preko glave pitanja i pisanja.Pa koliko ste vi kao korisnici foruma ''odgovorni'' o jednoj te istoj temi znate postaviti poa cetri pet tema, naslo identica, mrsko vam koristiti pretrzivac.

    Ja znam da je tesko osuditi nekoga ko ti je pomogao i razumijem tvoj stav o sejhu, ali trebas da znas da ima dozvoljeno i nedzovoljeno.
    Mozes smiriti strasti na halal nacin, sa vjencanom suprugom a mozes i blud pociniti.
    MOzes utoliti žed sa casom vode a mozes i sa pivom.
    Mozes zaraditi tako sto ces raditi u nekoj firmi, oratai, kopati a mozes zaraditi prodavajuci alkoho, drogu, imati u vlasnistvu javnu kuci itd.

    Eto, jednim dijelom si u pravu neka su kur'anski ajtei.
    A jesu lit?Znas li ti arapski?Jesu li cisto kur'naski ajeti ili ma sto sta jos dodano, kao npr dzniski pecetak koji se sastoji od nekih 7 znakova?
    Ako su to kur'anski ajeti, jel u redu da ides u wc s njima?
    Ako je tako, uzmes kur'an zamotas ga dobro u foliju i nosaj i kad krenes u wc, isti smisao pa cak i bolje, jer imas komplet kur'an uz sebe a ne samo par ajeta?
    A priej sam ti postirao jedna dio teksta koji su odlomci iz sejhovih knjiga a dao je komentas dr islamskih naukua koje se jedno vrijeme bavio i ucenjem rukje

    ETo ti sad za sad par pitanja za odgovoriti i za razmisljati.Iskreno se nadam da ces se javiti ponovo i dati svoje misljnje da na fin nacin prodiskutujemo.

    mesha
    Mlađi član
    Postovi: 196
    Pridružio se: Čet Sep 02, 2010 4:14 pm

    Re: Uzimanje ogromnih svota novca za lijecenje od sihri I sl

    Post od mesha » Čet Sep 16, 2010 5:00 pm

    U ime Allaha, Milostivog, Samilosnog,
    ala brale, jedna tema fakat postana na previse postova...dokaz sam imao negdje slikan,ne znam dje i ne mogu naci,pa da vidis pravokutnike i imena pisana od doticnog "sejha"..no,s njim je stvar jasna i zavrsimo pricu,"ostavite raspravu zbog malo dobra u njoj.Ostavite raspravu zbog male koriste od nje jer ona prouzrokuje neprijateljsvto medju bracom" (taberani)...i jos jedan hadis, covjek je vjere svog prijatelja, pa neka covjek gleda s kim ce se druziti (ahmed, ebu dawud,tirmizi)....Sacuvaj nas Allahu dz.s. sihirbaza i da se u nasem drustvu ne nalaze, kao i njihovih spletki i sihira. Amin
    P.S. htjedoh rec jos ovo, negdje sam citao haman pricu o starcu koji je sa nekih 70tak godina otisao na operaciju jer vise nije mogao da, pardoncek, vrsi malu nuzdu....operacija bijese uspjesna i na oporavku dodje doktor i donese racun....starac, pogleda u papir i stade plakati na sta doktor dirnut kaze, ako vam je puno mozemo mi i malo srezati racun il na rate.
    Starac na to odgovara:E moj sinko, ne placem ja zbog tvog racuna, neg zbog toga sto sam 70tak godina Allahu svt bio ne zahvalan na toj blagodati da mogu mokriti i on mi nikada za to nije racun ispostavio, za razliku od tebe.
    pametnom je ovo dosta.

    Odgovori