Dugogodišnji sihir ljubomore

Pitanja vezana za oblast lijecenje i neobjanjenog putem savremene nauke

Moderatori: Haris, EMIRgr, Yassin

Odgovori
biser7
Posmatrač
Pridružio se: Ned Jul 04, 2010 7:57 am

Dugogodišnji sihir ljubomore

Post od biser7 » Pon Jul 05, 2010 8:21 pm

Već 20-tak godina prati mene i cijelu moju obitelj sihir ljubomore, a za posljedicu dejstva sihira ljubomore komsiluka imam neopisiva psihicka stanja,koja su me pratila a i dan danas imam odredjene smetnje dzinskih djelovanja.
da stvar bude gora, cijela obitelj roditelji , seste i braca,nisu niti svjesni da su i sami pod dejstvom, tako da sam Ja mnogo puta bila izlozena teskim kritikama ss njihove strane, da umisljam i slicno.
tokom ovog dugog peroda, imala sam razna stanja, od pokusaja samoubojstva, nagona da ceprakm po svojoj kozi citavog tijela, otvaram ranice na sto me dzini tjeraju i veoma tesko izlazim na kraj s tim.
Po prirodi imala sam kao student neopisivu cistu i lijepu kozu, no usljed nagona da ceprkam noktima po svojoj kozi, da istiskujem bubuljice, koje su se znale pojavljivati, napravila bi jos vecu stetu na kozi, takoda mi je koza lica , narocito lica puna oziljaka zbog cega me sram i to nastojim kozmeticki zasminkati.
da li je neko imao slicnih poteskoca i kako je izlazio na kraj s ovim nagonom

Haris
Veteran
Pridružio se: Pet Nov 14, 2008 6:35 pm
Kontakt:

Re: Dugogodišnji sihir ljubomore

Post od Haris » Pon Jul 05, 2010 9:38 pm

Najbolja stvar je da kontrolišeš sama sebe u tome. I da sebi strogo kažeš da ne želiš. Isto ko kad prestaješ pušit, a traži ti se. Pa kažeš, neću kad bih crkla i td. Sve je stvar karaktera i samokontrole.

biser7
Posmatrač

Post od biser7 » Uto Jul 06, 2010 4:56 am

Nebrojeno puta sam upravo tim metodama otklonit taj ludjacki nagon ,no, on se privremeno samo smiri pa se opet pojavi i tako u nedogled.Ne trebam niti napominjati da sto god sam znala primjenjivala sam,ali trajno taj nagon nikad nije nestao.